ربات هوش مصنوعی اسنپ چت خیلی هوشمند نیست، اما حداقل برهنه نمی فرستد

اسنپ ​​چت اکنون یک ربات هوش مصنوعی دارد که می توانید عکس های فوری را برای آن ارسال کنید و اگر مشترک ممتاز هستید، حتی می تواند تصاویر را برای شما ارسال کند. بنابراین، اگر ربات My AI Snapchat را برهنه ارسال کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

این سوال واضحی است که به ذهن خطور می کند، زیرا در اینترنت، مردم بلافاصله سعی می کنند محدودیت های فناوری جدید را آزمایش کنند، به خصوص اگر حتی به طور مماس با جنسیت مرتبط باشد. هنگامی که چت ربات اولیه اسنپ چت مجهز به GPT در بهار امسال عرضه شد، فاقد ویژگی های سنی مناسب بود، بنابراین گزارشگری که در سن پانزده سالگی در اسنپ چت ثبت نام کرده بود، توانست از ربات برای ارائه مشاوره در مورد نحوه پوشاندن این بو استفاده کند. علف های هرز یا ایجاد روحیه برای رابطه جنسی.

اوان اشپیگل، مدیر عامل شرکت، وقتی در ماه آوریل در مورد این یافته‌ها در اجلاس شرکای اسنپ سؤال شد، گفت: «فکر می‌کنم انسان‌ها، هر زمان که با فناوری جدید مواجه می‌شوند، اولین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم شکستن آن است.»

بنابراین، به طور طبیعی، من سعی کردم تا My AI Snaps جدید اسنپ چت را بشکنم.

اگرچه اسنپ چت برای جلوگیری از مکالمات نامناسب ربات با نوجوانان، نرده‌های محافظ بیشتری اضافه کرده است، اما هنوز چیزهای زیادی روی My AI Snaps وجود دارد. با حجم بحث‌هایی که هوش مصنوعی متنی اسنپ به راه انداخت، این شرکت نیاز داشت که My AI Snaps تا حد امکان نشکن باشد. متأسفانه، به سختی به اندازه کافی منسجم برای شکستن است.

به عنوان یک خبرنگار بسیار جدی، من یک جستجوی بسیار جدی در Google Images انجام دادم: “boobs”. من یک عکس عمومی از سینه ها پیدا کردم، از صفحه کامپیوترم عکس گرفتم و آن را به هوش مصنوعی من فرستادم.

هوش مصنوعی من گفت: «متأسفم، نمی‌توانم به آن اسنپ پاسخ دهم.

“چرا نمی توانید به آن اسنپ پاسخ دهید؟” من پرسیدم.

من یک اسنپ از شما دریافت نکردم. ممکن است دوباره آن را بفرستید؟»

بنابراین، خبر خوب برای اسنپ چت این است که My AI Snaps به کاربران خود پیامک ارسال نمی کند. اما خبر بد این است که محصول خوب نیست.

بخشی از دلیل این که نمی تواند واقعا sext به این دلیل است که حافظه اسنپ هایی را که پس از پاسخ دادن به آن ارسال کرده اید، ندارد. بدترین پاسخی که دریافت کردم زمانی بود که یک عکس عمومی از پایین تنه مردی که شلوارک بوکسور تام فورد را پوشیده بود فرستادم (… این همان چیزی است که وقتی «آلت تناسلی مرد» را جستجو کردم، در گوگل پیدا شد، خوب). هوش مصنوعی من با یک زن هوش مصنوعی کمی بدشکل که لباس ابریشمی مشکی پوشیده بود پاسخ داد: «اوه، عاشق حال و هوای تام فورد هستم! در مورد اضافه کردن یک لباس مشکی براق برای تکمیل ظاهر چطور؟

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

هوش مصنوعی من از پاسخ دادن به عکس های آلت تناسلی واقعی امتناع می کند. اما معلوم می‌شود که وقتی «آلت تناسلی» را در گوگل جستجو می‌کنید، حتی با خاموش بودن «جستجوی ایمن»، تصاویر بسیار مبهم و در عین حال از نظر فنی بی‌خطر برای کار دریافت می‌کنید که وبلاگ‌های سلامت مردان برای نشان دادن مقاله‌هایی درباره اختلال نعوظ و اینکه آیا زنان هستند یا نه. واقعاً به اندازه آلت تناسلی اهمیت می دهید. بنابراین، من به این روبات بیچاره عکسی از یک موز خمیده نشان دادم که از زیپ شلوار یک مرد بیرون زده بود.

در پاسخ عکسی از چند کیک به دستم رسید.

“آن موز در جیب بسیار مفید است! آیا تا به حال سعی کرده اید آن را به یک دسر جیبی تبدیل کنید؟

همانطور که ویراستار من وقتی در این مورد به او گفتم: آیا آن یک موز در جیب شماست، یا این هوش مصنوعی به معنای واقعی کلمه از فضای خارج از جو است؟

همانطور که من به آلوده کردن رایانه کاری خود که توسط یاهو با جستجوهای Google Images مانند «dildo» و «vibrator» ادامه می‌دادم، پاسخ‌های هوش مصنوعی متفاوت بود. وقتی اسباب‌بازی‌های جنسی ارائه می‌شود که ذاتاً فالیک نیستند، چیزی شبیه این پاسخ می‌دهد: «شیء صورتی شما، درست مثل این فواره، ظاهر را می‌دزدد!» اما هر چه یک دیلدو آشکارا فالیک‌تر ظاهر شود، احتمال درگیری هوش مصنوعی کمتر خواهد بود.

هوش مصنوعی من یک کامپیوتر است، اما روشی که می‌چپد، بیگانه است، حتی زمانی که شما سعی در شکستن آن ندارید.

به نظر می رسد هوش مصنوعی یک شی را در عکس شما شناسایی می کند، آن را تعریف می کند و مقایسه ای عجیب با چیز دیگری انجام می دهد. من عکسی از یک گیاه برای آن فرستادم، و آن عکسی از یک مسیر دویدن را با عنوان، “گیاه شما خیلی باحال است، این مسیر را برای پول خود می دهد!” وقتی پازلی برای آن فرستادم، با تصویری از دوچرخه پاسخ داد، که می‌گفت: «در داخل گیج می‌شویم در حالی که دوچرخه‌های بیرون برای سواری آماده می‌شوند!» این واقعاً احساس می‌کند که شکل زندگی آینده به گذشته بازگشته است و ناامیدانه سعی می‌کند مانند یک انسان عادی در سال 2023 صحبت کند، اما به سادگی می‌گوید چرندیات.

بعد، سعی کردم یک بطری تکیلا برای هوش مصنوعی خود بفرستم. هوش مصنوعی پاسخ داد: “کسی برای یک مهمانی آماده است!” من در حال آزمایش این ویژگی در حساب اسنپ چت خودم بودم، و در واقع در سن مصرف نوشیدنی هستم، بنابراین مطمئن نیستم که اگر من زیر سن قانونی بودم، هوش مصنوعی به همان شیوه پاسخ دهد. با این حال، با دستورات دیگر، هوش مصنوعی من به سادگی گنگ بازی را انتخاب می کند. وقتی یک اسنپ کاندوم برایش فرستادم، روی رنگ “پاکت های بسته” من توضیح داد.

به چیزهای حتی هیجان انگیزتر: یک بطری ژل مایع Advil. در پاسخ، هوش مصنوعی با عکسی از گرافیتی پاسخ داد، که گفت: “Advil liquor: برای زمانی که زندگی دردناک است، اما شما هنوز هم می خواهید مانند این دیوار گرافیتی جشن بگیرید!” به نظر می رسد هوش مصنوعی «ژل های مایع» را به عنوان «مشروبات الکلی» خوانده است، اما در مجموع، این واکنش عجیبی است.

اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط TechCrunch

دوباره با یک بطری نسخه امتحان کردم. هوش مصنوعی با عکسی از یک پارک اسکیت پاسخ داد: “بطری قرص: “من زندگی مهمانی هستم!” پارک اسکیت: “رمپ های من را نگه دارید!”

در پست بلاگ اعلامیه اسنپ، این شرکت پیشنهاد می‌کند که خواربارفروشی خود را با هوش مصنوعی خود به اشتراک بگذارید تا توصیه‌ای برای دستور پخت دریافت کنید. نتایج نسبتا ابتدایی هستند. هنگامی که با پنیر و نان ارائه شد، هوش مصنوعی من پیشنهاد کرد که برش های گوجه فرنگی اضافه کنید. وقتی فلفل دلمه ای هوش مصنوعی خود را نشان دادم، به من پیشنهاد داد که برای همراهی با سوپم کروتون درست کنم. بسیاری از پیشنهادات آن منطقی هستند، اگرچه به من می‌گفت که میوه‌ها را در قهوه‌ام قرار دهم، که آن را به اشتباه به عنوان «مایع» معرفی کرد.

جدای از برخی نظرات مشکوک در مورد “الکل ادویل”، موز جیبی و موارد مشابه، My AI Snaps بسیار مطیع به نظر می رسد. اما در حالی که احتمالاً به اندازه همتای مبتنی بر متن خود باعث بحث و جدل نخواهد شد، حتی مفید نخواهد بود، که برای یک ویژگی paywalled ناامیدکننده است.