Obie insurtech متمرکز بر صاحبخانه 25.5 میلیون دلار به رهبری Battery Ventures دریافت می کند

Obie، یک شرکت فناوری بیمه متمرکز بر املاک و مستغلات، 25.5 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری به رهبری Battery Ventures جمع آوری کرده است.

از زمان آخرین افزایش حقوق شرکت – سری A 10.4 میلیون دلاری – نزدیک به دو سال پیش، این استارت‌آپ می‌گوید از بیمه کردن بیش از 3 میلیارد دلار دارایی به ارزش 20 میلیارد دلار رسیده است. اکنون از زمان آغاز به کار خود در سال 2017 در مجموع 39 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

نرم‌افزار Obie به‌طور خاص مالکان آپارتمان‌های کوچک تا متوسط ​​را هدف قرار می‌دهد که دارای خانه‌های اجاره‌ای برای یک خانواده و/یا ساختمان‌های آپارتمانی بزرگ‌تر هستند.

Obie مستقر در شیکاگو و فارغ‌التحصیل Y Combinator می‌گوید پلتفرم آن متمایز است زیرا نقل قول‌های فوری را ارائه می‌دهد (یعنی آن‌ها در حدود پنج دقیقه به معنای فوری هستند). این شرکت همچنین ادعا می کند که بیمه گذاران را تا 25 تا 30 درصد در مقایسه با سایر حق بیمه ها پس انداز می کند.

در حالی که استارت‌آپ از به اشتراک گذاشتن ارزش‌گذاری خود امتناع کرد، Aaron Letzeiser مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیان‌گذاران گفت که Obie «توانست به افزایش قابل توجهی در ارزش‌گذاری نسبت به دور سری A در سال 2021 دست یابد.

رایان لتزایزر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، گفت: “تیم ما پیشگام راه حلی است که به طور یکپارچه پیشنهادات بیمه را در کانال های شریک ما، از جمله هر مکانی که سرمایه گذار املاک در حال خرید یا مدیریت ملک سرمایه گذاری خود به صورت آنلاین است، ادغام می کند.”

Obie می‌گوید که «هزاران مشتری» دارد و اکنون با بیش از 75 شرکت پروتکل برای ارائه بیمه‌هایی مانند Roofstock، Flock Homes، Baselane، Awning و Marketplace Homes شریک شده است. آرون لتزایزر گفت که در دو سال گذشته 300 درصد رشد حق بیمه کتبی داشته است.

اعتبار تصویر: اطاعت کن

وی افزود: در سال گذشته، این شرکت 40 درصد حاشیه سود خود را افزایش داده است و در مسیر بهبود 25 درصدی دیگر تا پایان سال 2023 است.

آرون افزود: نان و کره ما بازار اجاره یک خانواده 1 تا 4 واحدی است و ما در تمام 50 ایالت پوشش ارائه می دهیم. بیش از 18 میلیون سرمایه‌گذار املاک و مستغلات مسکونی در ایالات متحده وجود دارد و بیش از 90 درصد آنها سرمایه‌گذاران کوچک «مادر و پاپ» هستند که بیش از 60 میلیارد دلار در سال برای حق بیمه هزینه می‌کنند، بنابراین فضای زیادی برای اوبی وجود دارد که در اینجا کار کند. “

مایکل براون، شریک عمومی Battery Ventures معتقد است «رقبای دیجیتالی بسیار کمی برای Obie وجود دارد، زیرا بیمه صاحبخانه یک محصول بیمه تخصصی و ظریف است».

او از طریق ایمیل نوشت: «تمرکز Obie بر این بازار – و استفاده هوشمندانه آن از داده‌ها، ابزارهای مدیریت ریسک اختصاصی، و مشارکت‌های صنعتی تعبیه‌شده – به آن اجازه داده است تا یک سیستم منحصربه‌فرد برای تولید قیمت‌های رقابتی و تقریباً فوری ایجاد کند که صاحبخانه‌ها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در هر جایی که در حال خرید یا مدیریت ملک هستند، از جمله در پورتال کارگزار یا سیستم مدیریت دارایی خود. ما احساس می‌کنیم که Obie در مسیر ایجاد یک برند ارزشمند، نسل بعدی و دیجیتالی مالک بیمه است.»