لینک سازی پی بی ان + خرید بک لینک pbn از بهترین سایت [ کلاه سئو]

شبکه های اجتماعی مکانی هستند که افراد همفکر می توانند موضوعات مختلفی را در آن پست کنند و راجع به مسائل مختلف بحث کنند. کما اینکه بحث تنوع دامنه در رپورتاژ آگهیهای ماهانه نقش مهمی دارد که در شبکه pbn این تنوع محدودتر میشود.

توجه داشته باشید که به نامگذاری این صفحات در وب سایت ها هم باید دقت کنید، می توانید از اسامی متفاوتی برای صفحات مشابه استفاده کنید.

2. مرور ویدئوها، می توانید یک ویدئو را به اشتراک بگذارید و خلاصه ای از ویدئو بنویسید و در انتها نظر خودتان را هم اعلام کنید.

بک لینک Pbnبا افتخار اعلام می کنیم که افتتاح کننده ی اولین و بزرگترین شبکه سایت های pbn در ایران هستیم که نظیر آنها وجود ندارد. این صفحه های از دیدی گوگل اهمیت بسیار بالایی دارد و گوگل آنها را درک میکند و میفهمد که جنس این صفحات چگونه هستند و با حساسیت بالا و دقت زیادی این صفحه ها را بررسی میکند.

در این بخش مهمترین روشهای گوگل برای شناسایی PBN و راههای مقابله با آن را بررسی میکنیم. ساخت بک لینک به روش PBN هم جزء روشهای سئوی کلاه سئو و هم سئوی کلاه خاکستری است.

خرید بک لینک Pbn

بد نیست بدانید که گوگل معتقد است تنها با تولید محتوای شخصی و یونیک میتوان یک وبسایت قوی برای ایجاد بک لینک تولید کرد و روشهای غیر از این، کاملا غیرقانونی هستند و سایت هدف مشمول جریمه میشود.

این روزها در دیجیتال مارکتینگ یکی از تکنیک هایی که در لینک سازی مورد استفاده قرار می گیرد ، ثبت خرید بک لینک pbn است.

فراموش نکنید از نویسنده های مختلف در سایت ها استفاده کنید و همه یا چند تا از سایت ها را با یک نویسنده پوشش ندهید زیرا این مورد میتواند ریسک کار شما را افزایش دهد.

از اینرو استفاده از آن را در اولویت کار خود قرار میدهند تا به این طریق حجم بسیاری از لینک ها را دریافت نمایند. هنگامی که از نام نویسنده استفاده میکنید و در بارهی نویسنده مینویسید، این حس را به مخاطب خود القا میکنید که یک شخص واقعی پشت این سایت قرار دارد. صفحاتی که مشاوره های مالی یا حقوقی می دهند. اگر هم با لینک سازی آشنایی ندارید و یا تسلط کافی ندارید ، می توانید در مقاله آموزش لینک سازی ، با اصول لینک سازی آشنا شوید. امروزه بهعلت دسترسی آسان به اینترنت، حتی کسانی که در فضای مجازی نیز فعالیت نمیکنند، با سئو و نحوهی انجام آن آشنا هستند.

گوگل میتواند pbn ها را تشخیص بدهد پس در کنار لینک سازی در pbn باید لینک سازی موازی هم داشته باشیم که تا حدودی بتوان pbn ها را مخفی کرد. لینک سازی در سایت های قدرتمند مثلا سایتهای خبری هزینه زیادی دارد پس اگر بتوانیم یک بک لینک pbn خیلی قوی ایجاد کنیم هزینه هایمان خیلی کاهش پیدا می کند. البته حق هم دارن، چون لینک سازی یک پروسه مهم و تاثیرگذار برای وب سایت ها هست و اگر صحیح انجام نشه می تونه ضررهای جبران ناپذیری به وب سایتتون بزنه. در این خصوص باید گفت که بهتر است در صورتی که به دنبال این نوع از روش های سئو می روید، به خوبی حواستان را جمع کرده و به هیچ عنوان در مورد زیاد کردن و افزایش تعداد لینک ها حریص نباشید که اگر این فعالیت کلاه سیاه برای سایت شما لو برود آسیبی که به اعتبار سایت شما در گوگل می رسد بسیار بیشتر از چیزی خواهد بود که بدست آورده اید و از طریقی وقت و انرژی شما به صورت کامل از بین خواهد رفت.

اگر به لینک سازی مسلط هستید که با مطالعه این مقاله به راحتی می توانید پی بی ان هم بسازید. به این دلیل از pbn استفاده می کنیم که رقبا دیگر به راحتی نتوانند ما را رصد کرده و در جاهایی که لینک سازی کردیم، فعالیت بکنند. بهترین مکانها برای لینک سازی و ساخت لینک در داخل مقالهها است و یا در یک بخشی از سایت که البته آن بخش در همه صفحات لود نشود. عاملی که باعث میشود همه به این فکر که چیزی مانند pbn میتواند سئو سایت را نجات دهد، بک لینک است.

لینک سازی Pbn

این قضیه که همه Domain ها بر روی یک هاست باشد واقعا یک نشانه است و شناسایی IP اصلا کار سختی نمی باشد. انواع مختلفی از صفحات وجود دارد که شما به راحتی می توانید آنها را بسازید. برای این منظور سئو و بهینه سازی سایت برای اینکه در گوگل دیده شود حرف اول را می زند.

در صورتی که بخواهیم یک جمع بندی کامل را از آنچه که در این بخش از مقاله گفتیم و اتفاقاتی که برای سئو و PBN ها افتاده است را ارائه کنیم و بگوییم که وضعیت قدرت و جایگاه PBN چیست باید گفت که دیگر از آن PBN های پر کاربرد که چند هفته ای وضعیت یک سایت را جا به جا می کردند خبری نیست و نمی توان آنطور که در سال های قبل به PBN اعتماد داشتیم در سال ۲۰۲۲ هم روی آن حساب کنیم.

بنابراین توصیه میکنیم اگر بهدنبال آمدن به صفحه یک گوگل هستید یا قصد لینکسازی دارید حتما با متخصصان سئو درخصوص لینک سازی صحبت نمایید. خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایتها، تقویت لینکسازی خارجی و به روزرسانی محتوا همگی فعالیتهایی هستند که زمان و هزینه زیادی از شما صرف میکنند.

صفحاتی که از کاربران اطلاعات شخصی نظیر شماره شناسایی شخصی، شماره حساب بانکی، شماره گواهینامه و … صفحاتی که برای تراکنش های مالی استفاده می شوند و در آن صفحات ممکن است کاربران اطلاعات کارت های اعتباری یا حساب های بانکی خود را وارد کنند.

این نوع از استراتژی لینک دهی را گوگل تایید نخواهد کرد که اشخاص بک لینک pbn کافه عدالت را اجرا کنند؛ بلکه آنها باید دامنه مورد نیاز را خریداری نمایند. صفحاتی که در مورد مسائل مهم زندگی مثل خرید خانه، ماشین و یا تربیت فرزندان مشاوره می دهند. تمامی این کار ها برای این است که حتی مخاطبان سایت شما هم به این دید به سایت های pbn شما نگاه کنند قرار است به آنها کلی معلومات اضافه کنید و یا در سایت های شما زمان زیادی سپری کنند.

در واقع شما باید بتوانید این نویسنده ها را به نوعی در وبلاگ های PBN معرفی کنید، باید اطلاعات شخصی تری از آنها به اشتراک بگذارید و داستان وبلاگ نویس شدن آنها را توضیح دهید. ترکیبی از فیلم ها، گالری تصاویر و اینفوگرافیک ها باعث می شود که وبلاگ شما از نظر بصری جذاب به نظر بیاید و در حالت کلی هم استفاده از این ترکیب از نوشتن مقاله ها خیلی ساده تر است. در واقع همان کاری را باید انجام دهید که دیگران برای اعتبار وبلاگ و یا وب سایت شان انجام می دهند.