درمان DotCom 13 میلیون دلار برای ارائه درمان برای بچه ها ، در مدرسه و خارج از مدرسه جمع آوری می کند – TechCrunch

DotCom Therapy ، یک شرکت تله تراپی کودکان ، سری A 13 میلیون دلاری را بست. این شرکت تنها شرکت تله تراپی نیست که به دنبال افزایش سرمایه گذاری خطرپذیر در استارتاپ های سلامت روان است ، اما در حوزه ای فوق تخصصی فعالیت می کند: درمان برای کودکان.

DotCom Therapy در ابتدا در سال 2015 توسط ریچل مک رابینسون ، که در آن زمان ، متخصص اطفال در کلینیک مغز و اعصاب در میسوری بود ، و امیلی پوردوم ، همچنین آسیب شناس زبان گفتار تأسیس شد. پوردوم دیگر درگیر این شرکت نیست.

این زوج متوجه الگویی شدند که هنوز در سال 2021 صادق است: حدود از هر پنج کودک یک نفر در ایالات متحده یک اختلال روانی (مانند ADHD ، یا اضطراب یا افسردگی به عنوان مثال) تجربه کنید ، اما فقط 20 درصد تحت CDC تحت مراقبت از ارائه دهنده مراقبت های بهداشت روانی قرار بگیرید.

شرط DotCom Therapy این است که تله تراپی می تواند این فاصله را کم کند.

در ابتدای راه اندازی شرکت ، رابینسون با تماس با مناطق مدرسه ای سراسر کشور خواستار برنامه خلوت درمانی شد. اولین چراغ سبز او منطقه ای در روستای آلاسکا بود ، جایی که رابینسون ترکیبی از درمان حضوری و تله تراپی را ارائه کرد.

امروزه ، این شرکت به طور کامل آنلاین گفتار ، مشاغل و رفتار درمانی را ارائه می دهد و همچنان بر مشارکت با مدارس و سایر برنامه های جوانان ، مانند Little League تمرکز کرده است (این شرکت خدمات بهداشت روانی را برای مسابقات سری جهانی Little League ارائه کرد). DotCom Therapy تاکنون با بیش از 400 مدرسه (در بیش از 100 منطقه) در 38 ایالت همکاری کرده است.

با این دور تازه از بودجه ، شرکت قصد دارد عملیات خود را فراتر از مناطق مدرسه گسترش دهد و خدمات خود را افزایش دهد تا به بچه ها در مدرسه و خارج از مدرسه برسد. این برنامه مخصوص خانواده ها Zesh نام دارد ، یک بستر درمانی آنلاین که کودکان را با درمانگران مطابقت می دهد ، ویزیت ها را برنامه ریزی می کند و تماس های ویدئویی را میزبانی می کند.

“مشتری اصلی ما مناطق مدرسه K-12 بود. رابینسون می گوید که ما هسته اصلی تجارت خود را با بازار آموزش و پرورش تکان می دهیم. او می گوید: “اما ما می دانیم که ما می خواهیم رد پای خود را گسترش دهیم ، وارد سیستم های بهداشتی شویم و همچنین از طریق برنامه های مختلف بهداشتی برای بیماران خصوصی خدمات ارائه دهیم.”

رهبری این سری A را بر عهده داشت همکاران سرمایه جدید – یک شرکت با سابقه موفقیت در فضای پزشکی از راه دور. New Capital Partners سرمایه گذاران اولیه Teladoc بودند ، یک شرکت مراقبت های بهداشتی مجازی که در سال 2002 تأسیس شد. Teladoc در سال 2015 به ارزش 620 میلیون دلار به بازار عمومی عرضه شد. این دور با سرمایه گذاری LRVHealth و OSF Ventures به پایان رسید.

ویل کاون ، شریک عمومی LRVHealth ، استن لینال ، معاون سرمایه گذاری OSF Ventures و جیمز اوتلند ، شریک مدیریت New Capital Partners به ​​هیئت مدیره DotCom Therapy ملحق می شوند. در مجموع ، این شرکت 14 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

قبل از همه گیری ، رابینسون می گوید بزرگترین مانع موفقیت این بود که مدارس و خانواده ها را تحت درمان از راه دور قرار داد. همه گیری این چشم انداز را به طور قابل توجهی تغییر داده است.

در پاسخ به COVID-19 ، محدودیت در بازپرداخت خدمات telehealth ، و همچنین شرایط جغرافیایی برای خدمات telehealth بود شل شدبه استفاده از خدمات سلامت از راه دور در آوریل 2020 به اوج خود رسید ، اما از آن زمان تا کنون حدود 38 برابر استفاده از قبل از همه گیری تثبیت شده است. گزارش مک کینزیبه

با حرکت خارج از شرکای مدرسه ، DotCom Therapy وارد حوزه وسیع تری از سلامت روان و سلامت از راه دور می شود ، جایی که رقابت قابل توجهی وجود دارد. آن محدوده از تک شاخ هایی مانند TalkSpace به سایر استارتاپ ها

حداقل از نظر رابینسون ، تمرکز ویژه بر سلامت از راه دور کودکان و رشته های خاص کاردرمانی و گفتاردرمانی به متمایز کردن DotCom در فضایی شلوغ کمک می کند.

“من فکر می کنم اکثر رقبای ما Teladocs یا Gingers هستند. اما برای آنها ، تمرکز اصلی بر روی جمعیت بزرگسال بوده است. ”

DotCom Therapy دارای تحقیقات عمومی است که از این ایده پشتیبانی می کند که گفتار آنلاین و کاردرمانی برای کودکان کار می کند. یک مرور سیستماتیک از هفت مطالعه روی گفتار درمانی و گفتار درمانی ارائه شده از راه دور ، بهبود قابل توجهی در مهارت های زبانی کودکان ایجاد شد که قابل مقایسه با درمان حضوری بود-اگرچه تحقیقات هنوز محدود است.

به طور کلی ، فقدان اعتبارسنجی ویژه پلتفرم نقد مشترکی برای سایر شرکت های پزشکی از راه دور سلامت روان دارد. درمان DotCom منتشر کرده است کاغذهای سفید نشان می دهد که کودکان از برنامه تله تراپی خود بهره مند شده اند. با این حال ، رابینسون هیچ مطالعه اعتبار سنجی اضافی دیگری را که به طور خاص بر روی سرویس DotCom متمرکز شده بود فاش نکرد.

در عوض او خاطرنشان می کند که این شرکت با دو مشاور آندره استرووسکی ، افسر ارشد پزشکی سابق مدیکید و کالین کرافت ، رئیس قبلی آکادمی اطفال آمریکا ، همکاری کرده است تا معیارهای نتیجه را برای هر خدمات توسعه و پیگیری کند.

رابینسون می گوید: “این شامل اقدامات مقطعی DSM-5 ، معیارهای ارتباطی عملکردی ASHA و نتایج کاردرمانی اختصاصی است که از تیمی از کاردرمانگران از کارشناسی ارشد تا دکترا ایجاد شده است.”

از نظر تجاری ، رویکرد فعلی مبتنی بر منطقه DotCom یک فرایند چند وجهی است – این فراتر از بارگیری یک برنامه طول می کشد. به یک معنا ، آنها خدمات را به جای یک پلت فرم ارائه می دهند.

DotCom Therapy قصد دارد در مناطق مدرسه ای که شرکت با آن کار می کند تعبیه شود. به عنوان مثال ، اگر یک مدرسه حدود 150 دانش آموز دارد که به گفتار درمانی نیاز دارند ، درمان دات کام تعیین می کند که به نظر آنها یک مدرسه به چند درمانگر نیاز داردبه

رابینسون می گوید: “ما یک ماشین حساب اختصاصی داریم که می توانیم تعداد درمانگران مورد نیاز خود را برای آن مکان خاص تعیین کنیم.” به طور کلی ، مطابق وب سایت DotCom Therapy ، 21 روز طول می کشد تا درمانگران با دانش آموزان مطابقت داشته باشند.

DotCom Therapy همچنین با مدیران مدارس K-12 که می توانند در اتاق حضور داشته باشند در حالی که بچه ها در درمان شرکت می کنند هماهنگ خواهد شد (ویدئویی از نحوه عملکرد آن وجود دارد اینجا) ، و همچنین برنامه ریزی و پیگیری تمام جلسات دانشجویی را بر عهده خواهد داشت.

رابینسون می گوید ، تا کنون ، DotCom Therapy حدود 200 درمانگر استخدام کرده است ، که همگی به جای پیمانکاران مستقل ، به عنوان کارمند W-2 استخدام شده اند. رابینسون می گوید ، این شرکت حدود 97 درصد نرخ نگهداری کارکنان را دارد. از نظر مشتری ، این شرکت حدود 90 درصد مشتریان خود را حفظ کرده است.

با این دور سری A ، رابینسون می گوید که شرکت بر توسعه در همه پنجاه ایالت تا ژانویه و ایجاد خدمات برای خانواده های خصوصی تمرکز دارد.

“من فقط فوریت زیادی برای رشد سریع خود احساس می کنم ، اما به طرز بسیار هوشمندانه ای که بتوانیم تقاضا را بدون آسیب رساندن به کیفیت برآورده کنیم. رابینسون می گوید: بنابراین چیزی که مرا در شب بیدار می کند این است که مطمئن شویم می توانیم با سرعت سالم رشد کنیم.