اگر ایمنی و سادگی در اولویت قرار گیرند، مسترکارت نویدهای زیادی در فناوری بلاک چین می بیند.

برندهای اصلی و شرکت‌های خدمات مالی در حال آزمایش آب‌های ارزهای دیجیتال هستند، اما بسیاری از آنها به دلیل عدم قطعیت و عدم اعتماد عمومی برای ورود کامل به حوزه بلاک چین مردد هستند.

هر صنعتی مشکلات و مشکلات خود را دارد، اما کریپتو اخیراً به شدت آسیب دیده است، زیرا در تلاش برای مقیاس‌پذیری، با بادهای مخالف زیادی از سوی تنظیم‌کننده‌ها و مشکلات داخلی خود مواجه شده است.

راج داموداران، EVP مسترکارت و رئیس بخش رمزنگاری و بلاک چین، در جریان یک پنل متمرکز بر بلاک چین در رویداد روز نوآوری آمریکای شمالی این شرکت، گفت: «صنعت کریپتو در چند سه ماهه گذشته چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

در حالی که دنیای وب 3 شاهد هجوم قابل توجهی از سرمایه، نوآوری و استعداد بوده است، برای اطمینان از اینکه بازیکنان سنتی – و همچنین بازیکنان جدید – می توانند با اطمینان وارد اکوسیستم شوند، به کار بیشتری نیاز است.

Dhamodharan گفت: “مردم به ارزهای دیجیتال نگاه می کنند و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر می گیرند، اما یک بخش کلی وجود دارد که برای کل صنایع مالی بسیار مفیدتر است.” این فناوری به خودی خود نویدهای زیادی دارد.»

Dhamodharan گفت که امروزه فناوری کریپتو موارد استفاده و ابزارهای کمی دارد، مانند توانایی ذخیره و جابجایی سرمایه و ارزش، اما زمانی که ایمنی و سادگی اولویت ندارند، این موارد استفاده محدود می‌شوند.

یوهان گربر، EVP، امنیت و نوآوری سایبری گفت: «آنچه برای این فناوری در مقیاس جهانی نیاز دارید، قابلیت همکاری و امنیت زیربنایی اعتماد است. هدف مسترکارت ارائه یک پایه فناوری است که به همه افراد از استارتاپ های کوچک گرفته تا مؤسسات مالی عظیم اجازه می دهد تا نوآوری و توسعه داشته باشند.