Thrasio سهام را کاهش می دهد، کنترل را در خانه برندهای هندی در عقب نشینی احتمالی بازار از دست می دهد

بنیانگذاران Lifelong Online مالکیت و کنترل اکثریت برندهای هندی را از Thrasio پس گرفته اند که به نظر می رسد عقب نشینی برای “تجمع کننده آمازون” از بازار کلیدی خارج از کشور باشد.

سرمایه گذاران موجود Lifelong، Tanglin Venture Partners و Hero Enterprise نیز مالکیت خود را در Lifelong Online افزایش دادند. استارت آپ مستقر در Gurgaon روز پنجشنبه گفت که Thrasio همچنان “یک سرمایه گذار فعال و یک شریک استراتژیک” Lifelong Online خواهد بود.

Lifelong Online به عنوان وسیله‌ای برای جاه‌طلبی‌های تراسیو در هند عمل کرد. طبق گزارش قبلی اکونومیک تایمز، این شرکت جهانی در اوایل سال 2022 اکثریت سهام این استارت آپ هندی را با قیمتی بین 150 تا 200 میلیون دلار به دست آورد.

تراسیو متعهد شد که در آن زمان بیش از 500 میلیون دلار برای به دست آوردن مشاغل در هند هزینه کند. هیچ سرمایه گذاری دیگری در بازار جنوب آسیا انجام نداد.

سخنگوی لایف لانگ در بیانیه ای گفت: «ما هیجان زده هستیم که این فصل جدید را آغاز کرده و با حمایت سهامداران خود به سفر خود ادامه می دهیم. هند فرصتی باورنکردنی برای ما ارائه می‌کند و ما معتقدیم که با تخصص ترکیبی خود می‌توانیم تأثیر قابل توجهی در بازار داشته باشیم. یکی از مواردی که بدون تغییر باقی خواهد ماند، مشارکت قوی تجاری و استراتژیک بین Lifelong و Thrasio است.

تراسیو، ریزور، پرچ و بسیاری دیگر از «جمع‌کننده‌های» آمازون که بیش از 16 میلیارد دلار، عمدتاً بدهی، جمع‌آوری کردند، با کاهش تقاضا برای کسب‌وکارشان و افزایش نرخ‌های بهره، در تلاش برای حفظ شتاب هستند.