TikTok با ناشران بزرگی از جمله NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith، BuzzFeed و دیگران همکاری میکند تا بتواند دلارهای تبلیغاتی ممتاز بیشتری را جذب کند. در NewFronts این هفته، شرکت سرگرمی ویدیویی یک محصول جدید تبلیغاتی پریمیوم را معرفی کرد که به بازاریابان این امکان را می دهد که برای اولین بار تبلیغات برند خود را مستقیماً پس از محتوای ناشر TikTok و شرکای رسانه ای در بیش از دوجین دسته بندی از جمله سبک زندگی، ورزش، سرگرمی قرار دهند. ، آموزش و بیشتر.
جایگاه تبلیغاتی که «Pulse Premiere» نام دارد، نوعی فضای امن برای برند را در شبکه ویدیوی اجتماعی TikTok ارائه میکند، زیرا تضمین میشود که تبلیغات آنها بلافاصله پس از آنچه که TikTok به عنوان «TikToks مناسب» از سوی ناشران ممتاز از آن یاد میکند، اجرا میشود.
این اقدام میتواند نگرانیهای بالقوه در مورد قرار دادن تبلیغات را در میان محتوای تولید شده توسط کاربر برطرف کند که در سالهای گذشته باعث اختلال در درآمد تبلیغات YouTube شده است، زیرا گروههای موسیقی مجبور شدهاند تبلیغات را به دلیل مطالب توهینآمیز و ناپسند از جمله سخنان مشوق عداوت و تنفر گرفته تا مسائل ایمنی کودکان مسدود کنند. و بیشتر.
با پیشنهاد جدید TikTok، بازاریابان میتوانند از جایگاه خود اطمینان داشته باشند زیرا محتوا فقط در کنار ناشران قابل اعتماد اجرا میشود. علاوه بر NBCU، Condé Nast، DotDash Meredith و BuzzFeed، این شرکت همچنین با مجلات Hearst، Major League Soccer، UFC، Vox Media و WWE در برنامه جدید شریک است.
به گفته این شرکت، علاوه بر این، بازاریابان میتوانند از پلتفرم تبلیغاتی TikTok برای پیوند کمپینهای خود با رویدادهای مهم از طریق Pulse Premiere استفاده کنند. در همین حال، برای ناشران، جایگاههای تبلیغاتی جدید به آنها کمک میکند تا از طریق یک توافقنامه اشتراک درآمد، درآمد بیشتری از سرمایهگذاریهای TikTok خود ایجاد کنند.
TikTok از به اشتراک گذاشتن میزان هزینه قرار دادن تبلیغات جدید Pulse Premiere خودداری کرد و تنها گفت که آنها “جایگاه های تبلیغاتی برتر” هستند. همچنین سهم درآمد ناشران شرکت کننده را به تفصیل بیان نکرد.
Pam Drucker Mann، مدیر ارشد درآمد جهانی و رئیس، درآمد ایالات متحده و APAC در Condé Nast، گفت: «در Condé Nast، قدرت برندهای ما به ما امکان میدهد برای 1B از مخاطبان درگیر در بسیاری از پلتفرمهای مرتبط، محتوای فرهنگی تعریفکننده ایجاد کنیم. در یک بیانیه. TikTok به یکی از با ارزشترین شرکای ما تبدیل شده است و ابزارهای مختلفی را در اختیار ما قرار میدهد تا اطمینان حاصل کنیم که برندهای ما این مکالمات را در پلتفرم خود هدایت میکنند. تبلیغکنندگان ما میدانند که فرهنگ KPI جدید است و راهحل Pulse Premiere در نهایت مشتریان را قادر میسازد تا خرید رسانهای را با نحوه مصرف برندهای ما مانند Vogue، GQ و Vanity Fair در TikTok مطابقت دهند.
Pulse Premiere از پیشنهاد اولیه پالس TikTok که سال گذشته راه اندازی شد، ساخته شده است، که به بازاریابان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در کنار 4٪ محتوای برتر روی پلت فرم قرار دهند. TikTok در آن زمان اشاره کرد که این برنامه اولین محصول تبلیغاتی بود که سهم درآمدی را با سازندگان محتوا ارائه کرد. این شرکت میگوید دادههایش نشان میدهد که کاربران TikTok ۲.۶ برابر بیشتر احتمال دارد با یک تبلیغ Pulse در مقایسه با یک تبلیغ مشابه در پلتفرم ویدیویی دیگر تعامل داشته باشند. همچنین اشاره میکند که کمپینهای Pulse به طور میانگین 9.8% فراخوان برند و آگاهی را 6.8% افزایش داده است.
با این حال، در گزارشهای بعدی توسط Fortune، Insider و دیگران، سازندگان درآمد بسیار پایینی را از Pulse گزارش کردند – در برخی موارد درآمدی حتی از 5 دلار هم نمیشد. در میان سازندگانی که توسط Insider مصاحبه شدهاند، درآمد به ازای هر 1000 مشاهده ویدیو در Pulse یا RPM بین 6 تا 8 دلار بوده است. یکی از آنها به چیزی بیش از یک امتیاز کوچک برای ویروسی شدن یک ویدیو تشبیه شده است، اما واضح است که سازندگان قرار نیست برای تقویت کسب و کار خود به سهم چرخش آگهی تکیه کنند.
درعوض، TikTok ابزارهای درآمدزایی دیگری مانند هدیه پخش زنده، اشتراکها، و صندوق سازندگان را برای سازندگان ارائه میکند – اگرچه دومی نیز با پرداخت مبالغ کم هزینه شده است. امروزه، بسیاری از سازندگان از طریق معاملات تبلیغاتی برند و محتوای حمایت شده کسب درآمد می کنند، نه از طریق ابزارهای خود پلتفرم برای کسب درآمد.
این محصول تبلیغاتی در نیمه دوم سال برای تبلیغ کنندگان ایالات متحده عرضه می شود و سایر بازارها بعداً دنبال می شوند.