برنامه وب تلفن همراه توییتر در حال حاضر برای برخی از کار افتاده است

چند روز پس از اینکه یک باگ توییتر به‌طور تصادفی برخی از کاربران را از حساب‌هایشان خارج کرد، اکنون برنامه وب این شرکت در تلفن همراه برای برخی دیگر از کار افتاده است. به نظر می رسد برنامه های موبایل و دسکتاپ این شبکه اجتماعی به خوبی کار می کنند. با توجه به سرویس نظارت بر وب شخص ثالث Downdetector، به نظر می رسد این مشکل از حدود ساعت 8:00 صبح به وقت شرقی آغاز شده است.

هنگامی که صفحه وب را در تلفن خود باز می کنید، اعلانی می بینید که می گوید “در اینجا چیزی برای دیدن وجود ندارد” با علامت محو شده ای که می گوید “به نظر می رسد این صفحه وجود ندارد”. اینم عکس یک سگ پشمالو که برای دردسر شما روی صندلی نشسته است.»

اعتبار تصویر: اسکرین شات/TechCrunch

توییتر هنوز این مشکل را از طریق حساب‌های رسمی توییتر یا پشتیبانی توییتر خود تأیید نکرده است. اگر بخواهیم به توییتر ایمیل بزنیم و نظری در مورد قطعی برق بدهیم، آنها فقط یک ایموجی مدفوع را به ما ایمیل می‌کنند.

قطعی اخیر نمونه دیگری از مشکلات فزاینده ای است که به دنبال تصاحب شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک و اخراج قابل توجه کارکنان مهندسی که این انتقال به همراه داشت، رخ داده است. از آن زمان، توییتر طیفی از مشکلات، از جمله قطعی های متعدد را تجربه کرده است.

ما مشکل را بررسی می کنیم و پس از رفع مشکل، این مقاله را به روز می کنیم.