
از آنجایی که برندها برای تولید محتوای جدید مرتبط با شرکت، هوش مصنوعی مولد را در جریان کار خلاقانه خود قرار می دهند، باید با دقت قدم بردارند تا مطمئن شوند که مواد جدید به سبک شرکت و دستورالعمل های برند پایبند هستند.
نوا یک استارتآپ اولیه است که مجموعهای از ابزارهای هوش مصنوعی تولید میکند که برای محافظت از یکپارچگی برند طراحی شدهاند، و امروز، این شرکت دو محصول جدید را برای کمک به برندها برای کنترل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی معرفی میکند: BrandGuard و BrandGPT.
با BrandGuard، دستورالعملهای برند و راهنمای سبک شرکت خود را دریافت میکنید، و با مجموعهای از مدلهایی که Nova ایجاد کرده است، میتواند محتوا را مطابق با آن قوانین بررسی کند تا از مطابقت آن مطمئن شود، در حالی که BrandGPT به شما امکان میدهد در مورد قوانین محتوای برند سؤال کنید. سبک ChatGPT
راب می، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، که قبلا Backupify، یک استارت آپ پشتیبان ابری را که توسط Datto در سال 2014 خریداری شد، تاسیس کرد، متوجه شد که شرکت ها می خواهند از فناوری هوش مصنوعی برای تولید سریعتر محتوا استفاده کنند، اما همچنان نگران هستند. حفظ یکپارچگی نام تجاری، بنابراین او ایده ساخت یک سیستم ریل محافظ برای محافظت از نام تجاری در برابر حوادث ناگوار هوش مصنوعی را مطرح کرد.
ما از چندین مدیر ارشد اجرایی شنیدیم که نگران این موضوع بودند که چگونه می توانم بفهمم که این محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در برند است؟ بنابراین ما این معماری را که در حال راهاندازی آن هستیم به نام BrandGuard ساختیم که یک سری مدلهای واقعاً جالب است، همراه با BrandGPT که به عنوان یک رابط در بالای مدلها عمل میکند.» می به TechCrunch گفت.
BrandGuard مانند قسمت پشتی این سیستم حفاظت از برند است. Nova پنج مدل ساخته است که به دنبال چیزهایی هستند که ممکن است ناموفق به نظر برسند. آنها بررسی هایی را برای ایمنی برند، بررسی کیفیت، اینکه آیا برند روی برند است، آیا به سبک پایبند است و آیا در کمپین است، بررسی می کنند. سپس به هر قطعه یک امتیاز محتوا اختصاص می دهد و هر شرکت می تواند تصمیم بگیرد که آستانه فراخوانی یک انسان برای بررسی محتوا قبل از انتشار چقدر است.
زمانی که شما دارای هوش مصنوعی مولد هستید، اکنون می توانید آن را در یک پیوستار امتیاز دهید. و سپس میتوانید آستانههایی را تعیین کنید، و اگر چیزی پایینتر است، مثلاً 85 درصد در برند، میتوانید از سیستم بخواهید آن را پرچمگذاری کند تا انسان بتواند به آن نگاه کند.» شرکتها میتوانند در مورد هر آستانهای که راحت هستند تصمیم بگیرند.
می گفت که BrandGPT برای کار با اشخاص ثالث مانند یک آژانس یا یک پیمانکار طراحی شده است، که می توانند در مورد دستورالعمل های برند شرکت سوال بپرسند تا مطمئن شوند که با آنها مطابقت دارند. ما BrandGPT را راهاندازی میکنیم، که قرار است رابطی برای همه این موارد امنیتی مرتبط با نام تجاری باشد که انجام میدهیم، و همانطور که مردم با برندها در تعامل هستند، میتوانند به راهنمای سبک دسترسی داشته باشند و برند را بهتر درک کنند، چه آنها. آیا جزئی از شرکت هستید یا نه
این دو محصول از امروز در نسخه بتا عمومی در دسترس هستند. این شرکت سال گذشته راه اندازی شد و 2.4 میلیون دلار از Bee Ventures، Fyrfly Ventures و Argon Ventures جمع آوری کرد.