Tinder با راه اندازی “کاوش” ، بخش جدیدی را که رویدادهایی مانند بازگشت سری محبوب “Swipe Night” و همچنین راه هایی برای کشف برنامه های خود دارد ، برنامه خود را برای تأکید بیشتر بر ویژگی های اجتماعی و تعاملی خود طراحی مجدد می کند. مطابق علایق و قبل از ایجاد مسابقه ، وارد چت های سریع شوید. در مجموع ، این تغییرات باعث می شود Tinder به عنوان یک برنامه دوستیابی سریع مبتنی بر مسابقه ، از ریشه های خود دورتر شود و به چیزی شبیه به یک شبکه اجتماعی تبدیل شود که هدف آن کمک به کاربران در ملاقات با افراد جدید است.
این تغییر می تواند با نسل جوانی که ممکن است احساس کنند دوستیابی سنتی آنلاین تازگی خود را از دست داده است ، بهتر طنین انداز شود. امروزه ، این کاربران به عنوان برنامه هایی برای بازاریابی خود به عنوان مکانهایی برای ملاقات با دوستان جدید روی می آورند ، در حالی که تازه واردان در صنعت برنامه های دوستیابی در حال آزمایش ابزارهای دیگر برای اتصال کاربران هستند-مانند فیلم های کوتاه شبیه به TikTok ، مانند Snack یا حتی صدا. ، مانند SwoonMe. برای Tinder ، این تغییرات بازار ممکن است تهدیدی وجودی برای تجارت خود باشد. اما در عوض ، شرکت به عنوان وسیله ای برای حفظ موقعیت غالب خود ، تعامل را به عنوان اصلی تجربه Tinder دو برابر کرده است.
هنگام راه اندازی ، Tinder Explore شامل تعداد انگشت شماری از ویژگی های موجود در کنار راهی جدید برای ملاقات با افراد خواهد بود. مورد دوم به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس علایق با دیگران ارتباط برقرار کنند – مانند Foodies ، Gamers ، Music Lovers ، علل اجتماعی ، کارآفرینان و موارد دیگر. با گذشت زمان ، علایق بیشتری اضافه می شود که به اعضای Tinder اجازه می دهد تا شخصی را بر اساس شکل آنها پیدا کنند ، نه اینکه فقط به نظر برسند.
Explore همچنین میزبان Tinder’s “Swipe Night” خواهد بود ، مجموعه تعاملی که در سال 2019 به عنوان یک داستان درون برنامه ای “انتخاب ماجراجویی خود را” راه اندازی کرد که به افزایش تعامل Tinder کمک کرد زیرا به کاربران دلیلی برای راه اندازی مجدد برنامه در یک برنامه خاص داد. زمان. Tinder از “Swipe Night” با موفقیت استقبال کرد و گفت که این ویژگی در اولین اجرای خود بیش از 20 میلیون کاربر را جذب کرد و منجر به افزایش 26 درصدی مسابقات شد. در ماه نوامبر ، سریال باز می گردد-این بار ، با شخصیت های جدید و خط داستانی جدید به سبک “whodunit”. در حال حاضر همچنین از ویژگی “چت سریع” استفاده می کند که به تجربه “انجام کارهای داغ” Tinder کمک می کند ، که به کاربران بی نظیر امکان چت می دهد.
“Hot Takes” نیز در Tinder Explore ظاهر می شود ، که شرکت آن را به عنوان روشی کم هزینه تر برای مطابقت با سایر کاربران توصیف می کند. با شمارش معکوس تایمر ، کاربرانی که در حال چت هستند می توانند انتخاب کنند که بخواهند مطابقت داشته باشند. اگر تایمر منقضی شود ، آنها با شخص جدیدی ملاقات می کنند – شبیه به نسخه آنلاین دوستیابی سریع. از زمان راه اندازی تابستان امسال ، میلیون ها کاربر Tinder “Hot Takes” را امتحان کرده اند که فقط از ساعت 6 عصر تا نیمه شب به وقت محلی در دسترس است.
با این حال ، داستان بزرگتر درباره Tinder Explore فقط ویژگی هایی نیست که اکنون میزبانی می کند ، بلکه آنچه که این شرکت در آینده در نظر دارد است. در اوایل سال جاری ، Tinder والد Match شرکت شبکه اجتماعی کره ای Hyperconnect را به مبلغ 1.73 میلیارد دلار خریداری کرد – بزرگترین خرید آن تا به امروز. و در حال آماده سازی استفاده از IP Hyperconnect برای ایجاد تجربه دوستیابی آنلاین حتی بیشتر از امروز است ، زیرا برنامه های خود را برای افزودن چت صوتی و تصویری ، از جمله فیلم زنده گروهی ، به چندین ویژگی برتر برنامه دوستیابی خود ، از جمله Tinder ، اعلام کرده است.
Tinder Explore پلتفرمی را فراهم می کند که امکاناتی مانند آن بعداً اضافه می شود – چیزی که Tinder به آن اشاره می کند ، و اشاره می کند که این بخش به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان دسترسی به “لیست رو به رشد” تجربیات اجتماعی را می دهد که “موارد بیشتری باید دنبال شود”.
جیم لانزون ، مدیرعامل Tinder ، در اعلامیه ای گفت: “نسل جدیدی از داده ها از ما در جهان پس از Covid درخواست بیشتری می کنند: راههای بیشتری برای سرگرمی و تعامل مجازی با دیگران و کنترل بیشتر افرادی که در Tinder ملاقات می کنند.” به وی افزود: “راه اندازی امروز Explore یک گام مهم در ایجاد یک تجربه تعاملی عمیق تر ، چند بعدی برای اعضای ما است که امکانات Tinder را به عنوان یک پلت فرم افزایش می دهد.”
Tinder Explore از چهارشنبه 8 سپتامبر در بازارهای اصلی انگلیسی زبان شروع به کار کرد و تا اواسط اکتبر به صورت جهانی عرضه می شود.