این مهمانی را شروع کنید! رویداد After Hours خود را در Disrupt میزبانی کنید

در اینجا یک فرصت جدید و، به جرأت می‌توانیم بگوییم، برای شرکت شما برای پیوستن به نیروهای TechCrunch در Disrupt 2023 وجود دارد. بله، ما جرات داریم! اعلام رویدادهای After Hours!

یک رویداد After Hours را در TechCrunch Disrupt 2023 میزبانی کنید

رویداد After Hours چیست؟ این فرصتی است برای رشد نام تجاری خود با میزبانی، در وابستگی به TechCrunch، یک رویداد حضوری و متمرکز بر جامعه فناوری در سانفرانسیسکو از 18 تا 21 سپتامبر در طول Disrupt 2023. این رویدادهای جانبی – شما حدس زدید – پس از ساعت ها برگزار می شود. در اواخر بعد از ظهر و عصر بعد از هر روز کنفرانس. درخواست هیچ هزینه ای ندارد و هیچ هزینه ای برای مشارکت وجود ندارد.

برای میزبانی رویدادی با طراحی خود درخواست دهید و با بیش از 10000 شرکت کننده Disrupt و همچنین با شبکه های خود و جامعه فنی Bay Area تعامل برقرار کنید. شما می توانید میزبان یک ساعت شاد، یک نمایشگاه شغلی، یک فعالیت تجاری، یک پانل بلندگو یا چیزی کاملا متفاوت باشید. یک رویداد خاص برای Disrupt ایجاد کنید یا رویدادی را که قبلاً راه‌اندازی کرده‌اید در آن روزها ارسال کنید. این مهمانی بعد از ساعت کاری شماست!

برنامه ها در حال حاضر باز هستند 31 اوت در 11:59 بعد از ظهر PDT. ما برنامه ها را به صورت متوالی بررسی و تأیید می کنیم، بنابراین امروز رویداد خود را برای تأیید ارسال کنید! هرچه زودتر تأیید شوید، شما (و ما) زودتر می توانید رویداد خود را تبلیغ کنید.

رویدادهای تأیید شده After Hours تبلیغات رایگان در سراسر TechCrunch.com و وب‌سایت Disrupt 2023 دریافت خواهند کرد و از طریق کانال‌های مختلف مانند ایمیل‌ها، پست‌ها و دستور کار به شرکت‌کنندگان Disrupt 2023 ارتقا خواهند یافت.

درخواست هیچ هزینه ای ندارد و هیچ هزینه ای برای مشارکت وجود ندارد. لطفاً توجه داشته باشید که میزبان ها مسئول مدیریت تمام هزینه ها، تبلیغات و عملیات مرتبط با رویداد خود هستند. دستورالعمل‌های دقیق، اطلاعات برنامه‌ریزی و چاپ دقیق را در راهنمای رویداد پس از ساعت کاری ما پیدا خواهید کرد.

میزبان خود را در TechCrunch Disrupt 2023 دریافت کنید و آماده شوید تا برند خود را بسازید، شبکه خود را گسترش دهید و با جامعه فناوری به روشی معنادار ارتباط برقرار کنید. برای میزبانی رویداد After Hours درخواست دهید، و اجازه دهید این مهمانی را شروع کنیم!

رویدادهای After Hour را از دست ندهید، به غیر از برنامه‌نویسی باورنکردنی Disrupt – شامل شش مرحله جدید خاص صنعت. چرا صبر کنیم؟ همین حالا پاس خود را بخرید تا 625 دلار صرفه جویی کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.