میلیاردرها سعی می کنند طولانی تر زندگی کنند… دوباره

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این هفته مری ان، بکا، و الکس گرد هم آمدیم تا بزرگترین اخبار هفته را بجویم. در اینجا چیزی است که این باند امروز وارد آن شد:

  • معاون ورشکست می شود: اکنون زمان خوبی برای شرکت های رسانه ای نیست. بازار تبلیغات در توالت است، اخراج ها بیداد می کنند، و پایان Vice مانند یک گیلاس بالای یک سطل زباله است. مری آن در طول نمایش اشاره می کند که برخی از مشکلات عملیاتی در شرکت وجود دارد. اینجا یک مرگ تک شاخ واقعی است که باید به آن خیره شویم.
  • Deal Dive: دارند. مربیگری هوش مصنوعی هوش مصنوعی – انسان ارتباط مربیگری؟ این یک چیز است، و آیا آینده است یا نه، ما سؤالاتی داریم.
  • Freshly-Nestle: هر چند وقت یک بار می بینید که یک شرکت سرمایه گذاری از یک خریدار شکایت می کند؟ به ندرت. ما به دنبال چیستی و چرایی کت و شلوار Freshly هستیم.
  • چرا ماسک شرکت های دیگر را می خرد؟ اگر یک شرکت را بخرید و اکثر کارکنان آن را اخراج کنید چه می کنید؟ معلوم می شود که شما یک پلتفرم مشاغل فناوری می خرید.
  • NewLimit و محدودیت های زندگی: NewLimit شرکتی است که الکس آن را دوست دارد. چرا؟ زیرا او نمی خواهد قبل از رفتن به فضا بمیرد. مری آن و بکا اشاره کردند که راه اندازی این شرکت بیش از یک غیر سنتی است. برای NewLimit، اثبات در پودینگ خواهد بود.
  • چه چیزی در انتظار بدهی های مخاطره آمیز است؟ از زمانی که بحران SVB در اوایل سال جاری آشکار شد، کار بکا روی چشم‌انداز بدهی‌های مخاطره‌آمیز مورد توجه قرار گرفته است. آخرین نظرسنجی ریسک پذیر او به ما کمک کرد تا بفهمیم که بنیانگذاران در نیمه آخر سال 2023 و پس از آن کجا به دنبال سرمایه خواهند بود.

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه بازیگران مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

میلیاردرها سعی می کنند طولانی تر زندگی کنند… دوباره توسط Rebecca Szkutak که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد