نبض بازار بذر در شمال شرق را در دست بگیرید

کرتی لوی از Techstars می داند یک یا دو چیز در مورد اینکه بودجه اولیه کجاست و به کجا می رود، در شمال شرقی.

در طی ارائه‌ای در مرحله اولیه TechCrunch در بوستون ماه گذشته، لوی قبل از بررسی عمیق‌تر موانع موجود بر سر راه تامین مالی در حال حاضر، و آنچه بنیان‌گذاران برای کاهش نیاز به گسترش آن هستند، نگاهی کوتاه به تعداد معاملات و ارزش‌گذاری کرد. یک معامله.

از سال 2021 تا 2022، تعداد کل معاملات در شمال شرق حدود 25٪ کاهش یافته است. شاید تعجب آور نباشد، اما کاملاً واضح است. اگر به طور خاص به بودجه بذر نگاهی بیندازید، چیزها حتی بیشتر از این هم بسته می شوند.

او گفت: «حتی اگر این سه ماهه را برون یابی کنید، حتی اگر نیمه دوم سال خوبی داشته باشیم، می ترسم که تعداد معاملات بد به نظر برسد.

در سه ماهه اول سال 2023، بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها در نیوانگلند در بخش‌های بهره‌وری، بهره‌وری تجاری، نرم‌افزار، مراقبت‌های بهداشتی، آب و هوا، انرژی و بخش‌های فین‌تک بوده است.

اما به نظر لوی، انتظار می‌رود بنیان‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، از یک سری حلقه‌ها عبور کنند تا به یک ظرف پولی که حجم آن کاهش یافته است، دسترسی پیدا کنند.

لوی گفت: «در سال 2021، شما این لیست از چیزهایی را که باید در مورد آنها فکر کنید مرور خواهید کرد. کشش: چک کنید. موسس / تناسب بازار: بررسی کنید. این نگرشی بود که سرمایه گذاران در آن زمان داشتند. اما این بار، آنچه می‌بینیم واقعی، واقعاً سخت‌گیرانه است، برای گذر از سخت‌کوشی و حتی چند جلسه با سرمایه‌گذاران. و من فکر می‌کنم این به این دلیل است که سرمایه‌گذاران بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارند و می‌خواهند آن را خرج کنند، اما می‌خواهند آن را برای شرکت‌هایی خرج کنند که احساس می‌کنند بیشترین شانس موفقیت را دارند.»

در حالی که سرمایه گذاری ممکن است به طور کلی کاهش یابد، هنوز سر و صدای زیادی در اطراف شرکت هایی وجود دارد که از همه حلقه ها عبور می کنند.

لوی گفت: «درست مثل همیشه، کمی FOMO در آنجا وجود دارد. بنابراین، آن شرکت‌هایی که به شدت آن جعبه‌ها را بررسی می‌کنند و از طریق آن تلاش می‌کنند، آن‌هایی هستند که در مورد ارزش‌گذاری‌ها سروصدا می‌شنوید، هنوز در آنجا هستند.

موانع بالاست