OpenSea، یکی از بزرگترین بازارهای NFT، به دلیل پلتفرم معاملاتی خود که به کاربران امکان خرید و فروش دارایی های دیجیتال را می دهد، مشهور است. شیوا راجارامان، مدیر ارشد بازرگانی OpeanSea گفت، اما این شرکت همچنان به گسترش ردپای محصولات خود ادامه می دهد تا مخاطبان دیگر مانند مارک های Web 2.0 را جذب کند.
راجارامان به TechCrunch+ گفت: «ما به بقیه سال جاری نگاه میکنیم، و صحبتهای زیادی در مورد اینکه پتانسیلها چگونه میتواند باشد، وجود دارد. «این سالی است که ما پروژههایی را راهاندازی میکنیم یا پروژههایی را ارائه میکنیم که واقعاً سود یا فایده واقعی دارند.»
راجارامان گفت، سفر بزرگ در حال حاضر این است که «شرطبندی بزرگتر با سازندگان یا برندهای کلیدی Web 2.0 و web3 انجام دهیم». و هر کاری که لازم است انجام دهید تا آن محصول زنده شود و واضح باشد. فقط روی صحنه جلو کار نکنید، در پشت صحنه هم کار کنید.»
OpenSea در سال 2017 تاسیس شد و به خانه بیش از 2 میلیون مجموعه متشکل از 80 میلیون NFT تبدیل شده است. بر اساس وب سایت آن، بیش از 20 میلیارد دلار حجم معاملات در پلتفرم آن دیده شده است.
راجارامان گفت که یکی از بزرگترین نقاط اصطکاک در فضای NFT در حال حاضر نیاز به ابزارهایی برای برندهای غیربومی رمزنگاری است. این خیلی پیچیده است، بنابراین اگر بتوانیم پلتفرمی باشیم که این اصطکاک را کاهش داده و کار را آسانتر میکند، پس یک خالق میتواند کاری را که انجام میدهد، که خلاقانه است، انجام دهد، و ما از بقیه مراقبت خواهیم کرد.»
راجارامان خاطرنشان کرد که بسیاری از عمودهای غیر وب 3 از جمله مد، تجمل، بازی، رسانه و سرگرمی وجود دارد. به عنوان مثال، وفاداری و عضویت دو حوزه بزرگی هستند که از وب 2.0 به فضای وب3 گذر می کنند.