آیا کسب و کارها استعدادهای کلیدی خود را از دست می دهند؟ – TechCrunch

پسرم در کلاس اول به اختلال طیف اوتیسم مبتلا شد. به عنوان یک مادر، اکوسیستم حمایت از مدارس، مشاوران و اعضای خانواده لازم بود تا اطمینان حاصل شود که ما نیازهای او را درک کرده‌ایم و برای یادگیری و رشد شخصی او حمایت می‌کنیم.

در طول سفر خودمان، من از نزدیک چالش هایی را دیدم که افراد مبتلا به تغییرات عصبی مانند اوتیسم به طور روزانه با آن مواجه هستند، اما شاید یکی از بزرگترین موانع غلبه بر دست کم گرفتن جامعه از این جمعیت فوق العاده با استعداد است.

در تجربه من، افراد مبتلا به تنوع عصبی به طور مداوم به دلیل دانش و مهارت‌هایشان دست کم گرفته می‌شوند – اما اگر پسرم نشانه‌ای از ارزشی باشد که می‌تواند برای صنعت فناوری به ارمغان بیاورد، رهبران کسب‌وکار تا زمانی که تنوع شناختی را در اولویت قرار ندهند، از دست می‌دهند.

چرا تنوع عصبی در صنعت فناوری مهم است؟

یکی از عوامل کلیدی در متفاوت کردن هر یک از ما، آرایش عصبی ماست. این تفاوت می تواند منجر به تفسیر، درک و واکنش متفاوت افراد در موقعیت های خاص در زندگی شخصی و کاری شود. و اغلب مهارت ها و استعدادهای متفاوتی را در افراد ایجاد می کند، مانند افزایش سطح پردازش تحلیلی و خلاق.

صنعت فناوری نقش‌ها و عملکردهای مختلفی را در بر می‌گیرد، از دانشمندان داده گرفته تا توسعه‌دهندگان، تحلیل‌گران و بسیاری دیگر – بدون در نظر گرفتن مشاغلی که هنوز با نزدیک شدن به انقلاب صنعتی پنجم و دنیای ما دستخوش تحول دیجیتالی قابل توجهی می‌شود، ایجاد نشده‌اند.

به عنوان یک صنعت، ما باید سخت تر کار کنیم تا آموزش دهیم چگونه می توان از استعدادها به روش های مختلف برای ایفای این نقش ها استفاده کرد، زیرا کارکنان اغلب بزرگترین دارایی یک شرکت هستند.

در طول تاریخ، ما به توانایی خود به عنوان یک جامعه برای تفکر متفاوت برای بقا و شکوفایی تکیه کرده‌ایم. با تفاوت در تفکر، افراد دارای تنوع عصبی می توانند دیدگاه های جایگزینی را ارائه دهند که ممکن است قبلاً مورد بررسی قرار نگرفته باشد. بسیار مهم است که کسب‌وکارها همچنان تنوع شناختی را در نیروی کار خود در اولویت قرار دهند، زیرا هر فردی دانش، تجربیات و مهارت‌های منحصربه‌فردی را به میز می‌آورد و می‌تواند به پیشرفت در نوآوری‌های تکنولوژیک کمک کند.

چگونه بخش فناوری می تواند استعدادهای متنوع عصبی را بشناسد و جذب کند؟

یکی از اولین موانع ورود برای افرادی که دارای تنوع عصبی هستند، فرآیند مصاحبه است. مصاحبه‌های سنتی مواردی مانند زبان بدن و آگاهی از نشانه‌های اجتماعی را در نظر می‌گیرند که می‌تواند یک فرد دارای تنوع عصبی را در معرض آسیب قرار دهد.

تنوع عصبی ممکن است بر نحوه برقراری ارتباط افراد تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، ناتوانی در خواندن نشانه های اجتماعی غیرکلامی، در نتیجه تماس چشمی محدود و نرم شدن زبان محدود می شود. این رفتار می‌تواند منجر به حذف افراد دارای تنوع عصبی از نامزدی براساس «تناسب فرهنگی» شود. در واقع، این یک اشتباه بسیار بزرگتر است که به احتمال زیاد استعدادهای متنوع عصبی را از موقعیت هایی که می توانند در آنها برتری داشته باشند، شناسایی می کند.

مراحل شیمی و شخصیت محور فرآیند استخدام معمولاً ابتدا اتفاق می افتد، قبل از بررسی عناصر فنی تر یک نقش، جایی که افراد متنوع عصبی می توانند مهارت های پیشرفته خود را به نمایش بگذارند. این ما را وادار می کند که بپرسیم: آیا کسب و کارها به اندازه کافی برای حمایت از تنوع، برابری و شمول انجام می دهند، اگر فرصت برابری را به افراد دارای تنوع عصبی نمی دهند؟

یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند با این چالش مقابله کنند، مشارکت با سازمان‌های اجتماعی برای به دست آوردن راهنمایی‌های متخصص، آموزش، و بهترین شیوه‌ها در مورد استعدادیابی و پرورش استعداد است.

به عنوان مثال، در سراسر استانلی بلک اند دکر، ما با سازمان ملی ناتوانی و اوتیسم اسپیکز همکاری می کنیم تا یک برنامه استخدامی ایجاد کنیم که به ما در جذب و حفظ استعدادهای همه توانایی ها کمک می کند. ما به عنوان یک شرکت جهانی پیشرو، مسئولیت داریم که اطمینان حاصل کنیم که آینده ما برای همه و توسط همه توسعه می‌یابد، و این به معنای برداشتن گام‌هایی برای اطمینان از متنوع بودن نیروی کار ما و شامل افراد با همه توانایی‌ها، از جمله افراد دارای تنوع عصبی است.

با برداشتن گام‌هایی برای درک اینکه چگونه همه ما می‌توانیم شیوه‌های استخدام فراگیر را پیاده‌سازی کنیم، صنعت فناوری می‌تواند تا حد زیادی از مجموعه استعدادهایی بهره‌مند شود که ممکن است در غیر این صورت استفاده نشده باشد. این می تواند حداقل بخشی از راه حل کمبود استعدادهای فناوری را که همچنان بر صنعت تأثیر می گذارد، ارائه دهد.

تحرک شغلی و پیشرفت شغلی در جامعه متنوع عصبی نیز می تواند مورد بررسی و توسعه قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که پیشرفت شغلی به موقعیت های با مهارت کمتر محدود نمی شود.

ما باید محدودیت‌های مربوط به مهارت‌های نرم و ویژگی‌های مرتبط را که به‌طور کلیشه‌ای در نقش‌های مدیریتی و رهبری، مانند خودآگاهی و ارتباطات بین‌فردی، دنبال می‌شوند، در نظر داشته باشیم.

وقتی به مطالعات موردی تیم‌های متنوع عصبی نگاه می‌کنید، ارتقای مشخصی در بهره‌وری، به‌ویژه در نقش‌های تحلیلی وجود دارد. به این ترتیب، من رهبران را تشویق می‌کنم تا فرصت‌هایی را برای همه استعدادها شناسایی کنند تا در حوزه‌های تخصصی خود برتر باشند.

آیا بخش فناوری می تواند به بهینه سازی آینده محل کار برای افراد دارای تنوع عصبی کمک کند؟

در طول 18 ماه گذشته، ما شاهد تغییر چشمگیری در الزامات رهبری بوده ایم. کارمندان از خودمختاری بیشتری نسبت به قبل برخوردارند و همین امر در مورد افرادی که دارای تنوع عصبی هستند نیز صدق می کند.

آنها اکنون این توانایی را دارند که از محل کار خود درخواست کنند که ممکن است در گذشته “ضروری” در نظر گرفته نشده باشد – به عنوان مثال، ترتیبات کاری انعطاف پذیرتر یا در دسترس بودن گزینه هایی برای پشتیبانی از الزامات جایگزین برای پیشرفت در روز کاری خود. این می تواند شامل تنوع در محیط کار فوری آنها و فضاهایی برای تعامل اجتماعی محدود، سر و صدا یا حواس پرتی، و همچنین در دسترس بودن هدفون برای محدود کردن تحریک بیش از حد شنوایی باشد.

نه تنها این، بلکه دنیای مجازی که در آن زندگی می کنیم فرصتی مضاعف برای افرادی است که دارای تنوع عصبی هستند، زیرا به مهارت های اجتماعی حضوری کمتری نیاز دارد که قبلاً در محیط کار انتظار می رفت. این بدان معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، فرآیندها و سیاست های انعطاف پذیر زیادی وجود دارد که سازمان ها می توانند برای ملاقات با کارکنان در جایی که هستند، اعمال کنند.

یک راه عالی برای ارائه پشتیبانی بیشتر به کارکنان، تشویق مشارکت در گروه های منابع کارکنان (ERGs) است. در سال 2018، من شبکه توانایی‌های خود را تأسیس کردم، یک ERG جهانی که متعهد به حمایت از کارمندان دارای معلولیت، مراقبان خانواده کارکنان معلولان و جامعه جهانی بزرگتر است. محیطی جذاب برای آنها فراهم می کند که در آن می توانند پیشرفت را دنبال کنند، خود را کامل به کار بیاورند و شکوفا شوند.

این تجربه شخصی من بود که الهام بخش من برای ایجاد این اکوسیستم حمایتی بود – می دانستم که چقدر برای کمک به خانواده ما برای حمایت از پسرمان ضروری است. من این کار را از طریق مشارکت های خیریه مانند Autism Speaks انجام دادم. ما برای اولین بار در سال 2018 راه اندازی شدیم، ما می خواستیم برای نیروی کار خود راهنمایی ارائه دهیم و از سازمان ملی معلولیت برای ارتقای آموزش و پیشرفت خود در این زمینه استفاده کنیم.

با توسعه این جوامع، می‌توانیم گفتگوها را پیرامون تنوع عصبی باز کنیم و محیط‌های فراگیرتری ایجاد کنیم که در آن همه کارکنان ابزار، منابع و پشتیبانی لازم برای موفقیت را داشته باشند.

این همچنین به ما اجازه می‌دهد تا با سازگاری کسب‌وکار از کارمندان حمایت کنیم. به عنوان مثال، در طول همه گیری، شاهد افزایش زیادی در کارکنانی بودیم که از اضطراب رنج می بردند. بنابراین، شبکه توانایی ها با Understanding Anxiety همکاری کرد تا به کارکنانی که به آن نیاز دارند، پشتیبانی و ابزارهایی ارائه دهد.

این مهم است که ما بهترین شیوه‌ها را در فراگیری برای همه عناصر کسب‌وکار، از استخدام گرفته تا بازاریابی و همه چیز در میان آن‌ها، ارائه کنیم.

از منظر بازاریابی، این به معنای ایجاد، برای مثال، تجربه‌های وب‌سایتی قابل دسترس در پلتفرم‌های دیجیتالی یک شرکت است تا اطمینان حاصل شود که افراد با همه توانایی‌ها قادر به دسترسی و تجربه اطلاعات شرکت هستند. ما در به کارگیری تجارب دیجیتالی متعدد با “دسترسی از طریق طراحی” از طریق پشتیبانی از شبکه توانایی ها ERG موفق بوده ایم.

با ردیابی پیشرفت تجربه کارمند از طریق آمار اشتغال و اهداف کارمند در ردیاب اشتغال ناتوانی، شاهد افزایش 54 درصدی استعداد یابی و افزایش 20 درصدی در “افراد، سیاست ها و شیوه ها” بوده ایم که منجر به افزایش دسترسی فرهنگی به طور کلی شده است. از 105 درصد

پسر من در طول این فرآیند کمک بزرگی کرده است، و به عنوان یک تابلوی صدا عمل می کند تا به من کمک کند به سوی آینده ای فراگیرتر حرکت کنم، و من برای همیشه از همکاری او سپاسگزارم. او الهام بخش اشتیاق من برای اطمینان از اینکه فراگیر بودن در قلب هر کاری که انجام می دهم باقی می ماند، بوده است.

تنوع عصبی فرصت های تجاری را ارائه می دهد

فناوری جهان را تغییر می دهد و آینده همه صنایع را شکل می دهد. به عنوان رهبران این فضا، ما مسئولیت داریم که اطمینان حاصل کنیم که این آینده فراگیر و نماینده همه ما است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که ابتکارات تنوع، برابری و شمول نه تنها به استعدادهای جدید کمک می‌کند، بلکه به افراد متنوع عصبی که در حال حاضر در مجموعه استعدادها هستند، کمک می‌کند.

پسرم که اکنون 19 سال دارد، در رشته بیوتکنولوژی و علوم زیستی مولکولی در دانشگاه فناوری تحصیل می کند. هنگامی که او برای اولین بار مبتلا به اختلال طیف اوتیسم تشخیص داده شد، ما با انتظارات کمی برای پیشرفت شخصی و حرفه‌ای او مواجه شدیم – دست کم گرفتن ارزشی که مهارت‌های منحصربه‌فرد او می‌تواند به ارمغان بیاورد.

این اشتیاق و تلاش‌های من را برانگیخت تا اطمینان حاصل کنم که ما در استنلی بلک اند دکر – و سایر شرکت‌ها – فرصت‌های فراگیر را برای همه مردم فراهم می‌کنیم.

تنوع عصبی فرصت بزرگی را برای رهبران فراهم می کند تا استعدادهای منحصر به فرد را با مجموعه مهارت های مختلف به ارمغان بیاورند تا در نهایت پیشرفت در صنعت فناوری و فراتر از آن را پیش ببرند. و اگر از این مجموعه استعدادها استفاده نکنیم، شرکت ها از دست می دهند.