در نمودارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، اپل پس انداز می کند و مایکروسافت توییتر را کنار می گذارد

سلام، دوستان، و به آخرین نسخه Week in Review (WiR)، خبرنامه هفتگی که در آن چند روز گذشته (یا بیشتر) را در اخبار فناوری خلاصه می کنیم، خوش آمدید. ما استدلال می کنیم که هیچ راه بهتری برای دریافت اصلاح اخبار شما وجود ندارد، اما ما مغرضانه خواهیم بود. هنوز! وقتی می گوییم این کار عشقی است به ما اعتماد کنید.

قبل از اینکه به اتفاقات این هفته برسیم، فراموش نکنید که Disrupt، کنفرانس سالانه پرچمدار TechCrunch، در افق است. Disrupt امسال میزبان شش رویداد – درست است، شش – رویدادهای TC Sessions صنعت مستقل خواهد بود، با مراحلی که شامل آهنگ‌های برنامه‌نویسی خاص صنعت است. ارزش سفر به سانفرانسیسکو را دارد.

پیش از آن جلسه بعدی TechCrunch Live ما با SignalFire و ClassDojo است. آنها در مورد ماموریت ClassDojo برای متحول کردن آموزش با ایجاد یک جامعه کلاس درس بحث خواهند کرد.

در حال حاضر، بدون بحث بیشتر!

بیشترین خوانده شده

دریک جعلی: آهنگی با صدای Drake و The Weeknd به نام Heart on My Sleeve بیش از 250000 استریم Spotify و 10 میلیون بازدید در TikTok به دست آورده است. اما این دو نوازنده هیچ ارتباطی با آهنگ نداشتند – هنرمندی به نام “Ghostwriter” آهنگ را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کرد. آماندا داستان را دارد

اپل وارد پس‌انداز می‌شود: از این هفته، مشتریان اپل کارت در ایالات متحده می توانند یک حساب پس انداز در اپل باز کنند و تا 4.15 درصد سود کسب کنند. اپل برای ویژگی بانکی با گلدمن ساکس شریک شده است. حساب های پس انداز از نظر فنی توسط گلدمن ساکس مدیریت می شوند، به این معنی که آنها توسط شرکت بیمه سپرده فدرال پوشش داده می شوند. رومین گزارش ها.

اپل باز کردن را در نظر می گیرد: اپل سیستم توزیع اپلیکیشن آیفون را تا کنون نسبتا بسته نگه داشته است و به کاربران این امکان را می دهد که برنامه ها را فقط از اپ استور دانلود کنند. اما این شرکت ممکن است به زودی دروازه هایی را به باغ دیواری خود اضافه کند. ایوان گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در نظر دارد به مردم اجازه دهد تا برنامه‌ها را روی آیفون‌ها بارگذاری کنند و ممکن است در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان آینده در ماه ژوئن شاهد برخی اعلامیه‌های مرتبط با آن باشیم.

آپدیت عظیم اپل واچ: نرم افزار اپل واچ قرار است بزرگترین به روز رسانی از زمان عرضه خود را دریافت کند. سارابا استناد به گزارش بلومبرگ، می نویسد که واچ او اس 10 به روز شده نسبت به نسخه های برنامه ریزی شده برای آیفون، آی پد، مک یا اپل تی وی «پیشرفت های بزرگتری به ارمغان می آورد»، از جمله «رابط به روز شده» که «بیشتر آنچه را که باید بدانید» به شما می گوید. درباره اپل واچ در سال 2023.

عشق کور است، اما گاهی لغو می شود: نتفلیکس با پخش زنده اپیزود تجدید دیدار خود “Love Is Blind” مشکلات جدی داشت. آماندا می نویسد. پس از 75 دقیقه تاخیر، سرویس استریم به دلیل مشکلات فنی غیرقابل حل، برنامه زنده را قطع کرد.

مایکروسافت توییتر را کنار گذاشت: مایکروسافت این هفته اعلام کرد که توییتر را از پلتفرم تبلیغاتی خود حذف می کند، تقریباً دو ماه پس از اینکه توییتر اعلام کرد که شروع به دریافت حداقل 42000 دلار در ماه از کاربران API خود می کند. مایکروسافت با ارزش بازار 2.15 تریلیون دلاری خود و تقریباً 100 میلیارد دلار پول نقد در پایان سال گذشته، بدیهی است که مایکروسافت پول لازم را دارد تا آنچه را که می‌خواهد به توییتر بپردازد، بنابراین به نظر می‌رسد این حرکت کمی بیانیه باشد – حتی در شرایطی که مایکروسافت در حال کاهش است. درباره تصمیم خود بیشتر توضیح دهید.

متا کارگران بیشتری را اخراج می کند: متا دور دیگری از اخراج های دسته جمعی را در این هفته صادر کرد. ربکا گزارش ها. آنها بخشی از 10000 اخراج هستند که مدیرعامل مارک زاکربرگ در ماه مارس اعلام کرد، که بسیاری از آنها مربوط به “پروژه های با اولویت پایین” است. کاهش گسترده مشاغل بخشی از بازسازی گسترده تر در متا است که زاکربرگ آن را «سال کارآمدی» نامیده است که با 11000 اخراج اعلام شده در نوامبر آغاز شد.

دکه‌های ورود دیگر: خطوط هوایی آلاسکا اخیرا یک پروژه سه ساله به ارزش 2.5 میلیارد دلار را برای بهبود تجربه فرودگاهی در مراکز خود و تمرکز بر شهرهایی مانند سیاتل، پورتلند، سانفرانسیسکو و لس آنجلس آغاز کرده است. به عنوان بخشی از این پروژه، شرکت هواپیمایی به دنبال مدرن کردن تجربه لابی است – و همانطور که شرکت امروز اعلام کرد، قابل مشاهده ترین تغییر در اینجا حذف کیوسک قدیمی خوب است. فردریک می نویسد.

هوش مصنوعی اسنپ چت به همه می رسد: این شرکت در نشست Snap Partner Summit خود در این هفته اعلام کرد که چت ربات هوش مصنوعی اسنپ چت به روی مخاطبان جهانی باز می شود. این ویژگی که در ابتدا در ماه فوریه راه اندازی شد، در اصل به مشترکین پولی اسنپ چت اجازه می داد تا با یک ربات چت هوش مصنوعی که از فناوری GPT OpenAI به طور مستقیم در برنامه آن بهره می برد، چت کنند. اکنون به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و با قابلیت‌هایی مانند امکان افزودن ربات چت به چت‌های گروهی، دریافت توصیه‌هایی برای مکان‌ها در اسنپ مپ و لنزها، و اشتراک‌گذاری Snaps با ربات چت برای دریافت پاسخ‌های چت، ارتقا یافته است. سارا بیشتر داشتن.

تسلا قیمت ها را کاهش داد: تسلا برای دومین بار در ماه جاری قیمت خودروهای برقی مدل 3 و مدل Y خود را کاهش داد. محبوب‌ترین مدل‌های تسلا اکنون قبل از مشوق‌ها کمتر از 40000 دلار شروع می‌شود.

سمعی

به دنبال مطالب پادکست برای گذراندن زمان هستید؟ TechCrunch مانند همیشه شما را تحت پوشش قرار داده است. این هفته، خدمه Equity در Early Stage، رویداد TechCrunch برای بنیانگذاران، ضبط کردند و موضوعاتی از موشک گرفته تا درآمد و چگونگی کاهش هزینه های یک شرکت خاص را پوشش دادند. در Found، ترور مارتین، یکی از بنیانگذاران Mammoth Biosciences، در مورد چگونگی استفاده این شرکت از سیستم‌های CRISPR برای شناسایی و درمان بیماری‌های ژنتیکی صحبت کرد. Chain Reaction با جسی پولاک، رهبر Base و رئیس پروتکل‌های Coinbase مصاحبه کرد. و در آخرین قسمت TechCrunch Live، مارک باتسیان، یکی از بنیانگذاران و شریک Inspired Capital، و Brynne McNulty Rojas، که یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Habi است – استارت آپ املاک و مستغلات داغ از کلمبیا که سال گذشته به وضعیت تک شاخ رسید. – در مورد تجربیات مربوطه خود در فناوری صحبت کردند.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند – که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

فوتونیک و هوش مصنوعی: قدرت محاسباتی فزاینده لازم برای آموزش مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی مانند ChatGPT OpenAI ممکن است در نهایت با فناوری‌های تراشه‌های اصلی روبرو شود. آیا تراشه های مبتنی بر نور، که به عنوان تراشه های فوتونیک شناخته می شوند، جواب می دهند؟ شاید، اما هنوز مشخص نیست.

همیشه در استند قهوه پول هست: Blank Street ادعا می‌کند که کد نحوه ایجاد زنجیره‌ای از بیش از 65 کافی‌شاپ فیزیکی را که معیارهای مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران خطرپذیر دارند، شکسته است. آن‌ها اخیراً در سالی که جمع‌آوری کمک‌های مالی با مشکل مواجه شده است، دور 20 میلیون دلاری سری B را بسته‌اند – حتی برای شرکت‌هایی که هزینه‌های سربار پایینی دارند. ربکا داستان را دارد

آیا باید یک استارت آپ هوش مصنوعی راه اندازی کنید؟: به نظر می‌رسد بهترین زمان برای بنیان‌گذارانی است که به راه‌اندازی یک استارت‌آپ هوش مصنوعی فکر می‌کنند، مخصوصاً با انتشار OpenAI ChatGPT برای توده‌ها. اما بسته به اینکه از کدام سرمایه گذاران سوال می کنید، ممکن است برعکس باشد. رون سعی می کند به ته آن برسد.