Zonos 69 میلیون دلار برای توسعه API ها برای دموکراتیک سازی تجارت فرامرزی بانکداری می کند-TechCrunch

شرکت تجاری فرامرزی Zonos 69 میلیون دلار در سری A به رهبری Silversmith Capital Partners جمع آوری کرد تا به ساخت API های خود برای طبقه بندی خودکار کالا و محاسبه کل هزینه فرود مستقیم در معاملات بین المللی کمک کند.

سنت جورج ، Zonos مستقر در یوتا ، این دور را به عنوان سرمایه گذاری اقلیت طبقه بندی می کند که شامل سرمایه گذاران فردی Eric Rea ، مدیرعامل Podium ، و Aaron Skonnard ، بنیانگذار و مدیرعامل Pluralsight است. کلینت رید ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، به TechCrunch گفت ، سری A اولین سرمایه خارجی خارج از منطقه است که Zonos از زمان تأسیس آن در سال 2009 افزایش داده است.

همانطور که رید توضیح داد ، “کل هزینه فرود” به عوارض ، مالیات ، هزینه های واردات و حمل و نقل که ممکن است شخص دیگری از کشور دیگری هنگام خرید اقلام از ایالات متحده بپردازد اشاره دارد. با این حال ، اغلب برای مشاغل دشوار است که هزینه دقیق آن هزینه ها را تشخیص دهند. به

برآورد شده است که تجارت الکترونیکی جهانی فرامرزی در سال 2018 بالغ بر 400 میلیارد دلار بوده است ، اما با دو برابر تجارت الکترونیکی داخلی در حال رشد است. اینجاست که Zonos وارد می شود: API ها ، برنامه ها و افزونه های این شرکت با ارائه قیمت نهایی نهایی که یک خریدار برای خرید بین المللی می پردازد ، فروش فرامرزی را ساده می کند. مشاغل می توانند انتخاب کنند که با کدام یک یا چند حامل حمل و نقل می خواهند کار کنند و حتی مشتریان را در هنگام خرید انتخاب کنند.

رید افزود: “مشاغل نمی توانند همه قوانین یک کشور را بدانند.” ماموریت ما ایجاد اعتماد در تجارت جهانی است. اگر شفاف باشید ، اعتماد را جلب می کنید. به طور سنتی تصور می شد که این مشکل حمل و نقل باشد ، اما در واقع یک مشکل فناوری است. “

به عنوان بخشی از سرمایه گذاری ، تاد مک لین ، شریک مدیریتی Silversmith Capital Partners ، به هیئت مدیره Zonos پیوست. یکی از مواردی که مک لین را به شرکت جذب کرد این بود که رید در خارج از سیلیکون ولی شرکتی می ساخت و تجارت جهانی را دور از هر بندری مختل می کرد.

او می گوید در حالی که به تجارت بین المللی نگاه می کرد ، متوجه شد که افراد پس از خرید این کالا هزینه های اضافی دریافت می کنند که منجر به تجربیات بد مشتریان می شود ، به ویژه هنگامی که یک بازرگان سعی در ایجاد وفاداری به نام تجاری دارد.

حتی اگر شخصی به دلیل بالا بودن هزینه ها ، این کالا را خریداری نکند ، MacLean معتقد است تجربه خرید متفاوت خواهد بود زیرا اطلاعات قیمت و حمل و نقل از قبل ارائه شده است.

مک لین گفت: “تلاش ما گفت Zonos تنها بازیکنی است که داده های موجود را جمع آوری کرده و آنها را معنا می کند.” “مشتریان آن را دوست دارند – ما چشمگیرترین مراجع مشتری را بدست آوردیم زیرا این تقاضا در حال حاضر وجود دارد ، و آنها درآمد بیشتری را مشاهده می کنند و مشتریان آنها وفاداری بیشتری دارند زیرا فقط کار می کند.”

رید افزود: در حقیقت ، معمول است که شرکت ها 25 تا 30 درصد در سال افزایش فروش داشته باشند. وی ادامه داد که به دلیل هزینه های مربوط به حمل و نقل ، همیشه به معنای افزایش درآمد برای شرکت ها نیست. ممکن است کاهش ناچیزی وجود داشته باشد ، اما ارزش مادام العمر طولانی تری برای مشتریان داشته باشد.

پیگیری سرمایه گذاری در این زمان برای رید مهم بود ، زیرا تجارت جهانی پیچیده تر شد زیرا کشورها قوانین مالیاتی جدیدی را اضافه کردند و دیگر مقررات تجاری را متوقف کردند. با این حال ، این فقط در مورد تأمین بودجه نبود ، بلکه یافتن شریک مناسب بود که تشخیص دهد این مشکل در پنج سال آینده حل نمی شود ، بلکه باید برای مدت طولانی در این مشکل باشد ، که رید می گوید در نقره ساز

این سرمایه گذاری جدید باعث رشد Zonos در توسعه محصول و عرضه به بازار می شود در حالی که تیم جهانی خود را در اروپا و آسیا و اقیانوسیه گسترش می دهد. هجده ماه پیش ، این شرکت 30 کارمند داشت ، و در حال حاضر بیش از 100 نفر هستند. همچنین بیش از 1500 مشتری در سراسر جهان دارد و روزانه میلیون ها نقل قول هزینه را برای آنها ارائه می دهد.

رید افزود: “در حال حاضر ، ما پیشرو API در تجارت الکترونیکی مرزی هستیم ، اما باید فارغ از صنعت نیز پیشرو فناوری باشیم.” “ما فقط نمی توانیم بپذیریم که به اندازه کافی خوب هستیم ، ما باید در انجام این کار بهتر باشیم. ما به دنبال گسترش به بازارهای اضافی هستیم زیرا این خدمات فراتر از خدمات رسانی به شرکت های آمریکایی است ، اما باید در جایی باشد که مشتریان ما هستند. “