گوگل ادغام خرید خود را شامل BigCommerce می کند

گوگل پنجشنبه اعلام کرد که ادغام با BigCommerce را آغاز کرده است. مشابه ادغام Google با Shopify ، WooCommerce ، GoDaddy و Square ، که در اوایل سال جاری اعلام شد ، این مشارکت به تجار BigCommerce امکان می دهد محصولات خود را به صورت رایگان در Google نشان دهند ، کمپین های تبلیغاتی ایجاد کرده و معیارهای عملکرد را از فروشگاه BigCommerce خود بررسی کنند.

چرا اهمیت می دهیم

ادغام جدید راهی آسان برای خرده فروشان BigCommerce فراهم می کند تا فهرستهای خود را در املاک Google بیشتر پیدا کنند ، که می تواند به افزایش بازدیدکنندگان از محصولات آنها کمک کند. این ممکن است مخصوص تجارانی باشد که نمی توانند یا نمی توانند کارمند اضافی اختصاص دهند یا از یک آژانس کمک بگیرند.

برای گوگل ، همه این ادغام ها ممکن است به معنای لیست محصولات بیشتری باشد که می تواند به کاربران نشان دهد ، که آن را به عنوان یک مقصد خرید تقویت کرده و به رقابت با سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیک کمک می کند. اگر Google بتواند از طریق این ادغام ها برای بازرگانان ارزش ایجاد کند ، ممکن است تجار نیز تمایل داشته باشند ابزارهای تبلیغاتی این پلتفرم را امتحان کنند ، که برای Google نیز مفید است.


درباره نویسنده

George Nguyen ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.