اهداف فولکس واگن با ID.Buzz جدید در اندازه آمریکایی جالب است

دور بوده است خیلی طولانی است و با این حال باید کمی بیشتر صبر کنید.

پس از سال‌ها انتظار بی‌صبر، نسخه آمریکایی فولکس واگن ID.Buzz سرانجام روز پنجشنبه در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا عرضه شد. وقتی در مقابل اتوبوس مشخصات اروپایی قرار می گیریم – که در حال حاضر در فروش است – همه چیز در مورد این نسخه از ون برقی این خودروساز بزرگتر است.

آمریکا عاشق نوستالژی و وسایل نقلیه بزرگ است و این وسیله نقلیه هر دو را دارد.

بزرگتر و بزرگتر

فولکس واگن ID.Buzz

اعتبار تصویر: فولکس واگن / جیمز لیپمن

قابل توجه ترین چیز “بزرگتر” در خودرو، فاصله بین دو محور است. Buzz سه ردیفه ایالات متحده 10 اینچ طولانی تر از همتای اروپایی خود با 192.4 اینچ است تا ردیف سوم قابل جابجایی را در خود جای دهد. این 16 فوت اتوبوس برقی است. چرا ایالات متحده به جای نسخه دو ردیفه، یک خودروی سایز فوق العاده می گیرد؟ به گفته فولکس واگن، زیرا این همان چیزی است که ما می خواهیم.

پابلو دی سی، مدیرعامل گروه فولکس واگن قاره آمریکا در مصاحبه ای در این رویداد گفت: “بازخورد مصرف کنندگان بسیار واضح بود.” او اضافه کرد که در زمان نظرسنجی، مصرف کنندگان آمریکایی اکثرا اتوبوس ردیف سوم را به نسخه با فاصله بین دو محور کوتاه تر ترجیح می دهند که در حال حاضر در اروپا به فروش می رسد.

این امر Buzz را نه تنها با وانت های سنتی موجود در بازار بلکه با شاسی بلندهای سه ردیفه بزرگ روبرو می کند. بدون یک رقیب ون برقی در افق، EV9 کیا (در پاییز 2023 در دسترس خواهد بود) می تواند همان چیزی باشد که مالکان بالقوه در آینده خرید خواهند کرد.

هر چند این آینده کمی بیشتر خواهد شد. شاسی بلند ID.Buzz قرار است در سه ماهه سوم سال 2024 در بازار ایالات متحده به فروش برسد. این تنها چیزی است که می دانیم. هنگامی که از دی سی در مورد رزرو پرسیده شد، گفت که شرکت هنوز در حال کشف این موضوع است زیرا می خواهد سیستمی داشته باشد که تا حد امکان برای مصرف کنندگان منصفانه باشد. مدیر عامل و خودروساز نیز در مورد جزئیات قیمت گذاری غافل هستند.

زمانی که ID.Buzz با مشخصات ایالات متحده وارد شد، دارای یک بسته باتری با ظرفیت 91 کیلووات ساعت بیشتر از آنچه در اروپا موجود است، خواهد داشت. محدوده به پیشرانه بستگی دارد و ID.Buzz در دو پیکربندی در هنگام راه اندازی ارائه می شود.

یک نوع تک موتوره دیفرانسیل عقب 282 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور تولید می کند و برد مورد نظر EPA حدود 260 مایل دارد. نسخه چهار چرخ متحرک قدرت را به 330 اسب بخار خواهد رساند. افزودن موتور دوم برد را حدود هشت مایل با هدف EPA 252 مایل کاهش می دهد. باز هم، اینها اهداف هستند و زمانی که EPA ID.Buzz را آزمایش می کند، ممکن است کمی نوسان داشته باشند.

کمک به ID.Buzz به طور بالقوه از علامت برد 250 مایلی، ضریب درگ 0.29 است که آن را به یک اتوبوس لغزنده شگفت‌آور تبدیل می‌کند. بنابراین در حالی که شبیه جعبه به نظر می رسد، تقریباً به نرمی تویوتا سینا با ظاهر آیرودینامیک تر با ضریب درگ 0.28 در هوا حرکت می کند.

در حالی که شیمی باتری برای خودروهای آمریکایی و اروپایی یکسان است، فولکس واگن خاطرنشان می‌کند که موتورهای خودرو آمریکایی به‌روزرسانی چیزی هستند که در خودروهای اروپایی با مدیریت حرارتی بهبودیافته دیده‌ایم.

برای شارژ، خودرو تا 200 کیلووات در ایستگاه شارژ سریع DC سازگار و 11 کیلووات برای شارژ AC در خانه پشتیبانی می‌کند. این یک ارتقای خوب نسبت به حداکثر نرخ شارژ 125 کیلووات ID.4 است.

فلش بک به فضای داخلی آینده

صدای فولکس واگن ID

اعتبار تصویر: روبرتو بالدوین

در داخل ما شاهد به روز رسانی های اضافی نسبت به مدل اروپایی هستیم. به ویژه گنجاندن دو پنجره کشویی عقب برقی در پشت و اضافه شدن دریچه های HVAC عقب.

ردیف سوم قابل جابجایی صندلی را به هفت نفر باز می کند (اگر صندلی های کاپیتانی را در ردیف دوم انتخاب کنید، شش عدد). در همین حال، ردیف دوم کج می شود و چهار اینچ به جلو حرکت می کند تا به ورود و خروج به صندلی عقب کمک کند. پس از نشستن، ردیف دوم می تواند 7.9 اینچ به جلو یا عقب برود و به افرادی که در ردیف دوم هستند، فضای پای بیشتری ایجاد کند، فضای پا را برای ردیف سوم افزایش دهد، یا فضای بار را در پشت ردیف دوم افزایش دهد.

در جلو، Buzz به طراحی رترو نمای بیرونی ادامه می‌دهد و در عین حال فضای ذخیره‌سازی زیادی را ارائه می‌کند و به خودروی مفهومی و گذشته اشاره می‌کند. تخم‌مرغ‌های عید پاک فضای داخلی را پر می‌کنند، از جمله فولکس‌واگن که نمادهای بازی و مکث را به پدال گاز و ترمز اضافه می‌کند، همانطور که در کانسپت در سال 2017 دیدیم.

فولکس واگن ID.Buzz

اعتبار تصویر: فولکس واگن / جیمز لیپمن

سیستم اطلاعات سرگرمی دارای معماری جدید با حافظه بیشتر و CPU جدید برای کاهش تاخیری است که در ID.4 هنگام راه اندازی تجربه شده بود. پشت یک صفحه نمایش لمسی 12.9 اینچی قرار دارد. آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی فولکس‌واگن نیز از به‌روزرسانی‌های واقعی نرم‌افزار هوایی پشتیبانی می‌کند و به گفته خودروساز به‌جای اینکه یک دقیقه زمان برای تعیین مسیر ناوبری صرف شود، اکنون باید تنها چند ثانیه طول بکشد. (اگر درست باشد، پیشرفت بزرگی نسبت به حملات قبلی فولکس واگن به نرم افزار خواهد بود.)

در حالی که نتوانستیم وسیله نقلیه را به چرخش درآوریم، واضح است که فولکس واگن آنچه را که از ID.4 و عرضه فاصله بین دو محور کوتاه ID.Buzz در اروپا آموخته است، برای ارتقای نسخه ایالات متحده که در سال 2024 راهی ایالات متحده می شود، گرفته است.

حالا فقط باید صبر کنیم. از نو. که در این مرحله به نوعی موضوع ID.Buzz است. با این حال، اگر آنها آن را به موقع برای تابستان عرضه کنند، همه آن حس نوستالژی را برای صاحبان و شش دوست نزدیک آنها ایجاد می کند.

اگر بتوانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید، زیرا حتی با وجود تمام انتظارها، هنوز یکی از مورد انتظارترین خودروهای سال‌های اخیر است.