بازی محبوب BGMI، جانشین PUBG، اکنون برای دانلود در دسترس است

Krafton’s Battlegrounds Mobile India، بازی موبایلی که زمانی در بازار آسیای جنوبی در صدر جدول قرار داشت، اکنون پس از گذشت نزدیک به یک سال از حذف به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی، برای دانلود در اندروید در دسترس است.

توسعه دهنده کره جنوبی روز دوشنبه گفت که BGMI با به روز رسانی نسخه 2.5 باز می گردد که دارای نقشه جدیدی به نام Nusa و سلاح های ارتقا یافته است.

وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند در اوایل ماه جاری اعلام کرد BGMI به عنوان بخشی از یک آزمایش سه ماهه به هند باز می گردد. وزارتخانه بازی را برای هر گونه نشانه ای از اختلال، از جمله ماهیت اعتیادآور آن، تماشا خواهد کرد. در پاسخ، Krafton گفت که گیم پلی بازی را برای بازیکنان زیر 18 سال سه ساعت و برای بزرگسالان 6 ساعت در روز محدود می کند.

ظهور مجدد این بازی به میلیون ها نفر از علاقه مندان به بازی در هند که زمانی سلف خود، PUBG را به عنوان محبوب ترین کشور معرفی می کردند، استراحت می دهد. این بازی در اواسط سال 2020 به دلیل تشدید تنش های ژئوپلیتیکی بین هند و چین ممنوع شد.

تجدید حیات BGMI می تواند درها را برای حدود 300 اپلیکیشن دیگر که به دنبال ورود مجدد به بازار هند هستند باز کند. در همین راستا، غول مد چینی شین همکاری جدیدی با شرکت هندی Reliance برای ورود مجدد به بازار خود افشا کرده است.

در مورد BGMI، کرافتون گفت که جزیره تفریحی Nusa دارای مکانیزم ناوبری جدید، توانایی به یاد آوردن بازیکنان خاصی است که در شرایط خاص جان خود را از دست داده اند، و وسایل نقلیه جدید از جمله یک خودروی دو نفره.