Unity خدمات بازی Unity را برای ساده سازی توسعه بازی های چند نفره چند پلتفرمی راه اندازی می کند-TechCrunch

یونیتی ، پلتفرمی که محتوای دو بعدی و سه بعدی را برای تلفن های همراه ، رایانه های لوحی ، رایانه ها ، کنسول ها و دستگاه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی توسعه می دهد ، نسخه بتای آن را راه اندازی می کند. خدمات بازی یونیتی – یک پلتفرم جدید که همه چیز را که سازندگان بازی به آن احتیاج دارند ، مانند پشتیبان ، درآمدزایی ، جذب کاربر و تعامل بازیکنان را فراهم می کند. نسخه به روز شده وعده می دهد که توسعه بازی های چند نفره چند پلتفرمی را برای توسعه دهندگان تسهیل کند-بخش رو به رشدی از بازار که شامل عناوین معروف مانند Roblox ، Genshin Impact و Fortnite ، و سایر بازی ها می شود.

Ingrid Lestiyo ، معاون ارشد و مدیر کل ، Operate Solutions at Unit به TechCrunch گفت که این پلتفرم جدید با بیش از 100 توسعه دهنده در سراسر جهان در دسترس است.

ابزارهای جدید شامل مواردی است که توسعه دهندگان برای ساخت بازی های زنده در هر اندازه نیاز دارند ، از جمله توانایی همگام سازی منطق بازی خود با سرویس های پشتیبان Unity بدون نیاز به گذراندن مراحل انتشار پلتفرم. از جمله ابزارهای ارائه شده می توان به گیم پلی چند نفره مانند ابزارهایی برای اتصال بازیکنان ، ایجاد لابی ها ، مطابقت بازیکنان آنلاین ، فعال کردن صدا و چت در بازی و موارد دیگر اشاره کرد.

“این ساده است. Lestiyo به TechCrunch گفت ، ما سریعترین راه برای ساختن بازیهای چند نفره چند پلتفرمی هستیم و پخش زنده بازی چند نفره شما از طریق ویرایشگر Unity انجام می شود. “ما همچنین به تیم ها در هر اندازه ای امکان می دهیم تا محصولات را با نیازهای خود مطابقت دهند. محصولات ما همچنین با یکدیگر قابل همکاری هستند ، که هم توسعه دهندگان بهتری را تجربه می کند و هم تجربه بازیکنان را افزایش می دهد. ”

توسعه دهندگان همچنین مروری بر عملکرد بازی خود خواهند داشت و می توانند بینش های کاربردی را در یک مکان مشاهده کنند. و آنها قادر خواهند بود با ابزارهایی که به خریدهای درون برنامه ای ، تبلیغات و جذب کاربر کمک می کند از بازی درآمد کسب کرده و رشد دهند.

Lestiyo گفت: “مهم نیست که ابزارها یا محتوای آنها چقدر پیچیده است ، آنها اکنون می توانند عملکرد بازی خود را در یک رابط واحد و متصل نظارت کنند.”

خدمات بازی یونیتی در طول دوره بتا به صورت رایگان برای همه توسعه دهندگان باز است و توسعه دهندگان فقط با مقیاس بندی هزینه می پردازند. برای Android ، iOS ، Linux ، Mac و Windows در دسترس است. Lestiyo گفت ، پشتیبانی کنسول در حال حاضر فقط بر اساس دعوت است اما به زودی در دسترس قرار می گیرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=ac_N59a7_Os

Lestiyo از اظهارنظر در مورد معاملات احتمالی مشارکت در این مرحله خودداری کرد ، اما گفت که این تیم ها و استودیوها را در هر اندازه تشویق می کند تا بستر جدید خدمات بازی Unity را امتحان کنند.

“مأموریت ما برای موفقیت توسعه دهندگان ما ، که امروز در حال مدیریت یک واقعیت جدید پیچیده هستند که باید تقاضای روزافزون بازیکنان برای بازی های چند نفره چند پلتفرمی را برآورده کند و در عین حال به تخصص فوق العاده ای در زمینه شبکه ابری نیاز دارد و چالش های فنی و عملیاتی را بسیار فراتر از آن ارائه می دهد. طراحی بازی به خودی خود ، “Lestiyo گفت. با افزایش روزافزون تقاضای بازیکنان برای بازی های چند نفره چند پلتفرمی ، سرویس بازی یونیتی مانع ورود توسعه دهندگان به راه اندازی بازی های چند نفره بیشتر که در مجموع اندازه صنعت را گسترش می دهد و عناوین موجود برای بازی را کاهش می دهد. ”

یونیتی ادعا کرد که یونیتی تا ژوئن 2021 بیش از 3.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.