اسنپ ​​آزمایش لینک های حمایت شده در هوش مصنوعی من، محصولات تبلیغاتی جدید Spotlight و Stories را اعلام کرد.

پس از اینکه سهام اسنپ از درآمد ضعیف سه ماهه اول خود ضربه خورد، این شرکت امروز به تبلیغ‌کنندگان در NewFronts IAB که محصولات و فرصت‌های تبلیغاتی جدیدی را معرفی کرد، ارائه کرد. در اینجا، راب ویلک، رئیس جدید آمریکای اسنپ، که قبلاً رئیس تبلیغات مایکروسافت و مدیر ارشد خلاقیت کولین دیکورسی بود، در مورد آزمایشی صحبت کرد که به شرکای اسنپ اجازه داد تا از ویژگی جدید هوش مصنوعی آن، هوش مصنوعی من، استفاده کنند تا پیوندهای حمایت شده را در مقابل کاربران قرار دهند. اسنپ ​​همچنین جایگاه‌های تبلیغاتی جدیدی را اعلام کرد، از جمله گزینه رزرو اولین تبلیغ ویدیویی مشاهده شده در داستان دوستان اسنپ چت و امکان تبلیغات در ویژگی Spotlight مانند TikTok.

این اطلاعیه ها در زمان کلیدی برای کسب و کار تبلیغات اسنپ منتشر می شود که با وجود افزایش 15 درصدی سال به سال کاربران اسنپ به 383 میلیون، فروش آن برای اولین بار به عنوان یک شرکت عمومی کاهش یافت.

نتایج سه ماهه اول صنعت فناوری روشن کرد که جهش تبلیغاتی که متا را در سه ماهه اول تقویت کرده بود، هنوز به نفع اکوسیستم برنامه های اجتماعی گسترده تر نبوده است. اسنپ ​​تنها نبود که این تاثیرات را احساس کرد – کسب و کار گوگل در یوتیوب نیز شاهد کاهش تقریبا 3 درصدی درآمد تبلیغاتی آن در سه ماهه بود. اسنپ ​​با گشودن محصولات تبلیغاتی جدید به روی بازاریابان، این فرصت را دارد تا با یافتن مکان‌های بیشتری برای درج تبلیغات در برنامه تلفن همراه خود، درآمد را افزایش دهد.

در حالی که بسیاری از اسلات های تبلیغاتی که اسنپ امروز اعلام کرد، مکان های سنتی تری بودند، یکی از اعلامیه های آن برجسته بود.

در این رویداد، این شرکت در مورد اینکه چگونه اسنپ می تواند از ویژگی هوش مصنوعی جدید خود برای قرار دادن لینک های حمایت شده در مقابل کاربران استفاده کند – چیزی که مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، در طول کسب درآمد به آن اشاره کرده بود، صحبت کرد.

هوش مصنوعی من که ماه گذشته به پایگاه کاربران گسترده‌تر اسنپ چت عرضه شد، اکنون می‌تواند لنزها، مکان‌ها را از اسنپ مپ پیشنهاد دهد و به زودی می‌تواند علاوه بر داشتن مکالمات متنی، یک اسنپ مولد را برای مشترکین Snapchat+ ارسال کند. با کاربران

امروز، این شرکت تأیید کرد که آزمایش پیوندهای حمایت شده در مکالمات با هوش مصنوعی من را آغاز کرده است که کاربران را با شرکای مرتبط با مکالمه آنها مرتبط می کند. به عنوان مثال، اگر یک کاربر اسنپ چت بپرسد که کجا شام بخورد، هوش مصنوعی من می تواند پیوندی را که توسط یک رستوران محلی یا یک برنامه تحویل غذا حمایت می شود، بازگرداند. اگر کاربری در مورد یک سفر آخر هفته صحبت می‌کرد، هوش مصنوعی من می‌توانست پیوند حمایت شده از یک شرکت هواپیمایی یا هتل را بازگرداند. یا اگر کاربری در مورد یک بازی ویدیویی صحبت می‌کرد، کاربران ممکن است پیوند یک بازی مشابه را از یک خرده‌فروش محلی دریافت کنند.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

اسنپ ​​می گوید که هنوز در مرحله آزمایشی اولیه با این ویژگی است و می خواهد لینک های حمایت شده را تا حد امکان مفید کند.

همچنین اشاره می‌کند که آموخته‌های حاصل از هوش مصنوعی می‌تواند برای اولین بار ویدیوی تلفن همراه با هدف مکالمه را به کاربران اسنپ چت معرفی کند و خاطرنشان کرد که چگونه مکالمات کاربران با هوش مصنوعی به اسنپ کمک می‌کند تا محتوای مرتبط‌تری را در سراسر برنامه‌اش ارائه کند، از جمله در زمینه‌هایی مانند استوری و نور افکن. به عبارت دیگر، به نظر می رسد آنچه کاربران با هوش مصنوعی در مورد آن صحبت می کنند، می تواند تجربه آنچه را که در جاهای دیگر برنامه می بینند تغییر دهد.

برای کمک به این امر، اسنپ به کاربران اطلاع می دهد که مکالمات هوش مصنوعی آنها را ذخیره می کند تا زمانی که کاربر به صورت دستی آنها را حذف کند.

شایان ذکر است که اسنپ با افزودن ویژگی هوش مصنوعی چقدر سریع اجرا می شود. این شرکت کمی بیش از یک ماه پیش اعلام کرد که همچنان به دنبال کارشناسان واجد شرایط هوش مصنوعی برای پیوستن به هیئت مشاوران ایمنی خود است. همچنین قبل از معرفی کنترل‌های والدین، محصول هوش مصنوعی را برای کاربران جهانی راه‌اندازی کرد – اگرچه می‌گوید این کنترل‌ها در راه است. در همین حال، کاربران اسنپ چت در میان شکایت هایی مبنی بر عدم حذف این ویژگی از تب چت بدون پرداخت هزینه اشتراک، هوش مصنوعی را با بررسی های یک ستاره بررسی می کنند.

دیگر اطلاعیه های اسنپ امروز شامل Spotlight، شبیه سازی TikTok آن بود که در سال 2020 راه اندازی شد. اسنپ چت یک سال پیش آزمایش تبلیغات درون محصول را آغاز کرد و در طول هفته گذشته، اشپیگل گفت که Spotlight اکنون به 350 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است – رقمی که 170 درصد افزایش یافته است. سال به سال

در NewFronts گفت: اکنون، این شرکت Spotlight را به روی تبلیغ کنندگان جهانی باز می کند.

تبلیغات Spotlight در ابتدا به‌عنوان مکان‌های خودکار در این سرویس ارائه می‌شوند و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از طریق مدیر تبلیغات اسنپ چت آن‌ها را مدیریت کنند. البته، خرید جایگاه‌های تبلیغاتی در کنار هر محتوای تولید شده توسط کاربر، خطری دارد، اما اسنپ می‌گوید که محتوای Spotlight را قبل از رسیدن به مخاطبان گسترده‌تری تعدیل می‌کند، که این احتمال را کاهش می‌دهد که محتوای بازاریابان در کنار سخنان نفرت‌انگیز یا هر محتوای مضر ظاهر شود.

علاوه بر این، اسنپ یک محصول تبلیغاتی جدید به نام «داستان اول» را معرفی کرد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد اولین اسنپ آگهی (شاخه تبلیغات ویدیویی بین داستان‌های دوستان) را که کاربران می‌توانند ببینند، رزرو کنند. این شرکت این محصول را که به گفته او تقاضای زیادی داشت، با پیشنهادات موجود مانند First Commercial و First Lens مقایسه کرد که همچنین به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد جایگاه اول را در بخش‌های دیگر برنامه Snapchat رزرو کنند. پتانسیل اولین بودن در داستان دوستان به این معنی است که یک بازاریاب به احتمال زیاد قبل از خروج کاربران به آنها دسترسی پیدا می کند. در ایالات متحده، اسنپ می گوید که دسترسی بالقوه روزانه بیش از 50 میلیون است.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

آگهی‌های First Story امروز در سطح جهانی راه‌اندازی می‌شوند و Warner Bros اولین مشتری است. از محل تبلیغات برای بازاریابی ویژگی آینده، «فلش» استفاده خواهد کرد.

این شرکت همچنین امروز اعلام کرد که کار برندها را با سازندگان اسنپ از طریق استودیوی اسنپ استار کولب در ایالات متحده آسان‌تر می‌کند، سرویسی که به برندها کمک می‌کند تا با اسنپ استارز منبع، شریک و نتیجه بگیرند، همانطور که سازندگان برتر و دیگر شخصیت‌های عمومی خود می‌خواند. در برنامه استودیوی جدید با ایجاد ارتباط بین برندها با شرکای تولید ترجیحی – Studio71، Beeline by Brat TV، Influential و Whalar – به مشارکت برای ایجاد و اجرای داستان‌ها و خلاقیت‌های حمایت‌شده خود کمک می‌کند.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

در طول سال، اسنپ همچنین API خود را گسترش می‌دهد و ابزارهای اضافی را برای تقویت پولی معرفی می‌کند که به خلاقیت برندها کمک می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کنند.

اسنپ ​​همچنین مجموعه ای از مشارکت های محتوای جدید را در رویداد امروز اعلام کرد، از جمله برنامه هایی برای همکاری با جام جهانی زنان، که به شرکای فعلی خود، NFL، NBA و WNBA در حوزه ورزش می پیوندد. این شرکت می‌گوید جام جهانی زنان محتوای انحصاری را به داستان‌های اسنپ‌چت، Spotlight و Camera برای مسابقات آتی خود خواهد آورد.

ویلک گفت: «اسنپ چت همه چیز در مورد روابط واقعی است و هر ماه بیش از 750 میلیون نفر برای ایجاد ارتباط و سرگرمی با دوستان، خانواده ها و سازندگان مورد علاقه خود می آیند. “ما هیجان زده هستیم که در NewFronts به اشتراک بگذاریم که چگونه آن روابط واقعی تأثیر واقعی را برای برندها ایجاد می کند، زیرا نوآوری ها و ویژگی های جدید را در داستان ها، Spotlight، Creators، AI من و موارد دیگر اعلام می کنیم.”