هدست 499 دلاری متا Quest 3 پاییز امسال وارد بازار می شود

به دومین راز پنهان شده در VR سلام کنید. متا امروز اولین اجمالی (رسمی) از آخرین هدست خود، Quest 3 را به جهان ارائه داد. سخت افزار واقعیت ترکیبی امروز صبح قبل از رویداد ویترینی با تعداد زیادی از عناوین بازی جدید به نمایش گذاشته شد.

Quest 3 با قیمت 499 دلار، 200 دلار گران‌تر از مدل قبلی خود در سال 2020 است که باعث می‌شود برخی از تحلیلگران از این هدست خودداری کنند. البته زمان بندی همه چیز است. احتمال می رود که برچسب قیمت در روز دوشنبه جذاب تر به نظر برسد، زمانی که اپل انتظار می رود Reality Pro خود را معرفی کند – سیستم MR که حداقل هفت سال است که در حال پخت است و انتظار می رود حدود 3000 دلار قیمت داشته باشد.

هدست 499 دلاری متا Quest 3 پاییز امسال وارد بازار می شود

اعتبار تصویر: متا

مارک زاکربرگ در یک پست اینستاگرامی این هدست را “اولین هدست رایج با واقعیت ترکیبی رنگی با وضوح بالا” نامید. 40٪ نازک تر و راحت تر. مدیر عامل شرکت اضافه کرد که این محصول دارای جدیدترین چیپست کوالکام، همراه با نمایشگرهای با وضوح بالاتر و عملکرد GPU 2 برابری است.

ویدیویی که به پست پیوست شده است، «گذر کامل رنگی» را نیز تبلیغ می‌کند – یک ویژگی مرتبط با بیت واقعیت افزوده در تجربه MR، با استفاده از دوربین‌های داخلی برای ثبت دنیای مقابل کاربر، تجربه‌ای شبیه به تصاویر گرافیکی که در بالای صفحه قرار گرفته‌اند. دنیای واقعی. Passthrough با دستگاه‌های واقعیت ترکیبی کمی سخت بوده است. این تجربه در مورد هدست‌های ارزان‌تر (499 دلار ارزان‌تر در این معادله نسبی) کم است. هدست Quest همچنین دارای حسگرهای عمقی برای ردیابی بهتر دنیای واقعی است – اگرچه بسیاری از ردیابی دست در اینجا از طریق کنترل‌کننده‌های اصلاح‌شده با بازخورد لمسی بهبودیافته انجام می‌شود.

خواندن قسمت اعظم پست در هدست آینده اپل آسان است. “جریان اصلی” مطمئناً یک کلمه کلیدی است که شکاف قیمتی بالقوه 2500 دلاری بین دو سیستم را پیش بینی می کند.

این سیستم با کتابخانه محتوای Quest 2 که در حال حاضر شامل بیش از 500 عنوان است، سازگار است – این یک شروع فوق العاده سالم در اپل است. انتظار می رود که اعلامیه Reality Pro در روز دوشنبه به طور خاص توسعه دهندگان را هدف قرار دهد (به هر حال، این کنفرانس جهانی توسعه دهندگان است)، به آنها زمان می دهد تا برای سیستمی که احتمالاً نزدیک به پایان سال می رسد، تجربیاتی ایجاد و تطبیق دهند.

زاکربرگ در کنفرانس متا در 27 سپتامبر کانکت اطلاعات بیشتری را وعده داد – مطمئناً با جدول زمانی پاییز مطابقت دارد.

در حال توسعه…