اتاق را بخوانید

دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

این هفته، من به فروش امنیت سایبری، بازاریابی محتوای توسعه‌دهنده، و طرح‌های جذب سرمایه از طریق یک لنز مشترک نگاه می‌کنم: اهمیت درک مخاطبان و قرار دادن آن در اولویت. – آنا

پر کردن شکاف بین فروشندگان و خریداران امنیت سایبری

کاهش بودجه ناشی از رکود اقتصادی باعث تغییر در اولویت ها و طرز فکر افسران ارشد امنیت اطلاعات (CISOs) شده است. به گفته دنی وولف، کارشناس بازاریابی، از آنجایی که متخصصان امنیتی شروع به گزارش دادن به هیئت مدیره شرکت‌ها می‌کنند، باید بدانند که چگونه این کار را انجام دهند و بیشتر بر کسب‌وکار متمرکز باشند تا تمرکز فنی.

وولف CISO ها را به خوبی می شناسد. او پس از گذراندن دوران حرفه‌ای خود در بازاریابی فناوری B2B، ماه‌ها را صرف مصاحبه با خریداران امنیت سایبری برای پادکست خود کرد و قبل از راه‌اندازی آژانس تحقیقاتی مخاطبان خود، Audience 1st، به فروشندگان کمک کرد تا در درک بهتر هدف خود کمک کنند.

یک چالش کلیدی در حال حاضر این است که فروشندگان امنیت سایبری با طرز فکر جدید خریداران سازگار شوند – که وولف فکر می کند حتی پس از بهبود بازار نیز باقی خواهد ماند. “در حال حاضر این شکاف بزرگ وجود دارد که فروشندگان پیچیدگی بیشتری به شغل خریدار امنیتی اضافه می کنند و آنها نمی دانند که سادگی هدف است.”

با این حال، سادگی به این معنا نیست که یک ابزار را جایگزین همه آنها کنید. وولف به من گفت یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که خریداران می‌خواهند از یک فروشنده بشنوند، این است که چقدر با پشته فناوری موجود آنها یکپارچه می‌شوید. “زیرا به عنوان یک خریدار، نمی توانم آنچه را که در حال حاضر دارم، از بین ببرم.”

درک CISO

اتاق را بخوانید توسط آنا هیم که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد