مجوزهای Expo+ به TechCrunch Disrupt اکنون در حال فروش هستند

خبر فوق‌العاده برای هر کسی که وقت یا بودجه کافی برای حضور در TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو را ندارد. ما به‌تازگی یک دسته جدید از مجوزهای Expo+ را در طبیعت منتشر کرده‌ایم.

این یک گزینه عالی برای هر کسی است که علاقه مند است نسل بعدی استارتاپ های مرحله اولیه را ببیند که فناوری خود را به نمایش می گذارند و برای هر تعداد فرصت شبکه سازی می کنند – برای مثال، ممکن است یک کنسرت جدید، هم بنیانگذار یا مهندس ماهر پیدا کنید. شما می توانید یک سرمایه گذاری بالقوه، مشتری یا ارائه دهنده خدمات را کشف کنید. یا ممکن است جادوی خود را بسازید و فرصتی کاملاً متفاوت پیدا کنید.

نکته پس انداز حرفه ای: قیمت تمام مجوزهای TechCrunch Disrupt افزایش خواهد یافت 12 مه، ساعت 11:59 ب.ظ PDT. مجوز Expo+ خود را قبل از مهلت مقرر بخرید و 150 دلار پس انداز خواهید کرد.

مجوز TechCrunch Disrupt 2023 Expo+ Pass

مجوز Expo+ با امکانات محدود (بدون دسترسی به محتوای صحنه) برای هر سه روز نمایش خوب است. شما به طبقه نمایشگاه دسترسی خواهید داشت، جایی که می‌توانید با شرکت‌های Startup Battlefield 200 ملاقات کنید، با آنها خوشامدگویی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید – گروه نخبه و دست‌چین شده ما از استارت‌آپ‌های اولیه.

فن آوری های پیشرفته آنها را کاوش کنید، با بنیانگذاران آنها گفتگو کنید و ارتباطات معناداری ایجاد کنید. شما همچنین می توانید صدای آنها را به صورت زنده از صحنه نمایشگاه واقع در منطقه نمایشگاه بشنوید. مجوز شما همچنین به شما امکان می‌دهد در تمام بحث‌های میزگرد شریک و جلسات بریک‌آوت شریک – همچنین در منطقه نمایشگاه شرکت کنید. ویژگی های برنامه رویداد محدود است. قیمت در حال حاضر: 45 دلار و 150 دلار صرفه جویی کنید. بعد از 12 می: 195 دلار بپردازید.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و مجوز Expo+ بلیط شما برای فرصت‌های فراوان با قیمت مقرون به صرفه است. یاد آوردن، قیمت ها در 12 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT افزایش می یابد. همین حالا پاس خود را بخرید و پس انداز کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.