استارت‌آپ هندی SaaS Capillary Technologies 45 میلیون دلار برای گسترش در سطح جهانی به دست آورد

Capillary Technologies، یک استارت‌آپ هندی SaaS که راه‌حل‌هایی برای مدیریت وفاداری و تعامل با مشتری ارائه می‌دهد، در یک دور سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری جمع‌آوری کرده است، زیرا برنامه‌هایی برای گسترش به بازارهای جهانی و گسترش دامنه دسترسی خود از طریق ادغام و تملک دارد. در بحبوحه رکود حاکم بر بازار، که استارت‌آپ‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که در مراحل پایانی هستند، با بحران سرمایه مواجه هستند، تأمین مالی در زمان حیاتی می‌رسد.

دور سرمایه گذاری سری D Capillary توسط Avataar Ventures و LP های آن Pantheon، 57Stars و Unigestion رهبری شد. همچنین شاهد مشارکت Filter Capital و Innoven Capital بود. این دور شامل 40 میلیون دلار سهام و حدود 5 تا 7 میلیون دلار بدهی است. با آخرین تزریق سرمایه، این استارتاپ تا به امروز نزدیک به 150 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

فن آوری های مویرگی که در سال 2012 تأسیس شد، در ابتدا بر روی خرده فروشی عمودی در هند و آسیای جنوب شرقی متمرکز شد. در سال های اخیر، عرضه های خود را گسترش داده و در بازارهای بیشتری از جمله خاورمیانه و آفریقای جنوبی، و از اوایل سال 2021، ایالات متحده راه اندازی شده است.

Capillary با تاکید بر گیمیفیکیشن برای تقویت وفاداری مشتریان، جایگاه ویژه ای در بازار ایجاد می کند، استراتژی که به گفته آن توانسته است در بخش های بازرگانی، خرده فروشی، هوانوردی و مهمان نوازی به کار گیرد.

مجموعه راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری و راه‌حل‌های ابری استارت‌آپ مستقر در بنگالورو به آن کمک کرده است تا تعدادی از مشتریان را جذب کند. در حال حاضر، با بیش از 250 برند در 30 کشور همکاری کرده است و بیش از 100 برنامه وفاداری را تامین کرده است. مشتریان برجسته عبارتند از Domino’s، Tata Group، Puma، Shell، Petron و Marks & Spencers. فناوری Capillary به بیش از یک میلیارد مشتری می رسد و سالانه بیش از 5 میلیارد تراکنش انجام می دهد.

«روشی که اکثر رقبای ما در ایالات متحده و جاهای دیگر مانند یک کسب و کار خدماتی ایجاد کرده اند که در آن مشتریان چیزی از شما می خواهند و شما آن را می سازید. آنیش ردی، بنیانگذار و مدیر عامل Capillary Technologies در مصاحبه ای گفت: از سوی دیگر، ما دیدگاه بسیار محصولی نسبت به آن داریم.

این استارتاپ گفت که تنها چند سال پس از ورود به ایالات متحده و کسب تجربه مشتری استارتاپ Persuade، کسب و کار Capillary 3.5 برابر رشد کرده است، بدون اینکه اعداد خاصی را فاش کند. این سازمان همچنین می گوید که ایالات متحده اکنون بیش از یک سوم درآمد خود را به خود اختصاص داده است.

این استارت آپ پنج خرید در ایالات متحده انجام داده است که آخرین مورد از ارائه دهندگان راه حل های وفاداری مستقر در تگزاس، Brierley از Nomura در آوریل امسال اعلام شد. این خریدها به آن کمک کرده است تا راه حل هایی را به مشتریانی که در حوزه های عمودی گسترده تر کار می کنند معرفی کند.

ردی به TechCrunch گفت که Capillary به‌عنوان بخشی از استراتژی رشد خود به‌دنبال استفاده از بودجه جدید برای گسترش حضور خود در ایالات متحده و اروپا از طریق پیگیری فعالانه خریدهای استراتژیک است.

او گفت: «کسب و کار اصلی به خودی خود سودآور است و در حال رشد است، بنابراین بیشتر بودجه برای خرید استفاده می شود. همانطور که حدس می زنید، اگر پول دارید، این زمان عالی برای خرید است.

در اواخر سال 2021، Capillary Technologies پیش نویس مقالات خود را برای عرضه عمومی در هند ثبت کرد. با این حال، این استارت آپ به دلیل رکود مداوم بازار، این برنامه را به تعویق انداخته است. ردی گفت که ایده ثبت IPO در هند هنوز در حال بررسی است و او ممکن است ظرف سه سال آینده آن را اجرایی کند.

بخش خوب مویرگ این است که سودآور است. با این جمع آوری سرمایه، ما مقدار زیادی پول نقد نیز در ترازنامه داریم. بنابراین، اینطور نیست که من یک اسلحه در سر دارم تا فهرست کنم.»

Capillary دارای بیش از 750 نفر از جمله 200 پیمانکار است و دفاتری در دبی، اندونزی، مالزی و سنگاپور دارد، به غیر از هند و ایالات متحده.

موهان کومار، شریک مدیر شرکت آواتار ونچرز، در بیانیه ای گفت: «شاهد تحول تجاری Capillary در چهار سال گذشته واقعاً قابل توجه بوده است.

«تصمیم استراتژیک برای تنوع بخشیدن از آسیا به ایالات متحده و اروپا، که شامل بخش‌های مختلف مصرف‌کننده فراتر از خرده‌فروشی می‌شود، چیزی کمتر از چشمگیر نبوده است. این حرکت Capillary را به یک موقعیت رهبری در نرم افزار Loyalty تبدیل کرده است و این توسط اشاره های خارجی مانند Forrester Wave به رسمیت شناخته شده است. با توجه به گسترش بازار آدرس پذیر و پتانسیل بسیار زیاد پیش رو، Avataar از صمیم قلب متعهد به حمایت از Capillary برای تبدیل شدن به یک رهبر بازار جهانی است.