شرکت هواپیمایی ساوت وست پس از توقف کوتاه پروازهای خود به دلیل “مشکل فنی” فعالیت خود را از سر گرفت.

شرکت هواپیمایی ساوت وست پس از توقف کوتاه پروازهای این شرکت به دلیل “مشکل فنی” در اوایل صبح امروز، فعالیت خود را از سر می گیرد. این شرکت هواپیمایی می‌گوید که باید مشکلات اتصال داده‌ای که در اثر خرابی فایروال ایجاد شده است را برطرف کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «Southwest پس از توقف موقت فعالیت پرواز امروز صبح برای رفع مشکلات اتصال داده‌ای ناشی از خرابی فایروال، فعالیت خود را از سر گرفت. اوایل صبح امروز، یک فایروال عرضه شده توسط فروشنده از کار افتاد و اتصال به برخی از داده های عملیاتی به طور غیرمنتظره ای قطع شد. تیم های جنوب غربی به سرعت برای به حداقل رساندن اختلالات پرواز کار کردند.

FlightAware نشان می دهد که نزدیک به 2500 از پروازهای Southwest در صبح روز سه شنبه، که حدود 30 درصد از برنامه روزانه آن را نشان می دهد، با تاخیر انجام شد.

این شرکت هواپیمایی از مسافران می‌خواهد که از Southwest.com برای بررسی وضعیت پرواز خود استفاده کنند یا برای کمک در مورد نیازهای سفر به نمایندگی خدمات مشتریان شرکت هواپیمایی Southwest در فرودگاه مراجعه کنند.

آخرین اختلال چند ماه پس از آن رخ می دهد که Southwest بیش از 16700 پرواز را در ماه دسامبر به دلیل تغییرات در سیستم های کامپیوتری برنامه ریزی کارکنان خود لغو کرد. این مسائل بیش از 1 میلیارد دلار برای Southwest هزینه داشت و هزاران مسافر را در طول فصل شلوغ سفر تعطیلات ناامید کرد. وزارت حمل و نقل در پاسخ به این اختلال گسترده تحقیقاتی را در مورد این شرکت هواپیمایی آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که اقداماتی را برای جلوگیری از یک اختلال گسترده دیگر انجام داده است.

Southwest با شرکت مشاوره هوانوردی Oliver Wyman بازبینی انجام داد تا راه‌هایی را برای جلوگیری از وضعیت مشابه دیگر تعیین کند. پس از بررسی، این ایرلاین به‌روزرسانی‌های فناوری را برای نرم‌افزار جابجایی خدمه، داشبوردهای هشدار آب و هوا، سیستم‌های ارتباطی و موارد دیگر به عنوان بخشی از طرح ۱.۳ میلیارد دلاری برای افزایش انعطاف‌پذیری عملیاتی خود معرفی کرد.