2021 Ford Mustang Mach-E GT and GT Performance سرگرمی افسار گسیخته و گران قیمت را ارائه می دهد-TechCrunch

بحث نکنیم نام موستانگ ماخ-ای نه بخش Mach-E ، قسمت دیگر. اصل و نسب ماشین پونی روی یک SUV برقی خورد. آن بحث ها تمام شد. مردم طرف انتخاب کرده اند. این س ofال که آیا Mach-E یک موستانگ است یا نه ، بی اهمیت است. یک پرسش بسیار مهمتر در پیش است: آیا Mach-E GT شایسته نشان GT است؟

بدون رزرو ، هر دو Mach-E GT (با شروع از 59،900 دلار) و Mach-E GT Performance Edition (با شروع از 64،900 دلار) شایسته نشان فورد گرند تورینگ هستند. این امر به لطف افزایش قدرت قابل توجه در هر دو سطح در مقایسه با حالت معمولی Mach-E ، حالت پیست جدید ، و در مورد نسخه عملکرد ، سیستم تعلیق ارتقا یافته ، انجام می شود.

افسار گسیخته

عقب فورد موستانگ ماخ E GT

اعتبار تصویر: روبرتو بالدوین

سطح پایه Mach-E به لطف پیشرانه EV سریع عمل می کند. برای GT و GT Performance Edition ، شتاب و پاسخ گاز افزایش یافته است تا سرعتهای چشمگیری را ارائه دهد. GT دارای 480 اسب بخار قدرت و 600 پوند فوت گشتاور است و در 3.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت از یک توقف ثابت می رسد. برای افزایش سرعت ، فورد موتور جلو را ارتقا داد و در حالی که باتری با 88 کیلووات ساعت یکسان است ، سیم کشی و تنظیم بسته افزایش یافته است.

برای کسانی که بودجه بالاتری دارند و تمایل دارند سریعتر به 60 برسند ، GT Performance Edition دارای 480 اسب بخار قدرت و 634 پوند فوت گشتاور برای صفر تا 60 دور 3.5 ثانیه است. مانند GT ، سیم کشی باتری و ارتقاء تنظیم و موتور جلو پیشرفته نیز دریافت شده است.

هر دو خودرو دارای استاندارد چهار چرخ محرک (AWD) هستند که به تحویل تمام گشتاور EV در جاده کمک می کند ، اما این قدرت آنطور که باید حفظ نمی شود. در حین پرتاب های متعدد ، چرخ های جلویی هر دو وسیله نقلیه در هنگام پرتاب یا قبل از برخورد با سرعت 30 مایل در ساعت دچار لغزش شدند. من همچنین هنگام چرخاندن گشتاور لحظه ای در GT Performance Edition وقتی به شتابدهنده از ایست ایستادم ، برخورد کردم.

این لایه برداری های کوچک در GT انتظار می رود. این سیستم با همان سیستم تعلیق چند پیوندی موجود در Mach-E معمولی رول می شود. GT Performance Edition هر چند اولین Ford EV است که مجهز به سیستم تعلیق MagneRide است. در حالی که در کاهش چرخش بدنه در پیچ ها عالی است ، به نظر می رسد نیاز به کمی تغییر بیشتر دارد تا قسمت پشتی در هنگام برخاستن از شیرجه جلوگیری کند تا لغزش چرخ در جلو کاهش یابد.با رانندگی هر دو وسیله نقلیه در یک روز ، من توانستم مزایای MagneRide را هم در آزادراه و هم در حین رانندگی با روحیه عقب مشاهده کنم. در حالی که GT هندلینگ مناسبی را در گوشه و کنار ارائه می داد ، رول بدنه بسیار بیشتری نسبت به نسخه گران تر GT Performance Edition نشان می داد. این امر به ویژه در پیچ های مویی که Performance Edition خود را حفظ کرده بود ، قابل توجه بود ، در حالی که من GT را در حال غواصی به بیرون دیدم.

صحبت از پیچ ها ، در حالی که هر دو خودرو AWD هستند ، هر دوی این خودروها دارای ناهنجاری کمی هستند که چندان هم تعجب آور نیست. با این حال ، در روز دوم رانندگی ، فورد من را در پیست اتوکراس با GT Performance Edition قرار داد و با خاموش شدن کنترل کشش ، خودرو در گوشه و کنار خنثی تر شده و هنگام فشار دادن ، خود را به کمی بیش از حد وامی داشت.

BlueCruise

هنگام رانندگی با GT ، اولین برخوردم را با سیستم کمکی راننده فورد به نام BlueCruise داشتم. همانند Super Cruise از جنرال موتورز ، سیستم Level 2 به راننده این امکان را می دهد که تحت شرایط خاصی دستان خود را از روی چرخ بردارد. مانند Super CCruise ، این سیستم بر روی بزرگراه های تقسیم شده از پیش نقشه برداری شده است و از سیستم نظارت بر راننده برای اطمینان از توجه شخص پشت فرمان به جاده استفاده می کند. فورد می گوید BlueCruise در هر دو خودرو به عنوان بخشی از بسته اختیاری 1،900 دلاری Ford Co-Pilot360 Active 2.0 موجود است.

در طول آزمایشاتم ، من سیستم را کمی قوی تر از پیشنهاد جنرال موتورز با کمی بیشتر پینگ پنگ کردن خودرو در خط بعد از پیچ های تنگ دریافتم. در یک نمونه ، هنگامی که احساس کردم خودرو به اندازه کافی تیز نشده است و وظیفه فرمان را بر عهده گرفتم ، احساس کردم که به خط بعدی سرازیر می شود. در اکثر پیچ ها و هنگام حرکت در یک خط مستقیم ، شرایط ترافیکی متقابل و برش ها را به نحو احسن کنترل می کرد. اگر زمان زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و نه راه پیش رو می کردم ، به طور مناسب توسط سیستم مورد سرزنش قرار می گرفتم.

من آرزو می کنم که هشدارهای شنیدنی کمی بلندتر بود و فورد یک نوار نور یا چراغ های هشدار دهنده به فرمان خودرو اضافه می کرد ، علاوه بر خوشه خط ، تا هنگام نیاز به توجه یا هنگامی که ویژگی هندزفری BlueCruise در حال خاموش شدن بود هشدار دهد. به BMW ، GM و مرسدس از نشانگرهای روی چرخ استفاده می کنند. شرم آور است که فورد تصمیم گرفته است از توصیه های آنها پیروی نکند.

داخلی: یکسان ، در عین حال متفاوت

در حالی که فضای داخلی در Mach-E معمولی یکسان است ، مصالح با صندلی های جدید ارتقا یافته است. در GT ، صندلی های سبک اسپورت کمی تقویت کننده جانبی هستند و رانندگان را در هنگام پیچیدن در صندلی های خود نگه می دارند. صندلی های جدید راحت هستند بدون اینکه بیش از حد ورزشی باشند.

صندلی های GT Performance Edition یک موضوع دیگر است. صندلی های پرفورمنس دارای یک عنصر اضافی در خط شانه هستند که صرف نظر از نحوه قرار دادن قاب سه اینچی شش پا ، ناراحت کننده بود. رانندگان کوتاه تر ممکن است با آن خوب باشند ، اما من نمی توانستم راحت باشم و وقتی GT را عوض کردم خوشحال شدم.

همانند ماشین معمولی Mach-E ، این دو GT محل نمایشگر عمودی 15.5 اینچی فورد با Sync 4A هستند. سیستم اطلاعات سرگرمی تنها اندکی تأخیر را نشان می دهد و سطح وسیع آن به شما یادآوری می کند که این آینده خودروها است. اکثر ویژگی ها تنها چند ضربه با آن فاصله داشتند و دکمه تنظیم حجم زیاد در پایین صفحه نمایش هنوز هم یکی از ویژگی های مورد علاقه من در خودرو است.

کنترل های آب و هوایی توسط سیستم سرگرمی و سرگرمی انجام می شود ، که من طرفدار آن نیستم ، اما تنظیم دما نسبتاً بدون درد است زیرا کنترل ها همیشه در پایین صفحه وجود دارند.

صندلی های عقب در هر دو وسیله نقلیه حتی برای افراد بزرگتر راحت است و همراه با فضای غار ، فضای بار Mach-E 29.7 فوت مکعب در پشت صندلی های عقب برای حمل چهار تا پنج قطعه چمدان متوسط ​​کافی است.

باتری و برد

فورد موستانگ ماچ و گت بالدوین

اعتبار تصویر: روبرتو بالدوین

تمام این GT سرگرم کننده با قیمتی فراتر از تفاوت زیاد نسبت به مدل پایه 42،895 دلار Mach-E قیمت دارد.

با وجود تمام قدرت اضافی ، محدوده را از دست می دهید. برد وسیع Mach-E (از 50،775 دلار شروع می شود) دارای 306 مایل برد است. حداکثر سرعت Mach-E GT در 270 مایل است ، در حالی که نسخه GT Performance Edition باید بعد از 260 مایل به شبکه برق متصل شود.

خوشبختانه ، هر دو از شارژ تا 150 کیلووات در ایستگاه های شارژ سریع DC پشتیبانی می کنند ، اما بهتر است از قابلیت اتصال و شارژ برخوردار باشند ، این بدان معناست که اگر حساب کاربری خود را در یک ایستگاه شارژ مانند برق آمریکا تنظیم کرده اید ، فقط خودرو را وصل کرده و شروع به انتقال آن برق شیرین به باتری خودرو بدون استفاده از برنامه یا کارت اعتباری می کند. فقط وسیله نقلیه را تشخیص می دهد.

کدام را بدست آورند

نسخه Mach-E GT Performace Edition برای کاهش 5000 دلار اضافی برای قدرت کمی بیشتر اما سیستم تعلیق بهتر یک مورد قانع کننده است. واقعیت این است که بسیاری از آنها هرگز آهنگی را نخواهند دید و از ویژگی مسیر Un-Brilded Extend حالت Ford-Mach-E استفاده نمی کنند. به احتمال زیاد این رانندگان روزانه هستند که ترافیک بیشتری نسبت به زمان پیگیری مشاهده می کنند. اگر چنین باشد ، بسته راهنمای راننده 1900 دلاری با BlueCruise هندزفری به احتمال زیاد هزینه ای بهتر است.

در هر انتخابی که کسی انجام دهد ، او از یک خودروی برقی یک تجربه رانندگی را دریافت می کند که ممکن است موستانگ آن را قبول نکنیم ، اما ما قطعا می توانیم اعتراف کنیم که شایسته نشان GT است.