ویرایشگر کلیپ جدید Twitch اشتراک گذاری ویدیوهای عمودی را در یوتیوب و تیک تاک بسیار سریع می کند

توییچ روز پنجشنبه یک به‌روزرسانی محصول کوچک اما قدرتمند را منتشر کرد و ابزار جدیدی را معرفی کرد که به پخش‌کنندگان اجازه می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی کوتاه و عمودی را در چند ثانیه بسازند و به اشتراک بگذارند.

ویرایشگر کلیپ جدید از طریق مدیر کلیپ ها در داشبورد سازنده قابل دسترسی است. با کلیک بر روی «ویرایش و اشتراک‌گذاری کلیپ» ابزار ویرایش نرم باز می‌شود که همه چیز را ساده نگه می‌دارد. می‌توانید یک نمای تقسیم‌شده را انتخاب کنید که دو بخش مستطیلی از یک کلیپ را به طور همزمان ضبط کند (معمولاً جریان بازی و دوربین) یا با یک قطعه عمودی کامل از کلیپ، آن را ساده نگه دارید. تنها گزینه دیگر، تغییر نام کانال شما است که در قسمت بالایی کلیپ قرار می گیرد.

ویرایشگر کلیپ Twitch برای کلیپ های ویدئویی به صورت عمودی کوتاه

در ویرایشگر کلیپ، Twitch یکپارچه سازی مستقیم برای اشتراک گذاری اجتماعی در YouTube Shorts ارائه می دهد. اشتراک‌گذاری مستقیم در TikTok یا Instagram Reels در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شود – و انجام آن به‌اندازه دستی آسان است – اما Twitch قصد دارد در آینده ادغام‌های بیشتری اضافه کند.

این شرکت درباره به‌روزرسانی گفت: «ما متعهد هستیم که به رشد استریمرها کمک کنیم و این تنها بخشی از استراتژی بزرگ‌تر ما برای کمک به پخش‌کننده‌ها برای یافتن بینندگان جدید است و در عین حال تبلیغ محتوای خود را در داخل و خارج از توییچ آسان‌تر می‌کند.

استریمرهای Twitch احتمالاً از اینکه جریان کاری که قبلاً آنها را به ابزارهای شخص ثالث مانند StreamLadder ارسال می کرد، اکنون در خود پلتفرم تعبیه شده است، راحت خواهند شد. به‌روزرسانی ویژگی در نهایت باعث می‌شود توییچ احساس ارتباط بیشتری با اکوسیستم رسانه‌های اجتماعی گسترده‌تر داشته باشد، این یک موهبت برای پلتفرمی است که با دیگران خوب بازی می‌کند و یکی برای استریمرهایی که برای ایجاد مخاطبان خود به تبلیغات متقابل تکیه می‌کنند.

برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که از بحران‌های هویتی چند ساله رنج می‌برند (با نگاه کردن به شما، اینستاگرام)، توییچ مدت‌هاست که به محصول اصلی خود متعهد بوده است: پخش زنده به‌صورت طولانی. استقبال تازه Twitch از ویدیوهای عمودی و کوتاه چیز کوچکی است، اما تصور اینکه چگونه این شرکت می‌تواند از کلیپ‌ها برای کمک به کشف استریمرهای جدید کمک کند، آسان است.

تاکید Twitch بر پخش زنده یک شمشیر دو لبه است. اکتشاف همچنان یک نقطه دردناک در این پلتفرم است – و سازندگان را به برنامه‌های پخش سخت‌گیرانه متصل نگه می‌دارد، و بیش از هر چیز به زمان بیشتری برای زنده بودن انگیزه می‌دهد. اما به نظر می رسد رهبری شرکت به خوبی از این واقعیت آگاه است، زیرا درک می کند که پایدار نگه داشتن استریم در طولانی مدت یکی از بزرگترین چالش های پیش روی پلتفرم امروزی است.

حتی با توجه به تمرکز لیزری آن بر پخش زنده، هیچ چیز مانع از خلاقیت Twitch با استفاده از ویدئوهای فرم کوتاه برای حل برخی از مشکلات اکتشاف خود نمی شود. در حال حاضر، ویرایشگر کلیپ جدید فقط یک راه حل مفید برای سازندگانی است که بیش از حد کار می کنند، اما Twitch ممکن است هوشمندانه باشد تا آن را به چیزی بسیار بزرگتر تبدیل کند.