آزمایشگاه های آتلانتیک FoodLabs ، یک صندوق 100 میلیون یورویی FoodTech که به آب و هوا و سلامتی می پردازد ، خارج می شود-TechCrunch

در جدیدترین نشانه ای که نشان می دهد صنعت فناوری در حال حرکت به سمت آب و هوا و پایداری است ، آزمایشگاه های مواد غذایی آتلانتیک-شاخه ای از صندوق برلین Atlantic Labs به سرپرستی سرمایه گذار قدیمی فناوری Christophe F. Maire-با 100 میلیون یورو مجدداً به عنوان FoodLabs راه اندازی می شود. صندوق FoodTech برای سرمایه گذاری در راه اندازی غذا ، سلامت و پایداری.

آزمایشگاه های مواد غذایی آتلانتیک که در سال 2016 تأسیس شد ، سرمایه گذار استارتاپ هایی مانند Infarm.com ، SanityGroup.com ، Formo.bio ، Mushlabs.com ، Mitte.co ، Choco.com ، Stenon.io و Gorillas.io بوده است. با صندوق جدید ، FoodLabs این بخش را دو برابر می کند.

تمرکز بر مالکیت فکری و “مدلهای تجاری دیجیتالی مقیاس پذیر به سمت صنعت غذایی کارآمدتر و پایدارتر از زمین تا زمین ، از کشاورزی ، تولید ، توزیع ، سلامت انسان تا صفر زباله”.

مایر گفت: “صنایع غذایی بزرگترین صنعت جهان است و بیش از یک چهارم انتشارات گلخانه ای را در سطح جهان به خود اختصاص می دهد. تغییر نحوه تولید و مصرف غذا به سمت کارآیی و پایداری بیشتر ، تأثیر عمده ای بر روی کره زمین و مردم دارد. ما عمیقا معتقدیم که فناوری و کارآفرینی کلید مقابله با چالش های کلیدی زمان ما است. ما با صندوق غذا از بلندپروازترین بنیانگذاران شرکت های دور افتاده حمایت می کنیم که راه را برای تغذیه سالمتر ، کشاورزی پایدار و دسترسی بهتر به غذا هموار می کنند. “

او در تماس با من گفت: “من آزمایشگاه های غذایی را پنج سال پیش راه اندازی کردم زیرا به سادگی احساس کردم صنایع غذایی یکی از مرتبط ترین صنایع برای سلامت انسان است اما یکی از بی ربط ترین صنایع با آب و هوا است. من معتقدم که کارآفرینان می توانند به ما در حل برخی از مسائل کلیدی زمان خود کمک کنند. ما شروع کردیم ، نسبتاً کوچک ، بنابراین ما حدود 15 میلیون دلار سرمایه گذاری کردیم ، اما در طول راه ، متوجه شدم که این پتانسیل بسیار بیشتر از آنچه تصور می کردم است. بنابراین اکنون ما این 100 میلیون را تنظیم می کنیم. صندوق یورو من تیم بزرگی دارم و همه افرادی که واقعاً در این مأموریت هستند. و من فکر می کنم این بهترین کاری است که من در حرفه ام انجام داده ام. فضای فوق العاده ای است و بسیار جذاب است. ”

مطالب جدید  گوگل به کاربران "پرخطر" که توسط هکرهای دولتی هدف قرار گرفته اند کلید امنیتی می دهد - TechCrunch

اولین شرکت های موجود در صندوق جدید عبارتند از:

● Foodji (D) ، یک راه حل دیجیتالی برای غذای تازه و سالم

● Habitual (انگلستان) ، یک استارتاپ سلامت دیجیتالی است که دیابت دیجیتالی را مستقیماً برای مصرف کنندگان برگشت می دهد

● Kitch (P) ارائه نرم افزاری برای خدمات تحویل

● کلیم (D) با مأموریت پایدارتر کردن کشاورزی از طریق کشاورزی کربن

● getVoila (D) ، آوردن غذاهای خوب از بهترین رستوران های اروپا به اتاق نشیمن همه.

● ریز برداشت (D) دسترسی به مواد مغذی و پروتئین های تولید شده پایدار.

● میوتا (CH)

Yababa (D) یک شرکت تحویل سریع برای غذاهای شرقی

● The Plate ، یک پلت فرم خالق آشپزی

● Airfarm (D) یک شرکت AgriTech که بستر دیجیتالی را برای کشاورزان ارائه می دهد.

همچنین از راه اندازی برنامه کارآفرینی در محل اقامت برای دانشمندان خبر می دهد.

مایر افزود: “ما به شدت معتقدیم که اروپا به مرکز نوآوری FoodTech & AgTech تبدیل خواهد شد. اروپا با تحقیقات علمی و تخصص مهندسی همیشه قوی بوده است ، اما از سیستم حمایتی برای کارآفرینی عقب مانده است. ماموریت ما ایجاد یک بستر بین المللی برای نوآوری و پایداری در صنایع غذایی است که کارآفرینی ، دانش علمی از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و همچنین بازیگران اصلی صنعت را گرد هم می آورد. ”

پاتریک هوبر ، شریک عمومی در FoodLabs می گوید: “در سال های گذشته ما تحت تأثیر دانشمندانی قرار گرفتیم که برای ایجاد شرکت های استثنایی به ما ملحق شدند. ما معتقدیم که همکاری دانشمندان و کارآفرینان برای ایجاد نوآوری اساسی در زنجیره ارزش غذایی کلیدی خواهد بود. “

مطالب جدید  SenseOn 20 میلیون دلار برای کاهش سریعتر و دقیقتر امنیت و مقابله با امنیت سایبری از طریق رویکرد "مثلث بندی" استفاده می کند - TechCrunch

مایر به من گفت: “ما با کشاورزی و روش های کشاورزی شروع می کنیم که کربن بیشتری را جذب می کند. به عنوان مثال ، ما شرکتی داریم که بر روی فرهنگ پرماکوس تمرکز دارد ، که فکر می کنم بسیار بزرگتر از تصور مردم است. ما همچنین به آبزی پروری ، پروتئین های جدید ، روش های جدید تولید ، روش های جدید توزیع نگاه می کنیم. تجارت سریع ، منابع محلی ، رفتار مصرف کننده جدید. بنابراین ، غذا و سلامتی ، زیرا چیزی که در این فضا جذاب است این است که فقط یک فشار از طرف کارآفرین نیست ، بلکه بسیار از مصرف کننده عقب می کشد. “

خبر 30pp