هنگامی که خواهر دو نفره کلودیا و کارولینا رچی برای اولین بار در حال ساخت EdSights بودند ، از یک سوال راهنمای بزرگ استفاده کردند.
“در یک دنیای کامل [where] ما به نحوی یک چوب جادویی داشتیم که به ما اجازه می داد داده ها را روی هر چیزی که می خواهیم روی انگشتان خود جمع آوری کنیم ، برای جلوگیری از چه چیزی می خواهیم بدانیم [college] کلودیا گفت: “آیا دانش آموزان ترک تحصیل می کنند؟” چند سال اول م -سس صرف درک نقاط داده شد ، خواه به ارتباط دانش آموزان با منابع مناسب کمک کند یا صرفاً شنیدن نگرانی های آنها و انتقال آنها به تصمیم گیرندگان. آنها از یک چت بات به عنوان سرویس استفاده کردند که می توانست به طور م inثر با دانشجویان کالج تماس گرفته و داده ها را به موقع جمع آوری کند.
چت بات در میان همه گیری COVID-19 تزریق عمیقی از آسیب پذیری انجام داد. سال گذشته ، این استارتاپ فروش خدمات خود را به دانشگاهها در جستجوی راههای بهتر برای حفظ و مشارکت دانشجویان آغاز کرد ، به ویژه در شرایطی که همه گیری دانشگاه را محاصره کرد و دانشجویان را بیشتر از همیشه تنها گذاشت.
سال گذشته ، محصول EdSights توسط چت بات آن تعریف شد. چت بات که تحت عنوان طلسم مدرسه طراحی شده است ، سوالات و پیام های شخصی را برای دانش آموزان ارسال می کند تا بزرگترین استرس آنها را درک کند. سپس آنها را به منابع دانشگاه اعم از کمک های مالی تا خدمات غذایی و امنیتی متصل می کند. EdSights این سرویس را در جستجوی راههای بهتر برای حفظ و مشارکت دانش آموزان به دانشگاه ها فروخت ، به ویژه که همه گیری ارتباطات اساسی در سراسر جهان را مختل کرده است.
این استارتاپ امروز اعلام کرد که 5 میلیون دلار سری A به سرپرستی Album VC جمع آوری کرده است ، همان شرکتی که سرمایه گذاری های اولیه را در Podium ، Andela و Degreed انجام داد. سرمایه گذاران دیگر در این دور شامل Lakehouse ، Good Friends ، Dan Rosensweig ، مدیر عامل Chegg و Deborah Quazzo از GSV Ventures هستند. با پول نقد جدید ، مجموع سرمایه شناخته شده EdSights تا به امروز 8 میلیون دلار است.
پول جدید بدون شتاب نیست. EdSights از به اشتراک گذاشتن اعداد خاص خودداری کرد ، اما اعلام کرد که 6 برابر رشد درآمد سالانه دارد. همچنین 70 مشتری ، که می توانند کالج ، موسسه یا دانشگاه باشند ، به دست آوردند که نسبت به 16 مه گذشته 16 نفر افزایش یافته است. یکی از بنیانگذاران کارولینا رچی ، که این شرکت را در کنار خواهرش کلادیا تأسیس کرد ، گفت که شرکت آنها “بسیار نزدیک به سودآوری است” و اگر آنها تصمیم بگیرند که استخدام افراد دیگر را متوقف کنند. او تخمین می زند که EdSights با توجه به این اهداف جدید رشد ، طی 14 ماه به سوددهی خواهد رسید.
یک چالش دائمی برای EdSights این است که آیا می تواند بر اساس دیدی که ارائه می دهد جرقه بزند. دانشگاه ها به طور مشهور با ادار red حقوقی برخورد می کنند ، که می تواند ابتکارات جدید یا استقرار سریع را متوقف کند ، که می تواند به نحوه بازگشت سرمایه گذاری EdSights آسیب برساند. هم بنیانگذاران یک استدلال متقابل را مطرح کردند و گفتند که داده های بدنه دانشجویی به دانشگاه ها کمک می کند تا در منابع مورد نیاز دانشجویان هوشمندتر هزینه کنند و هزینه خدمات جدید غیر مرتبط را کاهش دهند.
کارولینا می گوید: “دانشگاه ها در مورد میزان هزینه ای که انجام می دهند ناکارآمد هستند ، بنابراین من فکر می کنم که ما واقعاً در حال کشف این موضوع هستیم.” “و من فکر می کنم به همین دلیل داده ها مهم هستند … این مرحله بعدی بهینه سازی ویرایش بالاتر است.”
اما این استارتاپ قصد ندارد فقط مشورت کند. در نهایت ، EdSights می خواهد خدمات درخواستی مانند متخصصان سلامت روان ، منابع مالی و آمادگی شغلی را آغاز کند.
“هنگامی که شما به سطح خاصی از مقیاس رسیدید و واقعاً فهمیدید ، ما در مورد مناطقی که موسسه نمی تواند به آنها کمک کند چه کنیم؟” او گفت. “آیا شخص دیگری وجود دارد که بتواند؟ و آیا این می تواند ما باشیم؟ “