والمارت پست‌های پلاستیکی را رها می‌کند، به مشتریان اجازه می‌دهد کیف‌های خود را برای سفارش وانت بیاورند

والمارت امروز صبح اعلام کرد پلاستیک را در سراسر تجارت الکترونیکی خود به طرق مختلف کاهش خواهد داد، از جمله تغییر از پست‌های پلاستیکی به پست‌کننده‌های کیسه‌های کاغذی قابل بازیافت و به مشتریان اجازه می‌دهد از استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی برای سفارش‌های پیکاپ آنلاین خودداری کنند. چیزها همچنین گزینه ای را برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند معرفی می کند تا بخواهند اقلام خود را در جعبه های کمتری ادغام کنند تا ضایعات کاهش یابد.

رقیب تجارت الکترونیک آمازون در سال 2019 گزینه مشابهی را با تحویل روز آمازون خود معرفی کرد که به خریداران اجازه می دهد یک روز در هفته را برای دریافت سفارشات آمازون خود انتخاب کنند.

اعتبار تصویر: والمارت

والمارت تخمین می‌زند که تغییرات ایجاد شده در پست‌کننده‌ها به تنهایی باعث حذف 65 میلیون پست‌کننده کیسه‌های پلاستیکی یا بیش از 2000 تن پلاستیک در ایالات متحده تا پایان سال مالی جاری می‌شود. با این حال، این ابتکار فقط برای سفارش‌هایی اعمال می‌شود که با Walmart Fulfillment Services (WFS) ارسال می‌شوند. فروشندگان شخص ثالث در Walmart’s Marketplace گزینه استفاده از WFS را دارند، اما ملزم به استفاده از آن نیستند. بعلاوه، والمارت متعهد به تغییر کامل نیست، در عوض می‌گوید که «تقریباً بر تمام سفارش‌های ارسال‌شده در پست‌های پلاستیکی» از مراکز انجام، فروشگاه‌ها و اقلام بازار که با WFS ارسال می‌شوند، تأثیر می‌گذارد – اما نه «همه سفارش‌ها».

علاوه بر این، والمارت دیگر مشتریان را ملزم نخواهد کرد تا سفارشات پیکاپ خود را در کیسه های مواد غذایی یکبار مصرف پلاستیکی، پس از آزمایشات قبلی، بپذیرند. بر اساس پذیرش زودهنگام، خرده فروش معتقد است که این گزینه منجر به حذف میلیون ها کیسه یکبار مصرف از گردش در هر سال خواهد شد. این گزینه در سراسر ایالات متحده در طول سال 2023 و انتظار می رود تا پایان سال تکمیل شود.

اعتبار تصویر: والمارت

پیش از این تغییر، والمارت برای کاهش استفاده از کیسه‌های یکبار مصرف کار می‌کرد و اخیراً به چهار منطقه دیگر مطابق با مقررات محلی، از جمله دلاور، اورگان، واشنگتن دی سی و ایالت واشنگتن گسترش یافت. در این بازارها، فروشگاه‌های والمارت کیف‌های یک‌بار مصرف را در قسمت جلویی یا در وانت ارائه نمی‌کنند و تعداد کل ایالت‌هایی را که کیف‌ها در آن‌ها حذف شده‌اند به 10 می‌رسد. از جمله Walmart کانادا و مکزیک، این شرکت گفت که پیش‌بینی می‌کند تقریباً از استفاده از کیف‌ها اجتناب کند. 2 میلیارد کیسه یکبار مصرف در سال

در حالی که در اینجا از هرگونه بهبودی استقبال می شود، واقعیت این است که برای حل واقعی مشکل استفاده بیش از حد از پلاستیک، اقدامات بسیار سخت گیرانه یا مقررات سخت تری مورد نیاز است. راحتی تجارت الکترونیک و خواربارفروشی آنلاین به این معنی است که اگر مشتریان با کیف خود به فروشگاه بروند، به جای اینکه اقلام در جعبه یا پست یا اقلام در کیسه های پلاستیکی برداشته شوند، پلاستیک بیشتری در گردش است. .

علاوه بر این، برخی از این تغییرات برای مشتری اختیاری است – آنها باید انتخاب کنند که تحویل خود را کاهش دهند یا با آوردن کیف خود، کیسه های یکبار مصرف را در زمان تحویل رد کنند. این دوباره بار بیشتری را بر دوش مصرف کننده می گذارد که باید به خاطر داشته باشد که انتخاب پایدار را انجام دهد.

والمارت می گوید همچنین در تلاش است تا با انتقال به بسته بندی با اندازه مناسب، مقوا را در محموله ها کاهش دهد، که تقریباً نیمی از شبکه تکمیل آن را با استفاده از فناوری هایی که نیاز به پرکننده را تا 60 درصد کاهش می دهد، در حال گسترش است. و با فناوری‌های هوش مصنوعی کار می‌کند تا تشخیص دهد چه زمانی می‌توان اقلام را به‌جای مراکز تکمیل، از فروشگاه‌ها تهیه کرد و تعداد مایل‌هایی را که باید طی کرد کاهش می‌دهد. این تلاش ها ادامه دارد و به عنوان نمونه های دیگری از جایی که والمارت به دنبال پایداری است، برجسته شده است.