تبلیغات غیرقابل رد شدن در تلویزیون متصل به YouTube Select می آید. این بدان معناست که بینندگان یک تبلیغ 30 ثانیه ای را به جای دو تبلیغ 15 ثانیه ای متوالی می بینند.
چرا ما اهمیت می دهیم. به گفته نیلسن، یوتیوب محبوبترین پلتفرم پخش ویدئو در ایالات متحده در ماه آوریل بود و زمان تماشا افزایش یافت. باید دید که آیا یک قالب 30 ثانیه ای غیرقابل رد شدن، ROI تبلیغاتی خوبی را ارائه می دهد یا خیر.
آنچه یوتیوب گفت. یوتیوب در یک پست وبلاگ توضیح داد:
ما می دانیم که اجرای خلاقیت طولانی تر در صفحه بزرگ با اهداف شما همسو می شود و امکان داستان گویی غنی تر را فراهم می کند. YouTube Select اکنون بیش از 70٪ از نمایشها را روی صفحه تلویزیون نشان میدهد، بنابراین ما استفاده از داراییهای موجود را در مقابل محتوایی که بیشترین پخش جریانی را دارد، آسانتر میکنیم.
YouTube Select 5 درصد برتر از پربازدیدترین و جذاب ترین محتوا است.
اول آمریکا نوع تبلیغات جدید یوتیوب در ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، با برنامههایی برای گسترش دسترسی بینالمللی در اواخر سال جاری.
توقف تبلیغات یوتیوب همچنین اعلام کرد که «تجربههای مکث» را در CTV آزمایش خواهد کرد. این ویژگی آزمایشی به بینندگان این امکان را میدهد که ویدیوها را موقتاً متوقف کنند، تا به طور بالقوه به آگاهی یا اقدامی کمک کند – شاید از طریق یک کد QR.
جدید در زمین موتورهای جستجو