این بخش فین‌تک شاهد هجوم جمع‌آوری‌های مالی بود

به The Interchange خوش آمدید! اگر این را در صندوق ورودی خود دریافت کردید، از ثبت نام و رای اعتماد شما سپاسگزاریم. اگر این مطلب را به عنوان یک پست در سایت ما می خوانید، ثبت نام کنید اینجا بنابراین می توانید آن را مستقیماً در آینده دریافت کنید. هر هفته نگاهی خواهیم داشت به داغ ترین اخبار فین تک هفته قبل. این شامل همه چیز می شود، از دورهای تامین مالی گرفته تا روندها، تجزیه و تحلیل یک فضای خاص تا برداشت های داغ در مورد یک شرکت یا پدیده خاص. اخبار فین‌تک زیادی وجود دارد و وظیفه ما این است که در راس آن‌ها قرار بگیریم – و آن را درک کنیم – تا بتوانید در جریان باشید. – مری ان و کریستین

سلام، سلام. من و کریستین این هفته کمی از پوشش فین‌تک معمولی خود دور شدیم تا گزارش‌های تحقیقی انجام دهیم. نگاهی انداختیم نیوچیپیک شتاب دهنده مستقر در آستین که اخیراً منفجر شده است. از نظر حقیرانه ما، قطعا ارزش خواندن دارد. در حالی که به طور انحصاری بر استارت آپ های فین تک متمرکز نبود، داستان پیچیده ای از یک شتاب دهنده مشکل است که ادعا می کرد به کارآفرینان “موفقیت” کمک می کند. برخی از بنیانگذاران ادعا می کنند که هر کاری انجام داده است، اما گروهی از کارمندان آنقدر از نحوه اداره شرکت ناراضی بودند که بیش از دو هفته پیش دسته جمعی را ترک کردند. رفت و آمدهای زیادی وجود دارد، و در حالی که ما به طور قطع نمی دانیم پشت درهای بسته چه اتفاقی افتاده است، مایه تاسف است که می بینیم هر سازمانی که هدفش خدمت به جامعه استارتاپی است در چنین وضعیتی قرار می گیرد – به ویژه برای بنیانگذاران تحت تأثیر و کارمندان

در یک نکته صرفاً فین‌تک، هفته گذشته شاهد هجوم دورهای سرمایه‌گذاری بیمه‌تک بودیم! TechCrunch به تنهایی چهار مورد از این افزایش ها را گزارش کرده است Wefox، اطاعت کن، بولت تک و فیگور. این امر باعث شد تا الکس ویلهلم، ویرایشگر TC+ کمی عمیق‌تر شود و به این نتیجه برسد که «علی‌رغم IPO‌های نامرتب، دلیل خوبی برای خوش‌بینی نسبت به استارت‌آپ‌های فناوری بیمه وجود دارد». – مری ان

با عبور از اپل، استپ حساب پس انداز 5 درصدی راه اندازی کرد

در چند سال گذشته، هر بار که به سود ماهانه حساب بانکی‌ام نگاه می‌کردم، به خودم می‌گفتم: «بانک واقعاً می‌تواند آن 6 سنت را نگه دارد.» خب، نئوبانک‌ها و دیگر شرکت‌های فین‌تک فکر می‌کنند که باید بازده بهتری هم داشته باشیم.

این هفته، من در مورد استپ نوشتم، سرویس بانکداری دیجیتالی که برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، که نرخ فوق العاده 5 درصدی را برای حساب های پس انداز خود اعلام کرد.

در حالی که این نرخ مهم است، می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که چقدر شناخته شده است که تعداد کمی از آمریکایی‌ها می‌توانند در مواقع اضطراری 400 دلار به دست آورند، بنابراین دیدن تمرکز استپ و دیگران بر روی راه‌هایی برای ایجاد انگیزه در مردم برای پس‌انداز بیشتر بسیار خوب است.

این خبر حدود یک ماه پس از آن منتشر شد که اپل نرخ حساب پس انداز خود را 4.15 درصد راه اندازی کرد. سی جی مک دونالد، بنیانگذار و مدیرعامل Step به TechCrunch گفت که همیشه هدف شرکت ارائه بالاترین نرخ بوده است. با این حال، نمی‌توانید تعجب کنید که آیا ورود اپل به بازار احتمالاً الهام‌بخش نئوبانک‌ها و سایر سازمان‌های مالی برای کاهش این شکاف بوده است یا خیر.

نحوه کارکرد حساب 5% Step را بیابید. – کریستین

اخبار هفتگی

همانطور که توسط مانیش سینگ گزارش شده است: «بنیانگذاران ZestMoney از استارت‌آپ کناره‌گیری کرده‌اند، آخرین تغییر در سرنوشت فین‌تک هندی که توانایی آن در اعطای وام‌های بلیت کوچک به مشتریانی که برای اولین بار اینترنت دارند، زمانی مورد حمایت بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته، از جمله گلدمن ساکس قرار گرفت. لیزی چاپمن، پریا شارما و آشیش آنانتارامان، بنیانگذاران ZestMoney، روز دوشنبه به کارمندان درباره تصمیم خود اطلاع دادند. بیشتر در اینجا.

پس از اینکه اخیراً یک استارتاپ دیگر را خریداری کردید، روبان، فین تک املاک و مستغلات EasyKnock تایید کرد که 10 درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است. یکی از سخنگویان به TechCrunch گفت که این تصمیم “بخشی از یک تلاش بزرگتر برای تسریع” مسیر سودآوری شرکت و تضمین پایداری کسب و کار بلند مدت بود.

در بخش WTF خبرنامه ما: رئیس Revolut UK به مشتری گفت که با یک تفنگ ساچمه ای منتظر او خواهد بود.

اگر به نظر می رسد هر هفته یک شرکت خرج می کند ویژگی های جدیدی را منتشر می کند، به این دلیل است که … تقریباً این چیزی است که اتفاق می افتد. در اینجا آخرین مورد است: رمپ برای معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای ردیابی هزینه های کسب و کار. همچنین، مدیر عامل مایکروسافت اعلام کرد که Fintech Ramp ابزارهای هوش مصنوعی صرفه جویی در پول را برای مشاغل راه اندازی می کند، بیشتر به عنوان سرمایه گذار.

Truist از مشتریان دعوت می کند تا “بازی طولانی” سلامت مالی را انجام دهند (TechCrunch این خبر را زمانی پوشش داد که Truist Long Game را در تلاشی برای جذب جمعیت جوان‌تر در سال 2022 خریداری کرد.)

Strip powers پرداخت توسط بانک برای Airbnb

عمومی آلفا را معرفی می کند: کمک سرمایه گذاری شما با هوش مصنوعی برای تصمیم گیری های هوشمندانه

بودجه و M&A

در TechCrunch دیده می شود

Wefox با هدف سودآوری، بودجه جدیدی را با ارزش 4.5 میلیارد دلار تضمین می کند

استارتاپ بازنشستگی بریتانیا بانک های هوشمند 95 میلیون دلار

استارت‌آپ زنجیره سرد Figorr ۱.۵ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند و از عرضه بیمه فاسدشدنی مبتنی بر داده حمایت می‌کند.

M-KOPA بدهی +250 میلیون دلاری، سهام برای پلتفرم تامین مالی دارایی خود را جمع آوری می کند

Spiff پس از 50 میلیون دلار سری C، «تعمیرات اساسی موتور کمیسیون فروش اصلی» را آغاز می کند

Insurtech bolttech 196 میلیون دلار با ارزش 1.6 میلیارد دلار از سرمایه گذارانی مانند MetLife دریافت می کند.

Axis تحت حمایت Tiger Global، پلتفرم پرداخت دیجیتال را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​مصری ماه‌ها پس از بذر 8.25 میلیون دلاری خود راه‌اندازی کرد.

درصد سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری را برای ارتباط سرمایه گذاران با اعتبار خصوصی انجام می دهد

Obie insurtech متمرکز بر صاحبخانه 25.5 میلیون دلار به رهبری Battery Ventures دریافت می کند

پلتفرم تدارکات Zip 100 میلیون دلار با ارزش 1.5 میلیارد دلار جمع آوری می کند

و جای دیگر

شرکت نرم‌افزار حسابداری تیپالتی 150 میلیون دلار سرمایه رشد می‌دهد

PayIt اولین خرید خود را با خرید S3 انجام می دهد

ارزش پلت فرم اجاره Avenue One به 1 میلیارد دلار رسید

استارت‌آپ کارت اعتباری Cardless با نام تجاری مشترک، خط اعتباری ۷۵ میلیون دلاری دریافت می‌کند

Fintech Maxwell ارائه دهنده راه حل های وام مسکن LenderSelect را خریداری می کند

یک بار دیگر، از خواندن و همه حمایت شما متشکرم! ما از شما سپاسگزاریم. هفته آینده می بینمت! xoxoxo، مری آن و کریستین


فراخوانی همه استارت آپ های در مراحل اولیه! برای پیوستن به گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید. همه فینالیست ها آموزش های تخصصی، شبکه VC، غرفه ای در Disrupt و شانس رقابت برای 100000 دلار سرمایه بدون سهام را دریافت می کنند. برنامه ها در 31 مه بسته می شوند. همین امروز درخواست دهید.