انجام ریاضیات مخاطره آمیز در صنعت ارواح غیر الکلی

خماری ها مکنده است. بخصوص بنابراین برای کسانی که برای نوشیدن الکلی که به ناچار باعث شروع خماری می شد، تحت فشار بودند.

نوشیدن الکل به تدریج در حال از بین رفتن است، به خصوص در بین نسل های جوان. بر اساس نظرسنجی گالوپ در سال 2022، 60 درصد از بزرگسالان آمریکایی الکل مصرف می کنند. این نسبت از 65 درصد در سال 2019 کاهش یافته است، و در حالی که 5 درصد تغییر بزرگی به نظر نمی رسد، در مورد هزینه های مصرف کننده دلار تغییری بسیار شدید است.

بنیانگذاران در حال استفاده کامل از این تغییر هستند زیرا استارتاپ های متعددی در چند سال اخیر به وجود آمده اند که به دنبال ارائه گزینه های کم و غیر الکلی هستند. Aplós آخرین موردی است که بودجه را تضمین می کند.

این استارت‌آپ مستقر در میامی یک دور سری A را به مبلغ 5.5 میلیون دلار در هفته جاری به رهبری مک کارتی کپیتال، یک شرکت سهام خصوصی در غرب میانه اعلام کرد. بنیانگذار و مدیرعامل دیوید فاج به TechCrunch+ گفت که می‌خواهد این شرکت را راه‌اندازی کند زیرا همیشه خود را یک «مصرف الکل بی‌میل» می‌دانست، اما فکر نمی‌کرد محصولی وجود داشته باشد که چیزی را که او به دنبالش بود پر کند: چیزی که همان آرامش را ایجاد کند. فواید و انرژی الکل اما بدون پشیمانی روز بعد.

فاج گفت: “چشم انداز این است که دسته نوشابه های بزرگسالان را برای دوره جدید تجسم کنیم، تا اولین برند الکل غیرالکلی فوق العاده ممتاز را ایجاد کنیم.” “ما پیچیدگی، پیچیدگی، تطبیق پذیری و عملکرد یک روح پیشرفته را می خواهیم. این چیزی است که ما در بازار ندیدیم و واقعاً به آن علاقه مند بودیم.»

به عنوان یک مصرف کننده، من عشق که کارآفرینانی وجود دارند که تلاش می کنند هم در این مقوله نوآوری کنند و هم گزینه های جدیدی را وارد کنند. مارک‌های مشروب الکلی غیرالکلی مانند Aplós مانند Aplós یک برد-برد احساس می‌کنند، زیرا نه تنها به مردم انگیزه بیشتری می‌دهد تا شاید یک گزینه سالم‌تر و کم‌کالری‌تر را به جای الکل انتخاب کنند، بلکه به بارها و رستوران‌ها راه بهتری برای ارائه مواد غیر قابل مقایسه می‌دهد. -کوکتل های الکلی به مشتریان خود می دهند و می توانند آنها را با همان قیمت گذاری کنند. نظام سرمایه داری!

اما در حالی که من فکر می کنم رشد این بخش دارای مزایای اجتماعی است، نحوه عملکرد آن برای سرمایه گذاران مشخص نیست.