87 درصد از خریداران در ایالات متحده جستجوی محصول را به صورت آنلاین آغاز می کنند و اکثریت آنها برای یافتن پاسخ های مورد نیاز خود به گوگل مراجعه می کنند. مسیر خرید غیر خطی است، با لمس های متعدد در کانال ها، دستگاه ها و مکان ها.
ارائه محتوای مفید به مشتریان بالقوه در طول این سفر بهترین راه برای ایجاد اعتماد است. اکثر مصرف کنندگان می گویند که به وب سایت هایی که در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند، بیشتر اعتماد دارند. رتبه بندی بالا در گوگل بهترین راه برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد سرنخ، افزایش درآمد و ارائه ارزش واقعی به مشتریان است.
این راهنما از Conductor به تشریح هشت استراتژی برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند و افزایش هزینههای ارگانیک و پولی شما میپردازد. برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید 8 روش برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند از طریق جستجوی پولی و ارگانیک.
جدید در زمین موتورهای جستجو