نام‌های خوب استارت‌آپ‌ها و دلیل بازگشت فین‌تک

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

مری ان و الکس این هفته یک جفت پرمشغله بودند، به طوری که آنها را تگ کردند دومینیک-مادوری دیویس از خدمه TechCrunch+ برای کمک کردن.

قبل از اینکه به آنچه در قسمت پوشش دادیم بپردازیم، Equity نظرسنجی سالانه شنوندگان خود را برگزار می کند. اگر به پاد گوش می‌دهید، خوشحال می‌شویم از شما بشنویم. سوالات اینجا هستند و شما از ما تشکر می کنیم.

در اینجا خلاصه نمایش آمده است:

  • تقلب بد است: الیزابت هولمز در زندان است و SEC اتهامات مربوط به تجارت داخلی را علیه یکی از کارکنان سابق Coinbase جمع آوری کرد. برداشت ما؟ شکستن قانون تجارت بد است و شاید مردم نباید این کار را انجام دهند. بحث برانگیز است، می دانیم.
  • معاملات هفته: الکس شیفته وب رولت است، در حالی که مری آن می خواست در مورد معامله Stripe برای خرید Okay صحبت کند.
  • نتایج سه ماهه اول سال 2023 Klarna الکس را وادار کرد تا اشتیاق خود را به اشتراک بگذارد که بازار فین‌تک می‌تواند در حال رشد مجدد باشد، موضوعی که او مدتی است در مورد آن صحبت می‌کند.
  • برنامه‌های QED برای سرمایه‌گذاری وجوه جدید خود با دقت مری آن استدلال کرد که نمونه بارز جو سرمایه گذاری جدید است. این نمایش همچنین به آخرین بررسی ما در استراتژی مرحله اولیه a16z پرداخت.
  • و ما به لطف Dom با یک از طریق صحنه استارت آپ آتلانتا چت کنید قبل از شهر آینده ما.

مرکز توجه TC City: آتلانتا

وای، و با آن، ما برای یک هفته تمام شد! دوشنبه با شما چت می کنم!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

نام‌های خوب استارت‌آپ‌ها و دلیل بازگشت فین‌تک توسط الکس ویلهلم که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد