برنامه Shopify’s Shop یک برنامه پاداش جدید “خرید نقدی” را معرفی می کند

پلتفرم تجارت الکترونیک روز جمعه اعلام کرد که برنامه Shopify’s Shop در حال معرفی یک برنامه پاداش جدید به نام Shop Cash است. این برنامه جدید توسط Shopify تأمین مالی می‌شود و از خریدهایی که با استفاده از سرویس پرداخت آنلاین Shop Pay انجام می‌دهند، 1٪ بازپرداخت می‌کند.

به محض خرید، خریداران پاداش‌هایشان را در کیف پول‌های Shop Pay خود در برنامه Shop مشاهده می‌کنند. این جوایز را می توان در خریدهای آتی در برنامه فروشگاه بازخرید کرد. هنگامی که خریداران در حال تکمیل خرید هستند، می توانند از موجودی نقدی فروشگاه خود در کنار روش پرداخت ترجیحی خود استفاده کنند.

Shopify خاطرنشان می کند که برنامه پاداش نقدی فروشگاه بلافاصله در تمام خریدهای واجد شرایط Shop Pay از بازرگانان و خریداران مستقر در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

در جشن راه‌اندازی، Shopify میزبان رویداد افتتاحیه روز فروشگاه است و بیش از 1,000,000 دلار به صورت نقدی فروشگاه اهدا می‌کند. این شرکت با تعدادی از بازرگانان، از جمله MrBeast و Monday Swimwear شریک است تا پیوندهای سفارشی را در کانال های اجتماعی خود برای طرفداران خود به اشتراک بگذارد. خریداران می‌توانند با کلیک بر روی آن پیوندها و صرف هزینه مستقیم در برنامه فروشگاه، نقدی فروشگاه را بازخرید کنند. این شرکت می‌گوید که نقدی فروشگاه آنها پس از مطالبه تا 30 روز قابل بازخرید است.

«این یک لحظه به سن بلوغ برای شاپ است. هارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify در بیانیه‌ای گفت: این به یک برنامه باورنکردنی تبدیل شده است که به خریداران امکان می‌دهد مارک‌های بزرگ را کشف کنند، با یک ضربه آن را بررسی کنند و سفارش‌ها را در زمان واقعی پیگیری کنند. «Shop Cash نشان‌دهنده تکامل بعدی Shop است که مارک‌های مستقل را به خریداران بیشتری متصل می‌کند و به آن خریداران برای طرفداران وفادار بودن پاداش می‌دهد.»

Shopify برنامه Shop را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. این برنامه در واقع به‌روزرسانی و تغییر نام تجاری Arrive است، برنامه‌ای برای ردیابی بسته‌های بازرگانان Shopify و سایر خرده‌فروشان. فروشگاه شامل همان قابلیت‌های ردیابی بسته است، اما به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا فید محصولات توصیه‌شده را مرور کنند، درباره هر برند اطلاعات بیشتری کسب کنند و با استفاده از Shop Pay خرید انجام دهند.

این شرکت می‌گوید 44 درصد از سفارش‌ها در برنامه Shop، خریدهای تکراری هستند و Shop Pay می‌تواند تا 50 درصد تبدیل را در مقایسه با پرداخت مهمان افزایش دهد.

راه‌اندازی برنامه جوایز جدید چند هفته پس از همکاری Shopify با استارت‌آپ پرداخت B2B اسرائیلی Melio برای راه‌اندازی ابزار پرداخت قبض جدید طراحی شده است تا به مشتریان تجاری مستقر در ایالات متحده اجازه دهد تا هزینه‌ها و فروشندگان خود را از طریق پلتفرم خود مدیریت کنند.