تسلا می گوید همه مدل های جدید 3 اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی هستند

طبق تغییراتی که در وب‌سایت تسلا ایجاد شده، همه خودروهای جدید تسلا مدل 3 اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال برای خودروهای برقی هستند.

اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی توسط کنگره در آگوست گذشته به عنوان بخشی از قانون کاهش تورم با هدف پایان دادن به اتکای ایالات متحده به چین برای باتری ها تعیین شد. اعتبار مالیاتی کامل 7500 دلاری به دو بخش تقسیم می شود. اگر 50 درصد از ارزش قطعات باتری در آمریکای شمالی تولید یا مونتاژ شده باشد، خودروهای برقی می توانند نصف یا 3750 دلار واجد شرایط باشند. نیمی دیگر مستلزم آن است که 40 درصد از ارزش مواد حیاتی از ایالات متحده یا یکی دیگر از کشورهای توافق تجارت آزاد تامین شود.

زمانی که اعتبارات مالیاتی در اول ژانویه آغاز شد، وزارت خزانه داری از انتشار دستورالعمل منبع یابی باتری خودداری کرد تا به سازندگان خودروهای برقی زمان بدهد تا الزامات را برآورده کنند. در 18 آوریل، دپارتمان شروع به اجرای الزامات مهم تامین مواد کرد، که منجر به از دست دادن اعتبارات مالیاتی کامل بسیاری از مدل‌های خودرو در سه ماهه اول سال شد.

اعتبار مدل 3 تسلا به نصف کاهش یافت، اما بسیاری از خودروسازان دیگر – مانند BMW، Rivian، Volvo و Hyundai – اعتبار خود را به طور کامل از دست دادند.

اکنون، به نظر می رسد که تمام خودروهای تسلا واجد شرایط دریافت اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلاری خواهند بود. پیش از این، تنها مدل 3 که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی کامل بود، مدل 3 Performance بود. اکنون مدل 3 دوربرد چهار چرخ متحرک و دیفرانسیل عقب نیز واجد شرایط خواهند بود. مدل 3 دیفرانسیل عقب اکنون با شروع اعتبار مالیاتی از 32740 دلار شروع می شود.

تسلا نگفت چه چیزی تغییر کرده است، اما مدیر عامل شرکت ایلان ماسک بازتوییت کرد تصویری از وب سایت که اعتبار مالیاتی موجود برای هر وسیله نقلیه را نشان می دهد. نکته مهم این است که وب سایت وزارت خزانه داری هنوز به روز نشده است تا واجد شرایط بودن جدید تسلا برای اعتبارات مالیاتی را منعکس کند. این بخش هنوز به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

لیست وسایل نقلیه تسلا و اعتبار مالیاتی فدرال که واجد شرایط آنها هستند

اعتبار تصویر: خدمات درآمد داخلی