Hedvig 45 میلیون دلار برای گسترش خدمات بیمه ای خود در اروپا متمرکز می کند-TechCrunch

مصرف کنندگان هزاره به عنوان جمعیتی کلیدی در بازار بیمه ظاهر می شوند و امروزه یک استارتاپ سوئدی که به طور خاص نیازها و اولویت های خود را تأسیس می کند ، دور جدیدی از بودجه را برای تقویت رشد خود اعلام می کند. هدویگ ، یک بیمه گر جدید که بیمه اموال ، مسافرت ، محتویات و حوادث را بر اساس شیوه زندگی افراد جوان تر ارائه می دهد-همچنین دارای بیمه نامه “ناشیانه” است و بخشی از سود آن به امور خیریه اهدا می شود-45 میلیون دلار در یک کمک مالی جمع آوری کرده است. دور سرمایه گذاری سری B

Anthemis – شرکتی که در زمینه سرمایه گذاری در زمینه فناوری و بیمه تخصص دارد – با پشتیبانی های قبلی Cherry Ventures ، Obvious Ventures و CommerzVentures ، به همراه حامیان جدید سوئدی Novax ، Nineyards Equity ، Jonas Kamprad و Mathias Kamprad ، شرکت کردند. ارزش گذاری فاش نمی شود و این باعث می شود که میزان کل بودجه در هگیویگ به 68 میلیون دلار برسد.

این شرکت که در خارج از استکهلم مستقر است ، در نروژ و دانمارک نیز زندگی می کند و بخشی از بودجه خود را برای راه اندازی در چهارمین کشور خود (هنوز اعلام نشده) ، خارج از اسکاندیناوی ، استفاده خواهد کرد. همچنین از بودجه برای ادامه گسترش تیم و محصول هدویگ استفاده خواهد شد.

این استارتاپ امروزه حدود 70،000 مشتری دارد که اکثر آنها زیر 30 سال سن دارند ، بنابراین برنامه این است که محصولات بیشتری را برای آنها ادامه دهیم. در مارس سال جاری ، هدویگ مجوز حامل بیمه در سراسر اتحادیه اروپا را گرفت تا از رشد جغرافیایی و محصول خود جلوگیری کند.

لوکاس کارلسن ، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت گفت: “یکی از دلایلی که ما به یک شرکت حمل و نقل کامل تبدیل شدیم این بود که بتوانیم به اعضای خود در حین پیشرفت در زندگی خدمت کنیم.” “این بدان معناست که ما قطعاً پیشنهاد خود را در آینده گسترش خواهیم داد.”

برای توضیح بیشتر در مورد رشد آن تا کنون ، هنگامی که ما افزایش سرمایه گذاری هدویگ در آگوست 2019 به رهبری Obvious Ventures را پوشش دادیم ، 15000 مشتری داشت ، به این معنی که مشتریان مشتری این استارتاپ در دو سال گذشته تقریبا 370 درصد رشد کرده است. و به نظر می رسد هدویگ ، مانند جمعیت مورد نظر خود ، از نظر ویروسی رشد می کند: حدود 40 درصد از رشد ماهانه آن از طریق دهان به دهان به دست می آید.

کارلسن و دو بنیانگذارش فردریک فورس و جان آردلیوس همه خود مصرف کنندگان جوان تری هستند و در ابتدا این پلتفرم را بر اساس مفهوم بیمه “خوب” ، محصولاتی که خرید راحت تر و ارزان تر ، استفاده سریعتر و به طور کلی با آنچه بیشتر سازگار است ، ایجاد کردند. هزاره ها می خواهند اولین محصولات آن مربوط به بیمه املاک اجاره ای یا تملک شده بود. این روزها ، برای صحبت گسترده تر ، صفحه اصلی یک مرد جوان را در یکی از خیابان های شهرهای اروپایی نشان می دهد که با دوچرخه خود یک چرخ دستی طولانی انجام می دهد.

بیمه در سالهای اخیر به لطف فناوری ، تکامل استفاده از تلفن های هوشمند و تغییر انتظارات مصرف کنندگان ، تغییر بزرگی را تجربه کرده است. با گرفتن صفحه ای از دنیای فناوری فاینتک و استفاده از شبکه های API برای ارائه ترکیبی قانع کننده از خدمات برای تمرکز بیشتر بر ارتباط با مشتری و تجربه بهتر کاربر ، اکنون تعدادی از ارائه دهندگان خدمات بیمه در بازارهای دیگر مانند مارشملو در انگلستان یا Lemonade خارج از ساختمان ایالات متحده موبایل ، استفاده از تجربیات آسان تر برای مشتریان خود ، یا کسانی مانند YuLife و Ethos با استفاده از فناوری برای افزایش نحوه ارائه بیمه به خریداران احتمالی. اما کارلسن ادعا می کند که هیچ کس در اروپا نیازهای آن دوچرخه سوار را برآورده نمی کند.

“هدویگ کارلسن می گوید که این یک پیشنهاد برتر برای گروهی از مصرف کنندگان بسیار سخت گیر است که انتظار خدمات فوق العاده و رسیدگی به مطالبات بسیار سریع را دارند. “ما نه تنها خانه شما ، بلکه شیوه زندگی شما را از طریق” بیمه ناشیانه “که تمام موارد شما را با یک بیمه نامه پوشش می دهد ، تحت پوشش قرار می دهیم و حتی خسارت های ناشی از دست و پا چلفتی خود را به شما جبران می کنیم – نوعی بیمه سبک زندگی که وجود ندارد. در بخشهای وسیعی از اروپا امروز. “

شاید بسیاری تصور کنند که افراد جوانتر آخرین افرادی هستند که به فکر بیمه هستند ، چه برسد به خرید بیمه. آنها اغلب پول کمتری برای خریدهای اختیاری دارند ، ممکن است مالک املاک نباشند و فرض بر این است که افراد جوان به سادگی احساس شکست ناپذیری بیشتری می کنند. در واقع ، به نظر می رسد اگر محصول را به طور خاص به سبک زندگی آن کاربران جوان و ارزش های آنها به عنوان مصرف کننده ترجیح دهید ، ممکن است برعکس باشد.

“[Our] کارلسن می گوید: تجربه بیمه ما را در چند سال به یک نام تجاری تبدیل کرده است. ” “ما اکنون مشتاقانه منتظریم تا پیشنهاد خود را به بازارهایی ببریم که بیمه آنها حتی دردناکتر از تجربه در کشورهای نوردیک است.” هدویگ علاوه بر خدمات مشتری و بیمه ، در زمینه اجتماعی نیز کار کرده است. مدل تجاری آن مبتنی بر کاهش 25 درصدی حق بیمه مشتری است. هدویگ گفت که بقیه به “یک مجموعه ادعاهای مشترک برای هر زمان که می رود” می رود هدویگ عضو به کمک نیاز دارد. ” هر چه از آن و پایان سال باقی می ماند – اگر در پایان سال هر چیزی در مجموعه ادعاهای مشترک باقی مانده است – سپس به امور خیریه اهدا می شود.

با گذشت زمان ، به نظر می رسد که احتمال دارد هدویگ به دنبال گسترش سایر جمعیت های جمعیتی نیز باشد. “تعجب آور نیست که این نسل جوان درخواستی است که از تعهد ما به خدمات و رسیدگی به مطالبات فوق سریع قدردانی می کند. ” با توجه به این موارد ، ما به وضوح می بینیم که چگونه دیگران می خواهند با بیمه خانه به عنوان سریعترین بخش ما رشد کنند. “

روث فاکس بلدر ، شریک Anthemis و متیو جونز ، دکتر در این شرکت ، این سرمایه گذاری را رهبری کردند. قابل توجه است که بلادر ، هنگامی که در AllianzX بود ، همچنین سرمایه گذاری در Lemonade را بر عهده داشت. در همین حال ، جونز با این دور صندلی هیئت مدیره را می گیرد.

هدویگ تیم دارای ترکیبی از استعدادها و مهارتهای منحصر به فرد در زمینه فناوری ، طراحی و بیمه است. ترکیب خلاقیت آنها و همدلی با مشتری مزیتی به آنها می دهد که پیروی از آن برای دیگران دشوار خواهد بود. بیمه دوباره هیجان انگیز است! ” او در بیانیه ای گفت