Ask Instacart هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی Instacart می آورد

Instacart هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی خود اضافه می کند. این ویژگی جستجوی جدید که Ask Instacart نام دارد برای کمک به پاسخگویی به سؤالات خریداران در رابطه با مواد غذایی و تقویت کمپین های محصولات حمایت شده طراحی شده است.

چگونه کار می کند. درست مانند گوگل و مایکروسافت بینگ، کاربران Instacart می توانند از طریق جستارهای زبان طبیعی جستجو کنند و توصیه های شخصی دریافت کنند. مثلا:

  • “چه نوع مخلفاتی را با گوشت بره سرو کنم؟”
  • «تنقلات بدون لبنیات برای کودکان چیست؟»
  • “بهترین سبزیجات برای تفت دادن کدامند؟”

Ask Instacart با استفاده از ChatGPT OpenAI به علاوه مدل های هوش مصنوعی خود Instacart ساخته شده است. Instacart گفت این یک مدل بسیار تخصصی است که فقط برای پاسخگویی به سوالات مرتبط با مواد غذایی طراحی شده است.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از Ask Instacart آمده است:

از اینستاکارت بپرسید

درخواست های جستجو Instacart همچنین “اعلام سوالات شخصی” را به نوار جستجو اضافه کرده است. Instacart گفت که این اعلان‌ها ترجیحات مشتری را پیش‌بینی می‌کنند، نیازهایشان را بر اساس تاریخچه خریدشان یادآوری می‌کنند و آنها را برای کشف محصولات جدید ترغیب می‌کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای مارک‌های CPG و خرده‌فروشان، این جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی راه جدیدی را برای دیده شدن کمپین محصول شما توسط خریداران بیشتر ارائه می‌دهد – به کشف و افزایش فروش کمک می‌کند.

جدول زمانی عرضه بیش از نیمی از کاربران برنامه Instacart اکنون به جستجوی هوش مصنوعی مولد دسترسی دارند. “طی هفته های آینده” برای همه مشتریان ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ویدیوی معرفی. در اینجا ویدیوی معرفی Ask Instacart آمده است: