داخل شرط بزرگ ID.Buzz فولکس واگن

فولکس واگن شرط بندی می کند بزرگ در ID.Buzz ون برقی آینده. با توجه به اینکه هنوز یک سال از عرضه این وسیله نقلیه می گذرد، این خودروساز روی سال ها انتظار سرکش حساب می کند تا نه تنها اتوبوس غرق در نوستالژی را بفروشد، بلکه به عنوان یک محصول هاله ای عمل کند تا مشتریان را به کل خط تولید خودروهای برقی برند برساند.

با توجه به اینکه این وسیله نقلیه در حال حاضر در اروپا عرضه شده است، اکنون – تقریباً – زمان آن فرا رسیده است که ایالات متحده به نمایشگاه ها هجوم آورد و یک مینی ون برقی را که فراتر از این برچسب است، تماشا کند. فولکس واگن ID.Buzz به این منظور است که شما را به سمت خود بکشاند، تا بخشی از مغز شما را که در مورد ماجراجویی های ساحلی رویاپردازی می کند، جذب کند. فولکس واگن مطمئناً در چند سال اول از Buzz فروش خواهد داشت، اما این برای این خودروساز خوب است. اتوبوس برقی طعمه ای است که شما را در مورد بقیه لیست ID هیجان زده می کند. مشتریان ممکن است برای ID.Buzz بیایند، اما احتمالاً با ID.4 آنجا را ترک خواهند کرد.

خوش آمدید یک قهرمان

فولکس واگن ID.Buzz

اعتبار تصویر: فولکس واگن / جیمز لیپمن

با ظرفیت ساخت تنها حدود 100000 ID.Buzzs در سال برای کل جهان، دستیابی به یکی از این ون های مورد علاقه کار دشواری است. اما این یک ماشین حجمی نیست. این یک داروی دروازه ای EV برای فولکس واگن است. این خودروساز شرط می‌بندد که مشتریان به سراغ ID.Buzz بیایند، چه در نمایشگاه‌ها یا آنلاین، و با VW EV دیگری آن را ترک کنند.

سوال این است که آیا این استراتژی نتیجه خواهد داد؟ مدیران فولکس‌واگن می‌گویند که نشانه‌های اولیه حاکی از آن است.

به گفته این خودروساز، پس از نمایش جهانی سال گذشته در اروپا، فولکس واگن شاهد علاقه به افزایش بیش از 200 درصدی دیگر خودروهای برقی خود در ماه های بعد بود.

«آنها به نمایندگی ها آمدند و به وب سایت ما آمدند. بنابراین ایده واقعاً این بود که منشعب شود. بنابراین بحث حجم نیست.» کای گرونیتز، رئیس بخش تحقیق و توسعه خودروهای سواری جهانی فولکس‌واگن طی یک میزگرد با رسانه‌ها گفت.

پابلو دی سی، مدیرعامل فولکس واگن آمریکای شمالی، پیش از رونمایی به گروهی از روزنامه نگاران گفت: این خودروساز امیدوار است که در ایالات متحده آن را بازسازی کند.

دی سی گفت: “من خودم را خیلی خیلی خوش شانس می دانم که در حال حاضر اینجا هستم.” “این لحظه بسیار هیجان انگیزی برای برند ما است. آوردن ID.Buzz به ایالات متحده در سال آینده، جلوه هاله ای را برای برند ما به ارمغان می آورد.

مدیرعامل ادامه داد: “رابطه عاشقانه این وسیله نقلیه با مصرف کنندگان آمریکایی، باورنکردنی است.”

از آنجایی که برند فولکس واگن در حال گذار به برقی‌سازی کامل است، به وسایل نقلیه الکتریکی نیاز دارد که مصرف‌کنندگان آمریکایی را مجذوب و درگیر خود کند. اد کیم، رئیس و تحلیلگر ارشد AutoPacific در ایمیلی به TechCrunch گفت: ID.4 یک وسیله نقلیه الکتریکی ارزشمند است، اما در نهایت یک وسیله نقلیه عملگرا است که سعی نمی کند در سطح احساسی جذاب باشد.

“شناسه. هدف Buzz دقیقاً همین است. مانند سوسک جدید 1998، ID. Buzz یک برداشت بی‌رحمانه از یک نماد یک برند است که در این مورد، اتوبوس اصلی فولکس واگن است. کیم ادامه داد. نه تنها توجه را به فولکس واگن به عنوان یک سازنده خودروهای برقی جلب می کند، بلکه نشانگر بازگشت سبک سرگرم کننده و عجیب به برندی است که طراحی آن اخیراً کاملا محافظه کار شده است. از این نظر، شناسه. Buzz نه تنها به عنوان هاله ای برای تلاش های فولکس واگن برای خودروهای برقی، بلکه برای این برند به عنوان یک کل عمل خواهد کرد.

مینی ون ها الان باحالن؟ مینی ون ها الان باحالن

فولکس واگن ID.Buzz

اعتبار تصویر: روبرتو بالدوین

فروش مینی ون برای چندین دهه کاهش یافته است. حتی یک دست انداز کوچک در محبوبیت نمی تواند توده ها را به یک ون برساند. اما در حالی که دیگر خودروسازان باید برای متقاعد کردن مصرف کنندگان در مورد لذت خودرویی با درهای کشویی و هزاران فضای بار برای انسان‌ها و چیزهای دیگر تلاش کنند، به نظر می‌رسد فولکس‌واگن با چرخش سخت به سمت گذشته، از این فاکتور لنگ کنار گذاشته شده است.

ID Buzz در زمان جالبی به آمریکا می آید، در حالی که بخش مینی ون ها به میزان قابل توجهی نسبت به اوج های خود کاهش یافته است و سایر OEM ها به طراحی مجدد مینی ون های خود می پردازند تا آنها را شبیه به SUV مانند کارناوال کیا نشان دهند. Sam Abuelsamid، تحلیلگر اصلی تحقیقات در Guidehouse Insights به TechCrunch گفت.

چالشی که فولکس‌واگن دارد این است که آیا سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ID.Buzz برای مشتریان و طرفداران اتوبوس قدیمی بیشتر از سایر مدل‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند نیو بیتل جذاب خواهد ماند؟ من فکر می کنم ممکن است مشکل کمتری برای Buzz باشد. ابولصمید خاطرنشان کرد: با آمدن به عنوان یک سه ردیفه، همچنین فرصتی برای جذب افرادی دارد که می‌خواهند یک SUV سه ردیفه داشته باشند، اما چیزی متفاوت را ترجیح می‌دهند.

دی سی صاحبان بالقوه ID.Buzz را افرادی آزاده و جوان می داند. باز هم، واقعاً گروهی نیست که به سودمندی یک مینی ون کشیده شده است.

مبارزه با افزایش قیمت

فولکس واگن ID.Buzz

اعتبار تصویر: فولکس واگن / جیمز لیپمن

همه اینها به معنای تقاضا است، و فولکس واگن تنها قصد دارد کل عرضه ون های ID.Buzz را در یک کارخانه واحد در هانوفر آلمان بسازد. این مرکز ظرفیت تولید 100000 خودرو در سال را دارد. دی سی به TechCrunch گفت: «من فکر می‌کنم که ما در سال آینده با سفارشات غرق خواهیم شد.

این معمولاً برای مشتریانی که سعی در خرید یک وسیله نقلیه با مشخصات بالا دارند، خبر بدی است. زمانی که تقاضا برای فورد برانکو به سرعت از عرضه پیشی گرفت، نمایندگی‌ها شروع به پرداختن به نشانه‌های ظالمانه کردند. دی سی و فولکس واگن می خواهند با آن مبارزه کنند.

دی سی گفت که در مورد این موضوع با فروشندگان صحبت می کند. او هنوز مطمئن نیست که راه حل چیست، اما به خبرنگاران گفت: “ما باید به مصرف کنندگان احترام بگذاریم.” او بعداً تنها چیزی را گفت که باید در دل نمایندگی‌ها ترس ایجاد کند: «ما نمی‌توانیم علامت‌گذاری روی این وسیله نقلیه داشته باشیم».

یکی از راه‌حل‌هایی که مدیرعامل ارائه کرد، یک سیستم سفارش آنلاین بود که قیمت تعیین‌شده‌ای داشت که نمی‌توانست نشانه‌گذاری اضافه شود و توسط یک فروشنده تحویل داده می‌شد. برخی از مالکان Bronco هنگام سفارش آنلاین خودروهای شاسی بلند خود، با نشانه‌گذاری‌های غافلگیرکننده بالاتر از مبلغی که فکر می‌کردند می‌پردازند، برخورد کردند. مشتری از این که SUV جدید آنها در نمایندگی است اما اکنون با قیمت بالاتری است، متذکر می شود. فولکس واگن نمی خواهد این اتفاق بیفتد.

دی سی گفت که ID.Buzz یک وسیله نقلیه بزرگ برای لوازم جانبی پس از بازار خواهد بود و می تواند شبکه های فروشندگان را خشنود کند. آن‌ها ممکن است انبوهی از پول نقد را از قبل دریافت نکنند، اما می‌توانند اقلامی را به صاحبان جدید بفروشند که امیدوارند ون جدید خود را فریب دهند، همانطور که با یک خودروی برقی جدید فانتزی وارد دوران گذشته میکروبوس‌های فولکس‌واگن می‌شوند.

با این حال، انتظار نداشته باشید که بتوانید یکی را در نمایشگاه انتخاب کنید. با تقاضای بالا که آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند، تنها راه واقعی برای دریافت آن از طریق سفارش آنلاین است – و حتی در آن زمان، دشوار خواهد بود.

که VW را در موقعیت عجیبی قرار می دهد. نمی‌خواهد پول مشتری را بگیرد و دو سال بعد وانت را تحویل دهد. ترجیح می دهد زمانی که وسایل نقلیه اختصاص داده شده برای آنها صحبت شود، فروش پایان می یابد. اما این بدان معناست که اگر تقاضا بیش از دو برابر چیزی باشد که شرکت می تواند بسازد، پول روی میز باقی می ماند. دی سی گفت که اگر از نظر مالی منطقی باشد، ممکن است ساخت Buzz را در یک مرکز اضافی در نظر بگیرند.

در آینده نزدیک انواع دیگری از Buzz نیز وجود خواهد داشت. این احتمالاً شامل ون کمپر مورد علاقه است. فولکس‌واگن می‌خواهد این علاقه را حفظ کند. این خودروساز می داند که یک دستگاه هایپ در دست دارد و سعی می کند Buzz را تا زمانی که ممکن است در ذهن مشتریان بالقوه نگه دارد. مطمئنا، ممکن است همه آنها نخواهند منتظر یک مینی ون برقی بمانند، اما در حالی که در حال گشت و گذار در سایت فولکس واگن هستند، ممکن است خودشان را در حال ساخت ID.4 یا ID.7 بیابند – و برای فولکس واگن، ون نوستالژی عجیب کار خود را انجام داده است. .