نحوه تماشای زنده سخنرانی Google I/O 2023

فصل کنفرانس توسعه دهندگان بر شما و شما مبارک باد. بازگشت گوگل به یک I/O حضوری باید هیجان انگیز باشد. برای اولین بار از زمان آغاز همه‌گیری، TechCrunch در این رویداد حضور خواهد داشت و اخبار را به محض انتشار به شما می‌رساند. می‌توانید خلاصه‌ای از همه افشاگری‌ها، شایعات و پیش‌نمایش‌های تایید شده توسط Google را که منجر به این رویداد شده‌اند، بخوانید.

اما شما فردی پر مشغله هستید که وقت آزاد برای خواندن یک مقاله طولانی ندارید و یک ویدیوی کلیدی را تماشا کنید، بنابراین در اینجا یک TL;DR سریع وجود دارد:

  • هوش مصنوعی: مقدار زیادی از آن. گوگل با این دیوانه هوش مصنوعی مولد که جهان را فراگرفته است کمی کند بود. این فرصتی برای Sundar Pichai و همکارش خواهد بود تا ثابت کنند که هنوز از Bard گرفته تا ادغام با سرویس‌های مختلف مانند Maps، Gmail و Calendar، جلوتر هستند.
  • سخت افزار: این در حال شکل گیری به یک رویداد شگفت آور متمرکز بر سخت افزار است. انتظار می رود گوگل از Pixel 7A، Pixel Tablet و حتی اولین گوشی تاشوی این شرکت، Pixel Fold، که این شرکت در آن فاش کرد، رونمایی کند. توییتر هفته گذشته
  • اندروید 12: ما بهترین نگاه را به آخرین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل خواهیم داشت که انتظار می رود تابستان امسال عرضه شود.

اینها چیزهای بزرگی هستند، اما همیشه چند شگفتی در انتظار شماست – این چیزها عادت دارند کمی طولانی دویدن.

پیوند یوتیوب بالا بهترین چیز بعدی برای حضور در کنار ما است. هک، شاید بهتر باشد، زیرا نیازی به استفاده از کرم ضد آفتاب نخواهید داشت. سخنرانی اصلی شروع می شود 10 صبح بعد از ظهر

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید