شرکت Tinder امروز اعلام کرد که Tinder دستورالعملهای انجمن خود را بهروزرسانی میکند تا برنامه دوستیابی را ایمن و محترم نگه دارد. بهعنوان بخشی از بهروزرسانیها، Tinder بهطور خودکار دستههای اجتماعی را از بایوس حذف میکند و کاربران را از ارسال مکالمات خصوصی با بازیهای خود در سایر پلتفرمها منع میکند.
Tinder میگوید پلتفرم آن جایی نیست که کاربران به دنبال جذب فالوور در کانالهای اجتماعی خود باشند، به همین دلیل است که دستهها را از بایوس و پروفایلهای عمومی حذف میکند. اگرچه دیگر نمیتوانید دستههای اجتماعی خود را نمایش دهید، اما همچنان میتوانید با استفاده از ادغام اینستاگرام Tinder، پروفایلهای اینستاگرام خود را با موارد مشابه به اشتراک بگذارید.
این پلتفرم هرگز به کاربران اجازه نداده است که کسب و کار خود را در Tinder تبلیغ کنند، اما اکنون سیاست محکم تری را معرفی می کند که به وضوح نشان می دهد Tinder برای ایجاد ارتباطات شخصی است، نه ارتباط تجاری.
این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت: «Tinder مکانی برای تبلیغ مشاغل برای تلاش برای کسب درآمد نیست. «اعضا نباید برای به دست آوردن فالوور، فروش چیزها، جمع آوری کمک مالی یا کمپین تبلیغاتی، تبلیغ، یا به اشتراک گذاری دسته ها یا پیوندهای اجتماعی انجام دهند. برای کمک به مبارزه با این، Tinder دستههای اجتماعی را از بایوس عمومی حذف میکند.»
در مورد بهروزرسانیهای مربوط به اشتراکگذاری چتهای خصوصی Tinder در سایر پلتفرمها، این شرکت بیان میکند که کاربران هرگز نباید چتهای خصوصی را که با موارد مشابه داشتهاند ارسال کنند، مگر اینکه با آنها موافقت شده باشد. این خطمشی بهروزرسانی شده در حالی انجام میشود که چتهای Tinder اغلب در پلتفرمهایی مانند توییتر یا تیکتوک بهطور ویروسی منتشر میشوند، زیرا مردم دوست دارند تعاملات خندهدار، عجیب یا مفید خود را با دیگران در برنامه دوستیابی به اشتراک بگذارند. با این حال، Tinder معتقد است که “مکالمات در Tinder دقیقاً به این صورت است – مکالمات در Tinder.”
علاوه بر این، Tinder روشن می کند که یک حساب کاربری باید برای یک فرد مجرد باشد و کاربران در روابط چندگانه و باز باید حساب های جداگانه برای هر شریک ایجاد کنند. این بدان معناست که یک زوج نباید از یک حساب کاربری برای یافتن یک شریک بالقوه استفاده کنند. Tinder همچنین خاطرنشان می کند که کاربران باید از ویژگی نمایه انواع رابطه که اخیراً منتشر شده است استفاده کنند تا نشان دهند که آیا به دنبال تک همسری اخلاقی، روابط باز یا چند همسری هستند یا خیر.
دستورالعمل های به روز شده بیان می کند که کاربران هرگز نباید پرسونای جعلی ایجاد کنند یا وانمود کنند که شخص دیگری هستند یا گزارش های نادرست علیه دیگران ارسال کنند. Tinder همچنین به کاربران یادآوری می کند که به مرزهای دیگران احترام بگذارند و خاطرنشان می کند که کاربران نباید بیش از حد در پلتفرم به اشتراک بگذارند. این شرکت کاربران را تشویق میکند تا از ویژگیهای درونبرنامهای آن بهره ببرند تا اهداف و انواع روابط خود را روشن کنند.
Ehren Schlue، معاون استراتژی اعضا در Tinder، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “اکثر اعضای Tinder 18-25 سال دارند و Tinder اغلب اولین تجربه قرار ملاقات آنها است.” Tinder برای راهنمایی این دوستداران جوان هنگام شروع سفر قرار ملاقات، از این بهروزرسانی خطمشی استفاده میکند تا عادات دوستیابی سالم را به اعضا یادآوری کند و آنها را آموزش دهد – چه آنلاین و چه در زندگی واقعی.
دستورالعملهای بهروزرسانیشده انجمن زمانی ارائه میشوند که Tinder اخیراً بهروزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ویژگی تأیید عکس خود معرفی کرده است که به کاربران اجازه میدهد به دیگران ثابت کنند که نه یک ربات هستند و نه یک گربهماهی. در گذشته، کاربران از خود عکس می گرفتند تا در اپلیکیشن دوستیابی تایید شوند و چک آبی دریافت می کردند. اکنون Tinder با نیاز به سلفی ویدیویی به جای عکس، این روند را تقویت می کند. همچنین به زودی به کاربران این امکان را میدهد که چتهای خود را فقط به اعضایی محدود کنند که تأیید عکس نیز هستند.