چشم انداز لامبورگینی برای آینده سوخت جایگزین-TechCrunch

علاقه مندان به خودرو سابقه تردید در خودروهای برقی را دارند. در حالی که برخی از آنها به طور کامل با برق و هیبریداسیون کار می کنند ، هنوز برخی از مخازن بنزین وجود دارد ، به ویژه در طیف گسترده و گران قیمت مانند لامبورگینی.

تلاش برای برق رسانی و پیشرانه های هیبریدی یک چالش مهم برای خودروسازی است که به دلیل ایجاد ظروف قابل توجه و سفارشی برای برخی از قدرتمندترین موتورهای بنزینی در جهان شناخته می شود و از طرف دیگر برنج برقی لامبورگینی احساس کمی اکراه نسبت به آن دارد.

لامبورگینی گفته است که همه مدلها را تا سال 2024 به پیشرانه های هیبریدی منتقل می کند و قبلاً یک مدل هیبریدی را معرفی کرده است ، لامبورگینی Sián FKP 37 بسیار محدود و Countach LPI 800-4. تا سال آینده ، اولین خودروی تولیدی (یعنی بدون محدودیت زمانی) با پیشرانه هیبریدی عرضه می شود ، اگرچه لامبورگینی هنوز نمی داند که دقیقاً چه شکلی خواهد بود. در حالی که دیگر سازندگان ابرخودروها مانند فراری ، مک لارن و پورشه همچنان به تولید و تولید خودروهای محدود با پیشرانه های هیبریدی ادامه می دهند ، لامبورگینی یکی از آخرین شرکت های سوپراسپرت است که وارد بازی شده است.

لامبورگینی امیدوار است از مشتریان وفادار خود برای نوآوری در آینده خودروهای فوق العاده نمادین خود استفاده کند.

آینده سوخت لامبورگینی

“از یک سو ، ما فوق العاده هستیم – و بخش بسیار کوچکی از معادله CO2 را تشکیل می دهیم. اما ما می خواهیم سهم خود را انجام دهیم. “تغییر به پیشرانه های هیبریدی ، الکتریکی و جایگزین ما را مجبور به تجدید نظر در عملکرد می کند و ما مطمئن نیستیم که برق رسانی مسیر طولانی مدت برای حرکت است.”

“آیا ما مدل چهارم را با پیشرانه هیبریدی یا برقی عرضه می کنیم یا راه حلی برای احتراق داخلی پیدا می کنیم که از سوخت متفاوتی استفاده می کند ، ما هنوز در حال یادگیری هستیم. بالدی می گوید: ما باید به یک هدف مشترک برسیم: احساسات و تجربه واقعی لامبورگینی.

وی در مورد نوع سوخت یا فناوری مورد استفاده شرکت توضیحاتی ارائه نکرد ، اما مدیر فنی لامبورگینی Maurizio Reggiani به تحقیقات جالبی اشاره کرد که می تواند در آینده به یک لامبورگینی کاملا برقی اشاره کند.

رجیانی به طور جداگانه گفت: “پیشرانه های هیبریدی مرز بعدی هستند که ما مطمئن هستیم می توانیم نوآوری داشته باشیم.” “ما وجود داریم زیرا DNA منحصر به فردی داریم. ما در حال مهندسی احساسات هستیم و تحقیقاتی در حال انجام با دانشگاه پلی تکنیک میلان داریم که چگونه رویدادهای فیزیکی مانند ارتعاشات می تواند بر جریان احساسات تأثیر بگذارد. ” ممکن است دنیایی را مشاهده کنید که در آن اثرات فیزیکی موتور ICE توسط ژیروسکوپ ها و آهنگ های صوتی شبیه سازی می شود.

بالدی می گوید از نظر فنی ، کارخانه لامبورگینی در سانآگاتا بولونز از سال 2015 کربن خنثی داشته است ، اما این شرکت 1800 نفره بخشی از گروه VW بسیار بزرگتر و انتشار کربن بیشتر است. با وجود حجم کم خودروها و فشار هماهنگ دولت ایتالیا برای معافیت خودروسازانی مانند لامبورگینی و فراری از ممنوعیت احتمالی موتورهای احتراق ، لامبورگینی مجبور است به سمت آینده سوخت جایگزین حرکت کند.

بالدی می گوید که از هر 11000 خودرو در جهان یک لامبورگینی است که در مقایسه با خودروسازان عظیمی مانند تویوتا یا هوندا بسیار کوچک است. هیبریداسیون و برق رسانی این فرصت را برای گسترش آینده احساسات برای صاحب لامبورگینی فراهم می کند. شما رویا می خرید. بالدی می گوید: اکثر مشتریان به دنبال خودرویی هستند که موفقیت آنها را نشان دهد. با این حال ، مهم نیست که مشتریان لامبورگینی چقدر می خواهند موتورهای احتراق آنها در آینده به خوبی ادامه یابد ، زمان این موتورها به پایان می رسد.

ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری

برآورده کردن خواسته های مشتریان همیشه در قلب نام تجاری لامبورگینی بوده است و این شرکت از صاحبان وفادار خود برای تعیین جهت مدل بعدی استفاده می کند زیرا در سال 2025 به سمت کاهش 50 درصدی CO2 حرکت می کند. راه اندازی اخیر Countach به فروش رسیده LPI 800-4 در Pebble Beach نمونه ای از نحوه استفاده لامبورگینی از مشتریان خود برای ایجاد یک محصول جدید با تقاضای بالا با پیشرانه هیبریدی است.

“ما نمی توانیم فقط وسایل نقلیه را در خلا ایجاد کنیم. کل تجربه مشتری پیوندهایی را که ما با مشتریان خود داریم غنی کرده است. “پروژه خاصی که ما با Countach انجام دادیم – این یک اعتماد مستقیم بین شرکت و مشتری بود. ما جلسات 1 به 1 داشتیم که گویی آنها دوست بودند و این به ما کمک کرد تا بدانیم با Countach چه کردیم. ساخت آن وسیله نقلیه یک تصمیم احساسی بود و یک مورد تجاری خوب بود. “

با ظهور ویروس کرونا و محدودیت های سفر ، بازدیدهای کارخانه در سال 2020 تا حد زیادی متوقف شد ، اما لامبورگینی با راه اندازی یک پلت فرم دیجیتالی به نام Unica ، در سال 2018 ، جلوتر از بازی بود که به آنها امکان می داد تماس و خدمات تخصصی مشتریان را ارائه دهند. مالکان انتظار دارند برنامه را می توان در تلفن هوشمند بارگیری کرد و صاحبان آن به رویدادهای منحصر به فرد ، راه اندازی و رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کردند. برای ثبت نام ، باید VIN لامبورگینی خود و گواهی مالکیت خود را ارائه دهید.

این برنامه امکان فروش مستقیم بین شرکت و مصرف کنندگان را در نتیجه باز کرده است. “فروش مستقیم جایی است که ما باید آن را بررسی کنیم. ما در عصر شتاب گیری هستیم و می خواهیم رابطه مستقیم با مشتریان داشته باشیم. س Theال این است که چقدر می توانیم ارتباط مستقیم با مشتریان را گسترش دهیم؟ ” بلدی گفت. “برای اطمینان از این که ارزش خودرو حفظ خواهد شد ، به این معناست که ما باید روابط مشتری با مشتریان را داشته باشیم. در حال حاضر میانگین انتظار برای خودرو در حال حاضر بیش از یک سال است. زمان انتظار فروش این خودروها است و ارزش آن حفظ می شود زیرا ما با مشتریان ارتباط مستقیم داریم. “

جدیدترین مدل لامبورگینی ، Huracán STO ، یک ماشین مسابقه خیابانی ، در حال حاضر تا سال 2022 به فروش می رسد و از طریق برنامه Unica و وسیله نقلیه با اتصال بیشتر همراه است. این سیستم به صاحبان اجازه می دهد تا زمان دور ، دریچه گاز و ورودی ترمز ، زاویه فرمان و فیلم دورها را در یک مسیر ضبط کرده و داده ها را در برنامه بارگذاری کنند. در آنجا ، مالکان می توانند اطلاعات خود را با سایر مالکان لامبورگینی ، دوستان ، شرکت یا مربیان مسابقه خود به اشتراک بگذارند تا عملکرد خود را بهبود بخشند. این شبکه برای صاحبان لامبورگینی به نوعی شبکه اجتماعی نخبه تبدیل می شود و راهی برای ارتباط مستقیم تر با شرکت ارائه می دهد.

بالدی می گوید: “مشتریان زمینه مناسب برای تجربه یک لامبورگینی را می طلبند.” “خودروهای سوپراسپورت در حال گسترش هستند. اگر بتوانیم این تجربیات را در سبک زندگی اتومبیل و موتور سواری ارائه دهیم و به لمس بیشتری برسیم ، مشتریان در برند باقی خواهند ماند. “