همان هفته ای که برادران وارنر دیسکاوری سرویس استریم HBO Max و Discovery+ را راه اندازی کرد، Max، پارامونت تاریخ راه اندازی Paramount+ را با Showtime اعلام کرد. سرویس جدید یکپارچه شده در 27 ژوئن برای کاربران ایالات متحده عرضه می شود.
به عنوان بخشی از اعلام تاریخ راه اندازی، این شرکت همچنین گفت که قصد دارد تا پایان سال جاری اپلیکیشن مستقل Showtime را تعطیل کند. در همین حال، کانال خطی با Showtime به پارامونت تغییر نام خواهد داد.
همانطور که این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد، Paramount+ شاهد افزایش قابل توجه قیمت خواهد بود. برنامه تبلیغاتی آن، Paramount+ Essential، از 4.99 دلار به 5.99 دلار در ماه خواهد رسید و رده بدون آگهی آن، Paramount+ with Showtime، از 9.99 دلار به 11.99 دلار افزایش خواهد یافت. با وجود افزایش قیمت هر دو طرح، طرح بدون آگهی تنها طرحی است که محتوای Showtime را ترکیب می کند.
تام رایان، رئیس و مدیرعامل پارامونت استریمینگ، در بیانیهای گفت: «با ادغام پریمیوم Showtime و مجموعه مورد تحسین منتقدان با فهرست گسترده و محبوب این سرویس، همه با قیمت رقابتی، ما Paramount+ را به عنوان سنگ بنای پخش جریانی مستحکم خواهیم کرد.» در روز دوشنبه.
مسلماً قیمت 11.99 دلاری آن 4 دلار ارزان تر از Max است که برای اشتراک بدون آگهی خود 15.99 دلار در ماه دریافت می کند.
این شرکت ابتدا برنامه های خود را برای ادغام Paramount+ با کانال Showtime در ژانویه اعلام کرد. سال گذشته، Paramount+ بسته برنامهای Showtime را راهاندازی کرد که 11.99 دلار در ماه با تبلیغات و 14.99 دلار در ماه بدون تبلیغات هزینه داشت.
در اوایل این ماه، پارامونت تماس درآمد سه ماهه اول خود را داشت، جایی که این شرکت گزارش داد که انتظار میرود Paramount+ با Showtime حدود 700 میلیون دلار در هزینههای سالانه صرفهجویی کند. با این حال، ترکیب این دو سرویس همچنین منجر به هزینه برنامه نویسی 1.7 میلیارد دلاری در سه ماهه اول شد.
Paramount+ در حال حاضر 60 میلیون مشترک دارد.