Inside Expensify’s IPO fileing – TechCrunch

Expensify برای ثبت عمومی اواخر جمعه گذشته ، نام خود را به فهرست فزاینده شرکت های فناوری اضافه کرد که در این دوره از ارزش گذاری های داغ و اولین رونمایی های قوی اخیر ، لیست آنها را فهرست کرده اند.

به عنوان مثال ، GitLab هفته گذشته عمومی شد. غول Devops محدوده قیمت خود را با قیمت بالاتر از این فاصله افزایش داد و سپس با شروع معاملات سهام ، بالاتر رفت. زمان بسیار خوبی است که برای شرکت های فناوری با داستان های رشد عمومی در معرض دید عموم قرار بگیرید.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


Expensify یکی از این شرکت ها است ، اگرچه در یک سال و نیم گذشته اوضاع آشفته بوده است. چرخه سخت کووید -19 در شرکت مدیریت هزینه مستقر در پورتلند ، اورگان بود. همانطور که خواهیم دید ، COVID بر نرخ رشد شرکت و معیارهای حفظ آن تأثیر گذاشت. اما خوشبختانه اوضاع از آن زمان به بعد تغییر کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد داستان Expensify ، آنا هایم خود ما مجموعه قطعی را در شرکت نوشت.

امروز صبح ، بیایید وارد جرات این شرکت سودآور و رو به رشد فناوری شویم که سرمایه اولیه خود را از سری C در سال 2015 تأمین نکرده است. بر اساس داده های PitchBook ، این شرکت در جمع آوری 17.5 میلیون دلار در حدود 143 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

این ارزش گذاری کمی قدیمی است ، بنابراین ما باید برآوردهای جدیدی ارائه دهیم.

بنابراین ما در حال بررسی پرونده Expensify S-1 هستیم و نتایج 2019 ، 2020 و H1 2021 آن را از دریچه تاثیر COVID بر نتایج عملیاتی شرکت و بازگرداندن آن بررسی می کنیم. ما هم می خواهیم بفهمیم چگونه این شرکت سودآور است ، و اینکه چگونه تمرکز SMB آن بیشتر از آنکه یک فریب باشد مفید است.

بیا کمی تفریح ​​کنیم!

چگونه Expensify پول در می آورد

اجازه دهید ابتدا در مورد مدل تجاری Expensify صحبت کنیم.

این شرکت بیشتر به SMB ها یا شرکت های کوچکتر می فروشد. سرمایه گذاران خطرپذیر از لحاظ تجاری مشاغل متمرکز بر SMB را کمتر از مشاغلی که به مشتریان بزرگتر می فروشند ارزشمند می دانند ، زیرا دومی تمایل به کاهش قیمت و معیارهای فروش بهتر دارند. این ممکن است درست باشد ، اما نتایج Expensify نشان می دهد که شما در واقع می توانید نرم افزارهای بسیار خوبی را به SMB ها بفروشید ، به شرط اینکه حرکت مناسب به بازار داشته باشید.