It’s همه چیز درباره (The) سئو

موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است. وبسایتها در این روش با رعایت قوانین سئو، امتیاز خود را نزد موتورهای جستوجوگری همچون گوگل افزایش میدهند و به این ترتیب میتوانند در هر جستوجوی مرتبط با حوزهی فعالیت خود، در صدر فهرست نتایج حاضر شوند. برایناساس هر موتور جستجو الگوریتمهایی را برای خود تعریف کرد که به وبسایتهای مختلف بر اساس آنها امتیاز داده و جایگاه آن را در میان نتایج تعیین کند. این اقدامات، بر اساس الگوریتمهای موتورهای جستجو انجام میشوند و هدف آنها، افزایش ترافیک ورودی به وبسایت از طریق موتورهای جستجو است. هیچ ابزار رسمی برای اندازهگیری معتبر بودن یک وبسایت وجود ندارد اما معتبرترین ابزارهایی که درحال حاضر استفاده میشوند Domain Authority و Page Authority از وبسایت Moz هستند.

سئو سایت با گوگل

در ادامه معیارهای با ارزش بودن بکلینکها را مطرح میکنیم. منحصربهفرد بودن بکلینک در سطوح مختلفی قابل بررسی است. همچنین باید بدانید این اقدامات در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند که برخی از آنها در تصویر زیر آمده است. داشتن یک سلسله مراتب واضح و منطقی، با دسته بندی ها، زیرمجموعه ها و پیوندهای داخلی سازماندهی شده، مهم است. گوگل در زمان مشخصی صفحات یک سایت را کراول و ایندکس میکند و اگر تعداد برچسب ها بسیار زیاد باشد، ممکن است صفحاتی که مهم تر هستند نادیده گرفته شوند و صفحاتی که ارزش چندانی ندارند، ایندکس شوند. این فرایند باید براساس یک تحقیق کلمه کلیدی خوب انجام شود و متخصص سئو باید به فرایند ایندکس شدن محتوای سایت در گوگل نظارت داشته باشد.

اجازه دهید با یک مثال این مورد را بیشتر توضیح دهیم. برای مثال ساخت یک معماری ناب برای سایت و تولید محتوای مفید برای سایت. برای مثال اگر در مطلبی با موضوع «صفحه فرود» دو بکلینک دارید یکی از مطلبی با موضوع «نرخ پرش» و دیگری با موضوع «آموزش نرمافزار Optitex»، بکلینک اول با ارزشتر است. در ادامه و پس از تولید این محتوا باید با صاحب وبسایت مورد نظر مکاتبه و درخواست کنید که لینک وبسایت، صفحه، محصول یا مطلب شما را در سایت خود قرار دهند. تا زمانی که سایت مورد نظر به صفحات یک تا سه گوگل رسیده و در بین رقبای قوی در این زمینه قرار بگیرد. از قبل این امکان وجود ندارد که مشخص کنیم کدام قسمت متن در Featured Snippets نمایش داده میشود.

سئو برای سایت چیست

بنابراین بکلینک در بالای متن از بکلینک در پایین متن بهتر و با ارزشتر است و بکلینک پایین متن از بکلینک فوتر یا کنار سایت بهتر است. را میدهد مسلماً نمره A بهترین رتبه است و در صورتی که سایتتان مشکلات پرفورمنس داشته باشد را به همراه جزئیات مشکلات را مشاهده کنید. در ابتدا، 12 مورد از مشکلات آشکار سئو رو بررسی میکنیم و بعدش 4 مورد از مشکلات پنهان سئو رو باهم بررسی میکنیم تا قشنگ متوجه اهمیت موضوع بشید. در کنار تکمیل سریع تسکها، استفاده از هوش مصنوعی دست شما را در طراحی پلنهای مختلف برای تولید محتوا را باز گذاشته و میتوانید در کنار استفاده از هوش ربات، از خلاقیت خود نیز برای تولید محتواهای باکیفیت استفاده کنید.


سئو یک سایت

بهتر است ۱۰ بکلینک از ۱۰ وبسایت مختلف داشته باشیم به جای اینکه از یک وبسایت ۵۰ لینک به ما داده شود. لینکهای داخلی و لینکهای خارجی: لینک داخلی پیوند بین صفحات درون یک وبسایت است درحالیکه لینک خارجی پیوندی از یک سایت دیگر است. ایندکس شدن در گوگل به وسیلهی بک لینک گرفتن از سایتهای دیگر2. اما برای گرفتن کلمه فروش نان لواش در قستنطنیه ممکن است 2 میلیون تومان هزینه کافی باشد. بر اساس آمار رسمی سایت گوگل روزانه بیش از 8 میلیارد سرچ در گوگل انجام میشود. این موضوع با متن اطراف لینک سنجیده میشود.

در واقع لینک باید با زمینه متن مرتبط باشد.

اما شما باید طول متن را برای Featured Snippets بهینه کنید. بیشتر Featured Snippetها بین ۴۰ تا ۵۰ کلمه طول دارند. آنها معمولا جایگاه دوم، سوم یا حتی پایینتر دارند. Featured Snippetهایی که وجود دارند را بررسی کنید و به موارد زیر در آنها دقت کنید. در واقع لینک باید با زمینه متن مرتبط باشد. برای اینکه در Featured Snippets نمایش داده شوید باید از سبک نوشتاری «هرمی معکوس» بهره بگیرید و در ابتدای متن به سوال پاسخ بگویید. گوگل به صورت خودکار بخشی از متن را انتخاب میکند. گوگل برای اینکه احتمال کلیک کاربر روی لینک را تخمین بزند از مدلی به نام «Reasonable Surfer» استفاده میکند.

در ضمن حاوی انکرتکستهای طبیعی (غیر تبلیغاتی) است.

5. نام فایل بیشتر از 3 یا 4 لغت نباشد. بدیهی است که نتایج سئو با گذشت زمان رشد یا کمی سقوط خواهد داشت و این عامل به دلیل رقابتی است که بین شما و رقبا رخ می دهد، پس نگران نباشید و به سئو به چشم یک رقابت بی انتها نگاه کنید. در مقطعی همه وب سایت هایی که به صفحات اول گوگل میرسیدند، از جمله وب سایت های بی مصرف و بی کیفیتی بودند که صرفا با فریب دادن گوگل، قصد ارائه تبلیغات و فروش محصولات خود به کاربران را داشتند. در ضمن حاوی انکرتکستهای طبیعی (غیر تبلیغاتی) است. حاوی بکلینکهای باکیفیت از وبسایتهای مرتبط است.

گرفتن بکلینکهای باکیفیت بدون تلاش مضاعف بسیار دشوار است، بهخصوص برای وبسایتهای جدید. برای داشتن یک سئوی خوب برای وب سایت خود با صبر داشته باشید به خاطر اینکه در رتبه قرار گرفتن سایت شما در موتور های جست و جو کار یک روز نیست. در حالت ایدهآل تنها چیزی که برای گرفتن بکلینک نیاز دارید، داشتن محتوای باکیفیت است. سایت هایی مشتری بیشتری جذب خواهند کرد که رتبه خوبی در گوگل داشته باشند که این رتبه در درجه اول به بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت (SEO WEB) مرتبط خواهد بود ، پس از بهینه سازی وب سایت نوبت به طراحی سایت و در نهایت مرحله مهم آموزش نحوه کار کردن در سایت می باشد که اپراطور باید در زمان محتوا سازی به نکات مهمی توجه نماید.