IPO اینفورماتیکا اشتهای بازارهای عمومی را برای ارائه فناوری با رشد کندتر آزمایش می کند-TechCrunch

Informatica برای انتشار عمومی ثبت شد اواخر هفته گذشته ، حدود 6 سال پس از خصوصی شدن آن توسط دو تیم خصوصی با مبلغ 5.3 میلیارد دلار. این شرکت متمرکز بر داده ها از عبور خود از بازارهای خصوصی برای انجام حرکت به ابر استفاده کرد ، کاری که در اوایل سال 2021 ، هنگامی که Informatica اعلام کرد که وارد بازار دریاچه شده است ، جایی که امروز Databricks بازی می کند ، به اوج خود رسید.

ما پرونده IPO این شرکت را بررسی می کنیم تا دریابیم که یک شرکت ابری چقدر توانسته است ایجاد کند و مشخصات کلی اقتصادی آن چقدر جذاب به نظر می رسد. در حالی که این شرکت هنوز محدوده اولیه قیمت IPO را تعیین نکرده است و به ما نشان می دهد که کجا باید ارزش گذاری شود ، گزارشات رسانه ای مبنی بر ارزش 10 میلیارد دلار وجود دارد.

عددی که نیاز به اکتشاف دارد. بیایید وارد اعداد شویم.

در داخل کسب و کار Informatica

با برگرداندن زمان به سال 2015 ، آخرین درآمد سود اینفورماتیکا که ما می توانیم از آخرین فعالیت آن در شرکت دولتی پیدا کنیم به تاریخ 22 آوریل 2015 است. این تنها چند روز پس از اعلام تصاحب شرکت بود ، بنابراین زمان بندی منطقی است.

در آن زمان ، Informatica درآمد 250.5 میلیون دلاری را گزارش کرد که 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. این رشد درآمد بیش از کم خونی بود ، اما حاوی یک خبر خوب بود ، یعنی “درآمد اشتراک” در شرکت 47٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. مطمئناً ، هر شرکتی می خواهد شما بیشتر از عملکرد کلی خود بر روی تجارت خود تمرکز کنید ، اما نتیجه اشتراک بسیار قوی بود ، حتی اگر از رقم پایه متوسط ​​(21.3 میلیون دلار) باشد.

مطالب جدید  Google Ads گزارش بودجه جدیدی را ارائه می دهد

و در آن دوره نهایی – سه ماهه منتهی به 31 مارس 2015 – Informatica 32.2 میلیون دلار درآمد عملیاتی و 21.6 میلیون دلار درآمد خالص ایجاد کرد. در زمان خصوصی شدن ، اینفورماتیکا سودآور و کند رشد می کرد ، البته با بازوی تجاری جدیدی که درآمد قابل توجهی را در پی داشت.

در نیم دهه اخیر چه اتفاقی افتاده است؟

خبر 30pp