TikTok اعلام می کند که مشارکت های جدیدی را با هدف سهولت استفاده از مارک ها در موسیقی و صدا در پلت فرم انجام می دهد. این شرکت برنامه شرکای بازاریابی TikTok خود را گسترش داده و شش شریک معتبر معرفی کرده است که به مارک ها در ایجاد استراتژی های “قوی” برای پلت فرم کمک می کند. TikTok خاطرنشان می کند که اساساً می خواهد مارک ها را با شرکای مورد اعتماد متصل کند تا بتوانند به آنها کمک کنند تا از محیط “سالم” خود برای تعامل با مصرف کنندگان استفاده کنند.
شرکای جدید این شرکت صدا را با دو دسته صدا سفارشی و صدای اشتراک ارائه می دهند. شرکای جدید صدای سفارشی KARM ، MassiveMusic و The Elements Music هستند. TikTok خاطرنشان می کند که شرکای صوتی سفارشی آهنگ هایی ایجاد می کنند که هدف آنها افزایش مشارکت جامعه در چالش ها و کمپین ها است.
شرکای جدید اشتراک اشتراک Epidemic Sound ، Songtradr و UnitedMasters هستند. این شرکای جدید از طریق برنامه های صدور مجوز ماهانه ، سالانه یا پروژه ای ، موسیقی ارائه می دهند. TikTok می گوید این دو دسته از اهداف مختلف کمپین برای مارک ها در بستر خود پشتیبانی می کنند.
“صدا زبان جهانی TikTok است و مارک ها برای نمایش واقعی در پلت فرم باید از موسیقی و صدا استقبال کنند. ملیسا یانگ ، رئیس اکوسیستم های Tiktok ، ملیسا یانگ ، در یک پست وبلاگ گفت: “شرکای صوتی جدید ما سابقه اثبات شده ای در کمک به بازاریابان برای توسعه استراتژی های TikTok دارند و گزینه های مقیاس پذیر را برای مارک های مختلف در هر اندازه ارائه می دهند.” “ما هیجان زده ایم که می بینیم مارک های بیشتری در TikTok به صدا می رسند و از طریق استراتژی های خلاقانه و قوی ارتباطات معناداری با جامعه برقرار می کنند.”
TikTok به داشتن محیطی با صدا مفتخر است که به مارک ها اجازه می دهد با ترکیب مجدد صداهای پرطرفدار یا ایجاد صدای جرنگ خود با مخاطبان درگیر شوند. اگرچه برخی از بازاریابان ممکن است برای ایجاد تبلیغات بی صدا برای دسترسی بیشتر افراد عادت داشته باشند ، TikTok می گوید صدا در پلت فرم خود پویایی قصه گویی جدیدی را برای مارک ها ایجاد کرده است. به عنوان مثال ، TikTok خاطرنشان می کند که 65 users از کاربران محتوای مارک هایی را که دارای صداهای اصلی هستند ترجیح می دهند ، در حالی که 68 say می گویند اگر در تبلیغات خود آهنگهایی را که دوست دارند قرار دهند ، مارک ها را بهتر به خاطر می آورند.
TikTok به دنبال راه هایی برای سهولت ارتباط مارک های موجود در پلتفرم خود با کاربران و در عین حال آوردن مارک های بیشتر در فهرست خود است. هفته گذشته ، این شرکت برنامه هایی برای راه اندازی قالب های تبلیغاتی تعاملی جدید ارائه کرد ، از برچسب های قابل کلیک گرفته تا تبلیغات از نوع “انتخاب ماجراجویی خود”. علاوه بر این ، این آخرین توسعه شریک صوتی یک هفته پس از اعلام شرکت برای معرفی شرکای تجاری جدید برای TikTok Shop از جمله Square ، Ecwid و PrestaShop انجام می شود. TikTok قصد دارد به زودی Wix ، SHOPLINE ، OpenCart و BASE را اضافه کند.
این پلتفرم در میان چندین غول دیجیتالی است که به دنبال راه هایی برای کمک به مارک ها برای جذب مخاطبان بیشتر و ارتباط بهتر با کاربران با مجموعه ویژگی های متمایز است. به عنوان مثال ، Pinterest در اوایل این هفته ویژگی های خرید جدیدی را برای مارک ها ارائه کرد تا کاربران را مجبور به خرید اقلام بیشتر در یک زمان کند. علاوه بر این ، YouTube در اوایل این هفته تبلیغات روی تلویزیون های متصل را بیشتر خریداری کرد تا به تبلیغ کنندگان کمک کند فروش آنلاین بیشتری داشته باشند و تجارت خود را توسعه دهند. با ادامه تلاش شرکت های دیجیتالی در تجارت الکترونیک ، آنها در حال یافتن راه هایی هستند که هم مارک ها و هم کاربران را در پلتفرم های خود مشغول نگه دارند.